NEA

Πόσα χιλιοστά του δευτερολέπτου διαρκεί ένα crash-test [video]

1/1000. Τόσος είναι ο χρόνος που χρειάζεται ένα όχημα δοκιμής πρόσκρουσης της Nissan για να εκπληρώσει τον ρόλο του.

Στο Τεχνικό Κέντρο της Nissan στο Atsugi της Ιαπωνίας, μια ομάδα μηχανικών εργάζεται ακούραστα για να διασφαλίσει ότι τα οχήματα της Nissan, συμπεριλαμβανομένου του επερχόμενου ολοκαίνουργιου ηλεκτρικού crossover SUV Ariya, διαθέτουν υψηλό επίπεδο ασφάλειας σε περίπτωση σύγκρουσης.

Η Nissan υποβάλλει κάθε όχημά της σε αυστηρές δοκιμές πρόσκρουσης που περιλαμβάνουν μετωπικές, πλευρικές και οπίσθιες συγκρούσεις, καθώς και εκείνες που προσομοιώνουν ατυχήματα όταν οι πεζοί βρίσκονται στο δρόμο.

Κατά τη διάρκεια των διαδικασιών δοκιμών, μηχανικοί από την Ομάδα Αξιολόγησης Παθητικής Ασφάλειας της Nissan μετρούν τη δύναμη της πρόσκρουσης στο αμάξωμα και στα δομικά στοιχεία του οχήματος, καθώς και τις επιπτώσεις της στον οδηγό και τους επιβάτες, μέσω δοκιμαστικών ανδρεικέλων διαφόρων μεγεθών και τύπων, εξοπλισμένα με πολλαπλούς αισθητήρες.

«Περισσότερα από 100 σημεία δεδομένων αξιολογούνται στο Ariya», δήλωσε ο Gen Tanabe της Ομάδας Αξιολόγησης Παθητικής Ασφάλειας. «Επειδή το επερχόμενο Ariya θα πωλείται σε πολλές αγορές, θα πραγματοποιήσουμε περισσότερες από 400 δοκιμές από τα πρώτα στάδια ανάπτυξης, έως την κυκλοφορία του στην αγορά».

Το ότι πρόκειται για ένα EV σήμαινε ότι πολλές από τις διαδικασίες που χρησιμοποιήθηκαν για το Nissan LEAF υιοθετήθηκαν και για το Ariya, με αποτέλεσμα αυστηρότερα μέτρα ασφαλείας από αυτά που απαιτούνται από τους κανονισμούς. Για παράδειγμα, επειδή η μπαταρία του Ariya είναι υψηλής τάσης, οι μηχανικοί ασφαλείας χρειάστηκε να διασφαλίσουν ότι θα διατηρήσει τη δομική της ακεραιότητα μετά από μια σύγκρουση χωρίς διαρροή των ηλεκτροδίων.

Λειτουργώντας ως βάση για την ανάπτυξη ασφαλέστερων αυτοκινήτων, η φιλοσοφία Safety Shield της Nissan περιλαμβάνει μέτρα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας για την υποστήριξη της ασφάλειας των επιβατών του οχήματος, σε διάφορα σενάρια. Ο γενικός στόχος είναι η αποτροπή συγκρούσεων όπου είναι δυνατόν και, σε περίπτωση αναπόφευκτων συγκρούσεων, ο μετριασμός των ζημιών και των τραυματισμών.

Ανακαλύψτε περισσότερα για το Nissan Ariya στο https://www.nissan.gr/vehicles/new-vehicles/ariya.html

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!