NEA

To Nissan Micra δεν έχει τέλη κυκλοφορίας

Με την αναβαθμισμένη γκάμα του Micra να βελτιστοποιεί το εύρος επιλογών για τους υποψήφιους αγοραστές της κατηγορίας των supermini, η απαλλαγή του μοντέλου από τα τέλη κυκλοφορίας (στις εκδόσεις Energy και Acenta με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων), του προσδίδει ένα ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα.

Ο ενισχυμένος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1.000 κυβικών με ισχύ 92 ίππων του Micra, προσφέρει μια δυναμική και ολοκληρωμένη οδηγική εμπειρία. Είναι συμβατός με το πρότυπο εκπομπών Euro 6d, προσφέροντας  βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές. Η καμπύλη ενισχυμένης ροπής προσφέρει μεγαλύτερη απόδοση με λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων, καθιστώντας την λειτουργία του κινητήρα ιδανική για οδήγηση στην πόλη, επιτρέποντας μια πιο ομαλή, πιο εκλεπτυσμένη και πιο απολαυστική οδήγηση.

Παράλληλα, το MICRA είναι διαθέσιμο με τον ίδιο κινητήρα και με το αυτόματο κιβώτιο Xtronic. Το Xtronic διαθέτει τεχνολογία D-step, η οποία προσφέρει μια πιο εκλεπτυσμένη παροχή ισχύος και εμπειρία οδήγησης για τον οδηγό, σε σύγκριση με ένα συμβατικό κιβώτιο CVT. Αυτό γίνεται εμφανές, όταν πατηθεί επιθετικά το πεντάλ του γκαζιού. Επίσης, η τεχνολογία D-step, προσφέρει ταχύτερα downshifts (κατεβάσματα) και καλύτερη οικονομία καυσίμου.

Προηγμένη τεχνολογία ασφάλειας

Από την έκδοση Energy και πάνω, το MICRA είναι εξοπλισμένο με βασικές τεχνολογίες ασφάλειας όπως Hill Start Assistance, Intelligent Ride Control και Intelligent Trace Control για βελτιωμένο χειρισμό σε δύσκολες συνθήκες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Apple CarPlay με αναγνώριση φωνής Siri και το Android Auto με Google Assistant διατίθενται από την Acenta, προσφέροντας μια σειρά από επιπλέον δυνατότητες ψυχαγωγίας στο αυτοκίνητο.

To Nissan Micra έχει τιμή εκκίνησης στις 14.590 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της προσφοράς των 400 ευρώ από την Nissan και με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ενώ για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν τον πλησιέστερο έμπορο Nissan, ή το www.nissan.gr

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button