NEA

Η BMW μετατρέπει επίσημα κλασικά MINI σε ηλεκτρικά

Εάν ο Άλεκ Ισηγόνης μπορούσε να σχεδιάσει ξανά σήμερα το κλασικό Mini, το εμβληματικό μικρό αυτοκίνητο, θα είχε ηλεκτροκινητήρα.

Άλλωστε, το πρώτο Mini που λανσαρίστηκε το 1959 δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια της πετρελαϊκής κρίσης και βασίστηκε στην ιδέα της εξοικονόμησης καυσίμου και της μεταφοράς τεσσάρων ατόμων και των αποσκευών τους με το μικρότερο δυνατό αποτύπωμα.

Η ίδια η Mini είχε ήδη από το 2018 παρουσιάσει στην έκθεση της Νέας Υόρκης μία τέτοια πρόταση για ένα κλασικό ηλεκτρικό Mini. Και πλέον μία ομάδα από το εργοστάσιο της εταιρίας στην Οξφόρδη, αναλαμβάνει να φτιάχνει τέτοια Mini με την επίσημη σφραγίδα της ίδιας της εταιρίας.

Την κίνηση προσφέρει ένας σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας που παράγει συνεχή ισχύ έως 122 ίππων και επιταχύνει το ηλεκτροκίνητο κλασικό Mini για τα 0-100 χλμ./ώρα σε σχεδόν 9 δευτερόλεπτα. Την ενέργεια παρέχει μία μπαταρία υψηλής τάσης, που μπορεί να φορτίζεται με ισχύ έως 6,6 kW και παρέχει εκτιμώμενη αυτονομία περίπου 160 km.

Επιπλέον, κάθε ηλεκτροκίνητο κλασικό Mini του προγράμματος MINI Recharged αποκτά τον χαρακτηριστικό, κεντρικό πίνακα οργάνων, γνώριμο από την εποχή του κλασικού, όπου τώρα προβάλλονται η θερμοκρασία λειτουργίας, η επιλεγμένη σχέση του κιβωτίου, η αυτονομία και η ταχύτητα.

Επίσης η Mini τονίζει ότι δεν αλλάζει τίποτα στο κλασικό αμάξωμα, εκτός από την αναπόφευκτη προσθήκη μίας θύρας για την φόρτιση και ένας ελαφρά τροποποιημένος πίνακας οργάνων που δείχνει την θερμοκρασία του μοτέρ, την ταχύτητα, την αυτονομία και την επιλεγμένη ταχύτητα στο αυτόματο κιβώτιο. Σύμφωνα με την εταιρία, κάθε ορίτζιναλ συμβατικός κινητήρας θα αποθηκεύεται σε περίπτωση που ο ιδιοκτήτης χρειαστεί να τον τοποθετήσει πάλι πίσω.

Η εξατομικευμένη επαναχρησιμοποίηση (upcycling) του κλασικού Mini πραγματοποιείται αποκλειστικά στο Ηνωμένο Βασίλειο. Κάθε τροποποιημένο όχημα αποκτά ξεχωριστό αριθμό που το καθιστά μοναδικό. «Η εξατομίκευση διαδραματίζει επίσης σημαντικό ρόλο στο MINI Recharged», δηλώνει ο Sebastian Beuchel, Επικεφαλής Παγκόσμιας Διαχείρισης Μάρκας MINI.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!