ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ

Τέλος «εποχής» για τον V12 της BMW

Ήταν θέμα χρόνου, με τον εξηλεκτρισμό των κινητήρων οι υψηλού κυβισμού με τους πολλούς κυλίνδρους, να περάσουν στην ιστορία.

Η είδηση είναι γνωστή από το καλοκαίρι αφού η ίδια η BMW είχε ανακοινώσει το τέλος του εμβληματικού V12 μετά από 35 χρόνια στην παραγωγή. Ο πρώτος V12 που κατασκεύασε η γερμανική μάρκα είχε παρουσιαστεί το 1987 στην 750i, είχε χωρητικότητα 5 λίτρα και απέδιδε περίπου 300 ίππους.

O τελευταίος V12 της BMW θα παραχθεί 12 τελευταίες φορές για να μπει σε ισάριθμες ειδικές εκδόσεις της M760i xDrive που θα πωληθούν στην Αμερική. Οι εν λόγω V12 εκδόσεις θα έχουν χωρητικότητα 6,6 λίτρων και με τα 610 άλογα θα ωθούν την βαριά λιμουζίνα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα.

Εξωτερικά οι ειδικές εκδόσεις θα ξεχωρίζουν από τις ειδικές πλακέτες «The Final V12» στις πόρτες, ενώ θα υπάρχουν σχετικές αναφορές και σε άλλα σημεία. Φυσικά και στο εσωτερικό αναδεικνύοντας μία κάποια συλλεκτική αξία στο αυτοκίνητο που στην Αμερική θα κοστίζει περίπου 200.000 δολάρια.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Η ομάδα του Caroto