NEA

Το 20,7% της Ευρώπης αγοράζει υβριδικά HEV

Το τρίτο τρίμηνο του 2021, το μερίδιο αγοράς των ήπια υβριδικών και πλήρως υβριδικών HEV αυτοκινήτων αυξήθηκε περαιτέρω στην ΕΕ εις βάρος των οχημάτων βενζίνης και ντίζελ.

Τόσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία, όσο και τα υβριδικά plug-in σχεδόν διπλασίασαν το μερίδιό τους κατά τη διάρκεια της τρίμηνης περιόδου, αντιπροσωπεύοντας το 9,8% και το 9,1%, αντίστοιχα, της αγοράς.

Οι ταξινομήσεις των ήπια υβριδικών/ υβριδικών HEV αυτοκινήτων αντιπροσώπευαν το 20,7% της συνολικής αγοράς της ΕΕ κατά το τρίτο τρίμηνο, ξεπερνώντας το ντίζελ, και έγινε η δεύτερη πιο δημοφιλής επιλογή κινητήρων στην Ευρωπαϊκή Ένωση για πρώτη φορά.

Τα συμβατικά αυτοκίνητα βενζίνης και ντίζελ συνέχισαν να χάνουν έδαφος

Από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο του 2021, τα συμβατικά αυτοκίνητα βενζίνης και ντίζελ συνέχισαν να χάνουν έδαφος, απορροφώντας σχεδόν πλήρως τον αντίκτυπο της συνολικής μείωσης των ταξινομήσεων αυτοκινήτων τους τελευταίους τρεις μήνες. Οι πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων συρρικνώθηκαν κατά 35,1% φτάνοντας τις 855.476 μονάδες, με το μερίδιό τους να συρρικνώνεται από 47,6% το τρίτο τρίμηνο του 2020 στο 39,5% της αγοράς φέτος.

Η ντίζελ αγορά δυσκολεύτηκε ακόμη περισσότερο, καθώς το μερίδιο αγοράς της μειώθηκε κατά περισσότερες από 10 ποσοστιαίες μονάδες, από 27,8% σε 17,6%, την ίδια περίοδο. Οι ταξινομήσεις νέων ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων μειώθηκαν περισσότερο από το μισό σε όλη την περιοχή της ΕΕ, από 769.922 μονάδες που πουλήθηκαν πέρυσι σε 381.473 το τρίτο τρίμηνο του 2021.

Η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV) στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκε κατά 56,7%,

Κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους, η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV) στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκε κατά 56,7%, φτάνοντας συνολικά τις 212.582 μονάδες. Αυτό παρά τη συνολική μείωση των ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια του τριμήνου, με την ανάπτυξη να ενισχύεται από τα κίνητρα BEV σε διάφορες αγορές. Ως αποτέλεσμα, οι τέσσερις μεγάλες αγορές της ΕΕ σημείωσαν διψήφια ή και τριψήφια ποσοστιαία κέρδη: Ιταλία (+122,0%), Γερμανία (+62,7%), Γαλλία (+34,6%) και Ισπανία (+21,8%).

Τα plug-in υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (PHEV) διεύρυναν επίσης το μερίδιό τους στις πωλήσεις αυτοκινήτων στην ΕΕ, με τις ταξινομήσεις να αυξάνονται κατά 42,6% στις 197.300 μονάδες. Η Ιταλία σημείωσε την ισχυρότερη ανάπτυξη από τις τέσσερις βασικές αγορές, με τις πωλήσεις PHEV να αυξάνονται κατά 130,6% κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021, ακολουθούμενη από την Ισπανία (+87,5%), τη Γαλλία (+49,5%) και τη Γερμανία (+37,5%).

Η ζήτηση για ήπια υβριδικά/ πλήρως υβριδικά οχήματα (HEV) σημείωσε ισχυρή αύξηση τους τελευταίους τρεις μήνες (+31,5%) και, με σχεδόν μισό εκατομμύριο πωλήσεις, παραμένουν το πιο δημοφιλές εναλλακτικό σύστημα μετάδοσης κίνησης από άποψη όγκου. Αυτή η ανάπτυξη έλαβε επιπλέον ώθηση από τις αγορές της Κεντρικής Ευρώπης, όπου η ζήτηση για υβριδικά αυτοκίνητα αυξήθηκε κατά 69,3% από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο του 2021.

Οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων με υγραέριο αυξήθηκαν κατά 28,1%

Οι πωλήσεις οχημάτων φυσικού αερίου (NGV) στην Ευρωπαϊκή Ένωση σημείωσαν σημαντική πτώση κατά το τρίτο τρίμηνο (-48,8%), κυρίως επηρεασμένες από τη μείωση της ζήτησης στην Ιταλία (-39,0%), η οποία είναι παραδοσιακά η μεγαλύτερη αγορά για αυτόν τον τύπο οχημάτων . Οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων με υγραέριο, αντίθετα, αυξήθηκαν κατά 28,1% φτάνοντας τις 62.574 μονάδες, με τις ισχυρές γαλλικές επιδόσεις (+103,2%) να αντισταθμίζουν την πτώση στην Ιταλία (-4,7%).

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button