NEA

Επίσημα το ελληνικό SPA Chaos με τoν εξωπραγματικό σχεδιασμό

Ακόμη περισσότερες φωτογραφίες παρουσίασε η Spyros Panopoulos στην επίσημη ιστοσελίδα της για το απόλυτο made in Greece υπεραυτοκίνητο των 3.000 ίππων και των 12,3 εκ. ευρώ. Dream on!

Αν και θα προτιμούσε κανείς να δει ένα πρακτικό, φτηνό και προσιτό σε όλους αυτοκίνητο, εδώ και καιρό το Chaos μας απασχολεί για το αν θα αποτελέσει την έκπληξη του αιώνα για να ανατρέψει τα όσα γνωρίζουμε.

Τώρα, αν υποθέσουμε πως όλα είναι βάσιμα, τότε μπορεί κανείς να πει πως το Chaos είναι ένα dreamcar (στην κυριολεξία αφού πιθανότατα δεν υπάρχει). Είναι το αυτοκίνητο που εκπληρώνει το όνειρο κάθε Έλληνα που θέλει να δει ένα αυτοκίνητο να κατασκευάζεται από ελληνικά χέρια.

Πάντως, ενώ θα περιμέναμε να δούμε κάτι πιο χειροπιαστό (μήπως ένα βιντεάκι;) η SPA έδωσε στην ιστοσελίδα της (η οποία έπεσε για πολύ ώρα) νέες φωτογραφίες που έχουν τραβηχτεί από τις εγκαταστάσεις της (έτσι υποτίθεται τουλάχιστον).

Οι νέες φωτογραφίες (που μοιάζουν σαν ψηφιακά renderings) μας δείχνουν ότι περίπου είχαμε δει σε αυτές που είχαν διαρρεύσει από τις πατέντες προ ημερών. Συγκεκριμένα, το νέο υλικό μας δείχνει ένα hypercar με εμφατικές αεροδυναμικές ακρότητες, όπως τα εμπρός πτερύγια και το ρύγχος που μας παραπέμπει σε F1.

Εντύπωση προκαλεί πως η καλύπτρα βασίζεται πάνω σε πολύ λεπτές κολόνες, οι προβολείς είναι απλά δύο περίεργα LED, η απόσταση από το έδαφος είναι υπερβολικά μικρή, οι ζάντες μαζί με τα φρένα έχουν μια πολύ ιδιαίτερη σχεδίας, ενώ οι δίσκοι φαίνεται να πιάνουν όλο το πίσω μέρος του τροχού. Οι πλαϊνές εισαγωγές δροσίζουν το μοτέρ.

Όσο για το εσωτερικό μοιάζει σα να βγήκε από άλλο πλανήτη. Για την ακρίβεια φαίνονται υπερβολικά… space για να μας πείσουν πως είναι πραγματικές (μακάρι να είναι) και όχι ψηφιακές μακέτες.

Σύμφωνα με παλιότερο μας άρθρο και με πληροφορίες του Carscoops, η ισχύς του twin-turbo V10 των 4,0 λίτρων θα περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου με 8 σχέσεις. Το αμάξωμα θα έχει μία πολύ προηγμένη αεροδυναμική, μία πολύ εξελιγμένη ανάρτηση και πανίσχυρα κεραμικά φρένα με δαγκάνες από μαγνήσιο, σύμφωνα πάντα με την SPA.

O ιδρυτής της εταιρίας SPA επιβεβαίωσε ότι το αυτοκίνητο θα μπορεί να κινηθεί νόμιμα σε δημόσιο δρόμο. Στόχος του είναι να κατασκευάζει 15-20 Chaos το χρόνο με την συνολική παραγωγή να περιορίζεται τα 100 κομμάτια. Βέβαια, υπάρχει ένα θεματάκι. Ποιος θα πειστεί να καταβάλλει από 5,5 εκατομμύρια ευρώ για την απλή έκδοση των 2.000 ίππων, ενώ η top των 3.000 ίππων θα φθάνει έως τα 12,4 εκατ. ευρώ.

Στο επίσημο site της εταιρείας οι δυο εκδόσεις φέρουν την ονομασία Earth Version και Zero Gravity.

  • Η Earth Version αποδίδει ισχύ 2.049 ίππους και ροπή 1.389 Nm, με τον κόφτη να κυμαίνεται ανάλογα το καύσιμο από τις 10.000 έως τις 11.000 rpm.
  • Η Zero Gravity αποδίδει 3.065 ίππους και 1.984 Nm ροπής, με τον κόφτη να κυμαίνεται από τις 11.800 έως τις 12.200 rpm.
  • Το βάρος στη «μικρή» έκδοση είναι στα 1.388 kg και στην ισχυρότερη στα 1.272 kg.
 Επιτάχυνση/ ρεπρίζ Earth Version  Zero Gravity 
 0-100 χλμ./ώρα 1,9 δλ. 1,55 δλ.
 100-200 χλμ./ώρα  2,7 δλ. 1,7 δλ. 
 160-241 χλμ./ώρα  2,3 δλ.  1,4 δλ.
 0-300 χλμ./ώρα  7,9 δλ. 7,1 δλ.
 0-402 μέτρα 8,1 δλ. 7,5 δλ.

Ανάμεσα στους στόχους του Chaos είναι η κατάρριψη διάφορων ρεκόρ, όπως και εκείνο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στο Nurburgring. Μάλιστα, τα πλάνα της SPA δεν σταματούν στο Chaos αφού υπάρχει η προοπτική για την κατασκευή του Apeiron, ενός ηλεκτρικού citycar, όπως και ενός supercar με υδρογόνο.

Ήδη υπάρχουν διάφορες αναφορές στο διαδίκτυο και στα social media (δείτε παρακάτω) που αναφέρουν πως οι φωτογραφίες είναι απλά ψηφιακές. Ας ελπίσουμε πως η όλη κατάσταση δεν θα αποδειχθεί… χαοτική! Ειδάλλως, τα εύσημα μας στον καλλιτέχνη που δημιούργησε αυτά τα υπέροχα renderings!

chaos

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Ένα σχόλιο

  1. Κάπως αισιόδοξα όλα αυτά.. Πάντως οι φωτο του εσωτερικού φαίνονται πραγματικές, μιάς και όπου ο φακός δεν ζουμάρει, τα υπόλοιπα φαίνονται πιο θαμπά

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button