NEA

Το Skoda Trekka ήταν ένα από τα πρώτα ελαφριά SUV

Την δεκαετία του 1960 είχαν κατασκευαστεί περισσότερα από 3.000 Trekka για την Ωκεανία. Ελάχιστα από αυτά κυκλοφόρησαν στον υπόλοιπο κόσμο.

Τα Trekka είναι μια άγνωστη ιστορία για την Ευρώπη, επειδή πολύ απλά κατασκευάστηκαν στη Νέα Ζηλανδία. Είχαν ένα τετράγωνο σχήμα που σε ορισμένα σημεία θύμιζε κάτι από Land Rover και για τα δεδομένα της εποχής είχε μια πολύ προχωρημένη προσέγγιση δίχως να θυμίζει σε κάτι τα Skoda που κυκλοφορούσαν στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

Το αμάξωμα είχε δύο πόρτες και τα μηχανικά μέρη ερχόντουσαν από την Ευρώπη για να συναρμολογηθούν πάνω στο πλαίσιο της Octavia εκείνης της εποχής. To Trekka κατασκευαζόταν σε διάφορες εκδοχές, με σκληρή ή μαλακή οροφή, μακριά και κοντή έκδοση, με θέσεις από δύο έως και οκτώ επιβάτες, ακόμη και ως pick-up. Το μήκος του ξεπερνούσε ελάχιστα τα 4 μέτρα.

Κάτω από το καπό υπήρχε ένας τετρακύλινδρος 1.221 κ.εκ. με απόδοση στους 47 ίππους, ενώ υπήρχαν και εκδόσεις στα 1,1 και 1,4 λίτρα. Ένα κιβώτιο με 4 σχέσεις περνούσε την ισχύ στους τέσσερις τροχούς με την τελική να φτάνει τα 110 χλμ./ώρα.

Ένα αρκετά πρωτοποριακό στοιχείο ήταν ότι διέθετε ανεξάρτητες αναρτήσεις, αφού το Trekka αποτελούσε μια εναλλακτική απέναντι στα Land Rover. Η παραγωγή αυτού του άγνωστου Skoda κράτησε από το 1966 έως το 1973 και θεωρείται ως ένα από τα πρώτα SUV λόγω της ελαφριάς του κατασκευής.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button