NEA

Ακόμη και η Alpine A110 χρειάζεται την ανανέωση της [video]

Με τον χρόνο να μετρά αντίστροφα και ηλεκτρικά για την Alpine, οι Γάλλοι παρουσίασαν την facelift εκδοχή της A110.

Κάτι το ειδικό βάρος της Α110, κάτι ορισμένα προβληματάκια στο αρχικό λανσάρισμα και το γαλλικό κουπέ δεν κατάφερε να γεμίσει τους δρόμους. Ωστόσο, όσοι τυχεροί το οδήγησαν και το δοκίμασαν έχουν να πουν μόνο γλυκά λόγια για ένα από τα πιο ναζιάρικα πισωκίνητα κουπέ που έχουν κατασκευαστεί ποτέ.

Και οι Γάλλοι, λίγο πριν μετατρέψουν την Alpine σε ένα πλήρως ηλεκτρικό σήμα, ανακοινώνουν το facelift μοντέλο στις τρεις πλέον εκδόσεις του: τις Α110, Α110 GT και A110 S, οι οποίες έχουν διακριτούς μεταξύ τους ρόλους, όλες με τον turbo τετρακύλινδρο των 1.800 κ.εκ.

Η βασική Α110 αποδίδει 252 ίππους και 320 Nm ροπής, με επιτάχυνση του 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 4,5 δευτερόλεπτα. Στην A110 GT το ίδιο μοτέρ αποδίδει 300 άλογα και 340 Nm, με τα 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνονται σε 4,2 δευτερόλεπτα. Υπάρχουν ενισχυμένα φρένα με το απόβαρο στα 1.140 κιλά.

Η top έκδοση είναι η A110 S που έχει ίδια ισχύ στους 300 ίππους. Ωστόσο, έχει ένα πιο σπέσιαλ αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει μια κάρμπον πτέρυγα που παράγει 141 κιλά downforce. Επίσης υπάρχουν και αναβαθμισμένα φρένα της Brembo, ειδικά λάστιχα Michelin RS Cup 2, πιο σφιχτή ρύθμιση ανάρτησης, χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος κατά 4 χιλιοστά, πιο «ελεύθερη» εξάτμιση κ.α..

Στο εσωτερικό του γαλλικού κουπέ οι αλλαγές είναι λανθάνουσες και αφορούν κυρίως στο νέο σύστημα πολυμέσων με touch-screen διαγώνιου 7’’ που πλέον είναι συμβατό με τα πρωτόκολλα Apple CarPlay και Android Auto, με δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης κ.α..

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button