Τo ΜΧ-5 αποκτά μια εξελιγμένη και ειδικά προσαρμοσμένη για αυτό λειτουργία torque vectoring που βελτιώνει την ευστάθεια του πίσω άξονα στις στροφές. Ταυτόχρονα, εμπλουτίζεται και με νέα χρώματα. Το διακριτικά αναβαθμισμένο Mazda MX-5 του 2022 πρόκειται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη από τον Ιανουάριο.
Η Mazda ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το Mazda MX-5 του 2022 με βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και εντυπωσιακές νέες χρωματικές επιλογές, που έρχονται να προστεθούν στη βραβευμένη σχεδίαση του εμβληματικού διθέσιου.
Για τη βελτίωση αυτής της Jinba Ittai σύνδεσης, η Mazda έχει εξελίσσει για το MX-5 μια νέα τεχνολογία, το Kinematic Posture Control (KPC). Το σύστημα αυτό είναι σε θέση να αναγνωρίζει διαφορά στις ταχύτητες μεταξύ των πίσω τροχών κατά τις στροφές, ασκώντας μία ελαφρά δύναμη πέδησης στον εσωτερικό τροχό. Αυτό αποτρέπει την «ανύψωση», βελτιώνοντας τα χαρακτηριστικά της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσεων του MX-5 και καταστέλλοντας την κύλιση του αμαξώματος.
Εν ολίγοις, το KPC σταθεροποιεί το αυτοκίνητο, ειδικά σε δύσκολες στροφές με υψηλές δυνάμεις G και σε ανώμαλους δρόμους, κάνοντας την ήδη εκπληκτική οδική συμπεριφορά του MX-5 ακόμη καλύτερη, βελτιώνοντας παράλληλα και την άνεση που προσφέρει στην οδήγηση. Το KPC, το οποίο δεν προσθέτει κανένα βάρος στο αυτοκίνητο, θα είναι ο βασικός εξοπλισμός για όλα τα MX-5 του 2022, είτε με μαλακή οροφή είτε με retractable fastback (RF).
Σχετικά με τον σχεδιασμό, οι δύο εκδόσεις αμαξώματος διαθέτουν το κομψό εξωτερικό χρώμα Platinum Quartz Metallic και το εσωτερικό από Terracotta. Το πρώτο συνδυάζει ένα κομψό μεταξένιο λευκό με ημιδιαφάνεια που μοιάζει με χαλαζία, ενώ το δεύτερο εντυπωσιάζει με την πλούσια σε χρώματα καμπίνα μαζί με το εξαιρετικά απαλό δέρμα Nappa.
Αυτές οι δύο επιλογές σχεδίασης ενισχύουν το “ελεύθερο πνεύμα” που κάθε οδηγός του εμβληματικού διθέσιου απολαμβάνει. Η Mazda έχει προσθέσει επίσης και μια επιλογή μαλακής οροφής Dark Blue, καθώς και μια σειρά από νέες δυνατότητες συνδυασμού χρωμάτων.
Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.
Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.
Το caroto team σας ευχαριστεί!