NEAPINED

Bugatti: Σε τι διαφέρει η Chiron Super Sport από την απλή Chiron;

Οι πολλές και διάφορες αναβαθμίσεις έχουν ανεβάσει την τιμή της κάθε μίας, από τις 60 συνολικά Chiron Super Sport που θα παραχθούν, στα 3,2 εκατομμύρια ευρώ.

Ένας από τους στόχους της Bugatti ήταν η πολύ υψηλή ταχύτητα με την Super Sport 300+ να ξεπερνά τα 300 μίλια/ώρα. Κάτι που επιτεύχθηκε με τη βαρέως αναβαθμισμένη έκδοση της Chiron να φτάνει τα 304,773 μίλια/ώρα, δηλ. τα 490,484 χλμ./ώρα.

Υπάρχει όμως και η «απλή» Chiron Super Sport της οποίας η τελική περιορίζεται στα 440 χλμ./ώρα. Έχει διάφορες αεροδυναμικές αλλαγές με νέα «air curtains». Επίσης, τα 9 ανοίγματα στα μπροστινά φτερά επιτρέπουν τη μείωση της πίεσης και την αύξηση του downforce κατά 20-30 κιλά στα 380 χλμ./ώρα. Επιπρόσθετα, παραπέμπουν στην πρώτη Bugatti της νέας εποχής, την EB 110.

Σχετικά με τον W16 των 8,0 λίτρων και των 4 turbo, η ισχύς του έχει αυξηθεί από τα 1.500 στα 1.600 άλογα, ενώ ο «κόφτης» μπαίνει 300 σ.α.λ. πιο μετά. Κάτι που οφείλεται στους μεγαλύτερους στροβιλοσυμπιεστές και σε πολλές άλλες αλλαγές. Η 7η σχέση είναι 3,6% «μακρύτερη», ενώ υπάρχει και μια 3D εξάτμιση κατασκευασμένη από τιτάνιο.

Εννοείται πως έχουν γίνει βελτιώσεις και στην ανάρτηση και σε σχέση με την απλή Chiron η ρύθμισή της είναι κατά 7% πιο σφιχτή. Νέες είναι και οι ζάντες, οι οποίες είναι πιο ανθεκτικές και ελαφρύτερες κατά 4 κιλά. Υπάρχουν και οι πιο εξεζητημένες της Pure Sport που συνολικά είναι ζυγίζουν 16 κιλά λιγότερα αφού είναι από μαγνήσιο.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button