NEA

Διαθέσιμη η Mercedes C-Class σε έκδοση plug-in hybrid

Η plug-in υβριδική έκδοση της C-Class έχει ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 100 χιλιόμετρα. Διαθέσιμη στην ελληνική αγορά με την C300e να κοστίζει από 58.250 ευρώ και την C300e Estate από 59.650 ευρώ.

Το λανσάρισμα της λιμουζίνας (σεντάν) στην Ελληνική αγορά πραγματοποιείται τις αμέσως επόμενες ημέρες, ενώ η έκδοση στέισον-βάγκον θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση στις εκθέσεις τον Δεκέμβριο. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν τα πετρελαιοκίνητα plug-in hybrid μοντέλα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Mercedes: «Μετά την πρόσφατη κυκλοφορία της νέας γενιάς C-Class, ήρθε η ώρα και για τη διαθεσιμότητα της plug-in-hybrid έκδοσης C 300 e (συνδ. κατανάλωση καυσίμου: 0,8-0,6 l/100 km. Συνδ. εκπομπές CO2: 17-13 g/km. Συνδ. κατανάλωση ενέργειας: 23.3-20.8 kWh/100 km) όπως και της στέισον-βάγκον έκδοσης C 300 e Estate (συνδ. κατανάλωση καυσίμου: 0,8-0,6 l/100 km. Συνδ. εκπομπές CO2: 19-14 g/km. Συνδ. κατανάλωση ενέργειας: 24.1-21.6 kWh/100 km).

Λαμβάνοντας υπόψη ότι η ηλεκτρική αυτονομία αυξήθηκε σε περισσότερα από 100 χιλιόμετρα (σύμφωνα με τον κύκλο μέτρησης WLTP) και με ηλεκτρική ισχύ 95 kW (129 hp), οι καθημερινές διαδρομές μπορούν ως επί το πλείστον να καλυφθούν σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία χωρίς τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης, δηλαδή της δίλιτρης έκδοσης του υπερσύγχρονου τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα Μ254. Χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, η κινητική ενέργεια αυξάνεται όταν το όχημα φρενάρει ή η διαδρομή είναι κατηφορική. Η απόδοση του συστήματος ανάκτησης τώρα υπερβαίνει τα 100  kW.

Η στρατηγική λειτουργίας έξυπνης διαδρομής, ενεργοποιεί την καταλληλότερη λειτουργία ηλεκτρικής οδήγησης κατά περίπτωση. Λαμβάνει υπόψη παράγοντες όπως τα δεδομένα πλοήγησης, η τοπογραφία, τα όρια ταχύτητας και τις συνθήκες κυκλοφορίας για ολόκληρη την προγραμματισμένη διαδρομή. Ο οδηγός που επιθυμεί να επηρεάσει το ποσοστό ανάκτησης ενέργειας μπορεί να το κάνει απευθείας σε τρία στάδια που ελέγχονται από διακόπτες πίσω από το τιμόνι.

Αυτό είναι δυνατό σε όλους τους τρόπους οδήγησης εκτός από το SPORT. Στη λειτουργία οδήγησης D-, για παράδειγμα, ο οδηγός μπορεί να βιώσει την “αίσθηση του ενός πεντάλ”: Όταν ο οδηγός απομακρύνει το πόδι του από το πεντάλ γκαζιού, το όχημα επιβραδύνει καθαρά με ηλεκτρικά μέσα, σε τέτοιο βαθμό ώστε το υδραυλικό πεντάλ φρένου συχνά να μην είναι απαραίτητο. Η στρατηγική λειτουργίας επικοινωνεί με τους αισθητήρες των συστημάτων υποβοήθησης και έτσι υποστηρίζει αποτελεσματικά τον οδηγό σε πολλές καταστάσεις οδήγησης.

Επιπλέον, η τοποθέτηση της μπαταρίας στο όχημα αποφέρει πλεονεκτήματα σε καθημερινή βάση σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο: δεν υπάρχει πλέον «σκαλοπάτι» στο χώρο αποσκευών και δίνεται δυνατότητα διαμπερούς φόρτωσης. Η βελτίωση αυτή είναι ιδιαίτερα αισθητή στην έκδοση στέισον-βάγκον, όπου το μήκος του δαπέδου του χώρου αποσκευών αυξήθηκε κατά 63mm στα 1043mm. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, ο όγκος του χώρου αποσκευών αυξήθηκε κατά 45 λίτρα στα 360 λίτρα ενώ με τα πίσω καθίσματα διπλωμένα, η στέισον-βάγκον έκδοση προσφέρει 1375 λίτρα χώρου φόρτωσης (40 λίτρα επιπλέον του προηγούμενου μοντέλου)».

Ο βασικός εξοπλισμός της C300e στην Ελλάδα

Τόσο στη λιμουζίνα, όσο και στο στέισον-βάγκον, η βασική γραμμή εξοπλισμού είναι η γραμμή AVANTGARDE. Εκτός από το σύστημα ελέγχου επιπέδου πίσω που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό, χάρη στην αερανάρτηση που διατίθεται ως στάνταρ, προσφέρονται επίσης τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:  

  • Εξωτερικός  και εσωτερικός σχεδιασμός AVANTARDE
  • Πακέτο εξοπλισμού Advantage
    • Σύστημα πλοήγησης με υπηρεσίες πλοήγησης MBUX Navigation Premium
    • Οθόνη οδηγού 12.3 ιντσών + κεντρική οθόνη 11.9 ιντσών
    • Πακέτο πάρκινγκ συμπ. κάμερας οπισθοπορείας
    • Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα
    • Σύστημα υποβοήθησης ορατότητας νεκράς γωνίας Active Blind Spot Assist
  • Αυτόματο διζωνικό σύστημα κλιματισμού
  • Δερμάτινο τιμόνι
  • Πακέτο καθρεπτών
  • Ψηφιακό ραδιόφωνο
  • Οσφυική υποστήριξη πλάτης καθίσματος 4 σημείων
  • Πτυσσόμενο υποβραχιόνιο πίσω καθισμάτων
  • Ασύρματη φόρτιση
  • Σύστημα προσαρμογής έντασης προβολέων Adaptive Highbeam Assist
  • Αισθητήρας ενεργοποίησης συστημάτων με δακτυλικό αποτύπωμα

Τα νέα μοντέλα συνοπτικά:

 

 

C 300 e

Λιμουζίνα

C 300 e
Στέισον-βάγκον

Κυβισμός

cc

1999

Ονομαστική ισχύς, βενζινοκινητήρας

kW/hp

150/204

σε

rpm

6100

Ονομαστική ροπή, βενζινοκινητήρας

Nm

320

σε

rpm

2000-4000

Ονομαστική ισχύς, ηλεκτροκινητήρας

kW/hp

95/129

Ονομαστική ροπή, ηλεκτροκινητήρας

Nm

440

σε

rpm

2100

Απόδοση συστήματος

kW/hp

230/313

Ροπή συστήματος

Nm

550

Μεγ. ταχύτητα

km/h

245

240

Μεγ. ταχύτητα, ηλεκτροκίνηση

km/h

140

Επιτάχυνση 0-100 km/h

s

6.1

6.2

Συνδ. κατ. καυσίμου (WLTP)1

l/100 km

0.8-0.6

0.8-0.6

Συνδ. εκπομπή CO2 (WLTP)1

g/km

17-13

19-14

Συνδ. κατ. ενέργειας (WLTP)1

kWh/100 km

23.3-20.8

24.1-21.6

Αυτονομία (EAER comb.) (WLTP)1

km

99-111

95-107

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!