NEA

Το Mazda CX-60 είναι το πρώτο plug-in υβριδικό της μάρκας

Το ολοκαίνουργιο Mazda CX-60 PHEV παρουσιάζει την πρώτη plug-in πλήρως υβριδική τεχνολογία της εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά – Στην Ελλάδα το φθινόπωρο.

Το Mazda CX-60 PHEV μπαίνει στα plug-in υβριδικά SUV με σύστημα μετάδοσης που συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα Skyactiv-G 2.5 άμεσου ψεκασμού με έναν μεγάλο ηλεκτροκινητήρα 100 kW, ένα ολοκαίνουργιο αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων και μια μπαταρία υψηλής χωρητικότητας 355 V, 17,8 kWh.

Αυτός ο συνδυασμός αποδίδει συνολική ισχύς συστήματος 327 ίππους και ροπή 500 Nm, καθιστώντας το, το πιο ισχυρό αυτοκίνητο δρόμου που έχει κατασκευάσει ποτέ η Mazda. Το Mazda CX-60 PHEV προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις, επιταχύνοντας στα πρώτα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,8 δευτερόλεπτα.

Η συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου WLTP είναι μόλις 1,5 λίτρα/100 χλμ. και οι συνδυασμένες εκπομπές CO2 WLTP μόνο 33 γρ./χλμ.. Το Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV προσφέρει 63 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας σε ταχύτητες έως 100 χλμ./ώρα.

Προς τα τέλη του 2022 θα λανσαριστεί η diesel εξακύλινδρη έκδοση των 3,3 λίτρων, ενώ το 2023 θα ακολουθήσει ένας εξακύλινδρος βενζίνης 3,0 λίτρων τεχνολογίας SPCCI. Αμφότερες θα έχουν ήπια 48βολτη υβριδική υποβοήθηση.

Η ανθρωποκεντρική προσέγγιση της Mazda, περιλαμβάνει ακαμψία του αμαξώματος που διασφαλίζει ότι ο οδηγός μπορεί να αισθάνεται την απόκριση του οχήματος χωρίς καμία καθυστέρηση, καθίσματα που διευκολύνουν κάθε επιβάτη να διατηρεί την ισορροπία ενώ το όχημα κινείται, αναρτήσεις που σταθεροποιούν τη στάση του οχήματος κατά την οδήγηση και ένα σύστημα ελέγχου του οχήματος – Κινηματικός Έλεγχος Στάσης (KPC).

Η μπαταρία υψηλής τάσης έχει τοποθετηθεί μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα και όσο το δυνατόν χαμηλότερα εντός του αμαξώματος, πετυχαίνοντας ένα χαμηλό κέντρο βάρους στο νέο CX-60 PHEV.

Εξωτερικά το δυναμικό στυλ του ολοκαίνουργιου Mazda CX-60 PHEV εκφράζει την πιο πρόσφατη εξέλιξη του Kodo design. Αποκλειστικά «made in Japan» και έχοντας τις ρίζες του στην ιαπωνική κληρονομιά, η κομψή εσωτερική σχεδίασή, παρουσιάζει περαιτέρω τις ιδέες του Kaichou.

Ένα στοιχείο το οποίο αναμειγνύει διαφορετικά υλικά και υφές, όπως το ξύλο σφενδάμου, το δέρμα νάπα, μοναδικά επεξεργασμένα ιαπωνικά υφάσματα και λεπτομέρειες χρωμίου. Καθώς φυσικά και το Musubu. Την τέχνη του δεσίματος που αποτέλεσε την έμπνευση για μια ειδικά λεπτομερή ραφή στον πίνακα οργάνων.

Η επεξεργασία της επένδυσης από ξύλο σφενδάμου αντανακλά την ιαπωνική αισθητική του Hacho – μία ασύμμετρη ισορροπία. Τα διαφορετικά σχέδια και τα νήματα των υφασμάτων ανταποκρίνονται με ευαισθησία στις αλλαγές του φωτός, δημιουργώντας – μέσα από  μια ιαπωνική τεχνική ραφής που ονομάζεται Kakenui – «κρεμαστές ραφές» με κενά μεταξύ των υφασμάτων επένδυσης, αποκαλύπτοντας μια γεύση από το υλικό που βρίσκεται από κάτω.

Το ολοκαίνουργιο Mazda CX-60 PHEV διαθέτει μια ολοκληρωμένη γκάμα προηγμένων τεχνολογιών ασφαλείας i-Activsense της εταιρείας που βοηθάνε τον οδηγό, παρέχοντας κορυφαίες επιδόσεις ενεργητικής ασφάλειας στην κατηγορία και στοχεύοντας σε βαθμολογία ασφάλειας 5 αστέρων από τον Euro NCAP.

Το Mazda CX-60 είναι εξοπλισμένο με πολλά νέα συστήματα ασφάλειας: See-Through View – επόμενης γενιάς οθόνη προβολής 360ο που βελτιώνει την ορατότητα όταν οδηγείτε σε χαμηλές ταχύτητες, Turn Across Traffic Assist – SBS-R ανίχνευση πεζών, τήρηση λωρίδας έκτακτης ανάγκης, i-Adaptive Cruise Control (i-ACC); και προειδοποίηση εξόδου οχήματος BSM.

Τα επόμενα χρόνια η Mazda θα συνεχίσει να αναπτύσσει την ηλεκτροκίνηση με μια μεγάλη γκάμα νέων προϊόντων. Το Mazda MX-30 REV θα συνδυάζει ηλεκτρική κίνηση πλήρους απασχόλησης με ένα Wankel σε ρόλο γεννήτριας για να προσφέρει απεριόριστη αυτονομία.

Το 2023, η εταιρεία θα παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο, μεγαλύτερο του CX-60 και θα διαθέτει τρεις σειρές καθισμάτων, το Mazda CX-80. Τα CX-70 και CX-90 προορίζονται για την αμερικανική αγορά.

Συνολικά, η Mazda θα λανσάρει 5ε νέα ηλεκτροκίνητα προϊόντα που θα διαθέτουν την αρχιτεκτονική της πλατφόρμας πολλαπλών λύσεων μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. Μετά το 2025, η εταιρεία θα παρουσιάσει το ολοκαίνουργιο Skyactiv EV Scalable Architecture  για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!