NEAPINED

Επίσημο: Εκτός Ευρώπης η Toyota GR Corolla των 304 ίππων [video]

Μετά τις σχετικές διαρροές οι Ιάπωνες παρουσίασαν το νέο τους «όπλο» που θα γράψει ένα ακόμη ζεματιστό κεφάλαιο στα hot-hatches που θα είναι και το τελευταίο.

Με την ηλεκτροκίνηση να έχει το momentum σπορ μοντέλα όπως η GR Corolla μοιάζουν σαν τον τελευταίο των Μοϊκανών. Και έτσι είναι αφού πιθανότατα να βλέπουμε τον συνδυασμό του GR Yaris στην τελευταία του εκτέλεση.

Για την περίσταση ο τρικύλινδρος turbo των 1.600 κ.εκ. φτάνει τα 304 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. και η ροπή τα 370 Nm στις 3.000-5.550 σ.α.λ. Το κιβώτιο είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων. Η τετρακίνηση GR Four έχει διαφορικά Torsen και στους δύο άξονες με κατανομή ροπής από 50/50 σε 30/70 (μπροστά/πίσω). Υπολογίστε ένα “0-100” λίγο πάνω από τα 5 δευτερόλεπτα.

Σχεδιαστικά η GR Corolla έχει σχεδόν τα πάντα για να δείχνει πολεμική. Στο εμπρός μέρος η μάσκα με ενσωματωμένη την μεγάλη εισαγωγή αέρα στον αέρα βγάζει μάτια, ενώ στον πίσω το βλέμμα πέφτει αμέσως στις τρεις απολήξεις της εξάτμισης (δύο στρόγγυλες στις άκρες και μια πλακέ στο κέντρο).

Ξεχωρίζουν και τα φουσκωμένα φτερά που αυξάνουν και το πλάτος (+20 χιλιοστά μπροστά, +30 πίσω) σε σχέση με τις στάνταρ εκδόσεις. Προσθέστε τη μεγάλη πίσω αεροτομή καθώς και το έντονα ανάγλυφο καπό με τα ανοίγματα εξαερισμού της έκδοσης Circuit και θα έχετε την πλήρη εικόνα του νέου ιαπωνικού hot hatch.

Τα δυναμικά χαρακτηριστικά τονίζονται από τις ενισχύσεις στο αμάξωμα και τα πιο φαρδιά μετατρόχια (+60 χιλιοστά μπροστά, +85 πίσω). Υπάρχουν και περικοπές σε βάρος χάρη στην ελαφρύτερη οροφή από συνθετικά υλικά ενισχυμένα με ανθρακονήματα.

Στην μαύρη καμπίνα υπάρχει ανάλογη racing αύρα με τα σπορ καθίσματα, τα σχετικά λογότυπα, τις κόκκινες πινελιές. Ξεχωρίζει ο πιο κοντός επιλογέας και η πιο χαμηλά τοποθετημένη κολώνα του τιμονιού. Το παρόν δίνουν όλα τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης της Toyota, ενώ η έκδοση Circuit διαθέτει και στοιχεία πολυτέλειας.

Η Ιαπωνία θα είναι και η χώρα από την οποία θα ξεκινήσουν και οι πωλήσεις της από το δεύτερο εξάμηνο του έτους.  Η νέα Toyota GR Corolla θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Gazoo Racing στην Ιαπωνία και πιο συγκεκριμένα στο Motomachi.

Main specifications of the all-new GR Corolla

  Length [mm] 4,410
  Width [mm] 1,850
  Height [mm] 1,480 mm including antenna; the roof height is 1,455 mm
  Wheelbase [mm] 2,640
  Track Front [mm] 1,590
Rear [mm] 1,620
  Seating capacity 5
  Vehicle weight [kg] 1,475
  Engine 1.6-liter in-line three-cylinder intercooler turbo engine
  Type G16E-GTS
  Bore x stroke [mm] 87.5 x 89.7
  Total displacement [liters] 1.618
  Compression ratio 10.5
  Maximum output [kW(PS)/rpm] 224 (304)/6,500
  Maximum torque [N・m (kgf・m)/rpm] 370 (37.7)/3,000-5,550
  Transmission iMT (6-speed manual transmission)
  Driveline GR-FOUR 4WD system
Electronic multi-plate clutch 4WD (with 3 selectable modes)
  Gear ratio
1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / Reverse
3.538 / 2.238 / 1.535 / 1.162 / 1.081 / 0.902 / 3.831
  Reduction ratio
1-4 / 5, 6, Reverse
4.058 / 3.45
  Differentials Front Torsen LSD
Rear Torsen LSD
  Suspension Front MacPherson strut
Rear Double wishbone
  Brakes Front Ventilated disk (18-inch aluminum opposed 4-pot calipers)
Rear Ventilated disk (16-inch aluminum opposed 2-pot calipers)
  Wheels 18-inch, Gloss Black, 15-spoke, cast alloy
  Tires (front/rear) 235/40R18 Michelin Pilot Sport 4
  Fuel tank capacity [liters] 50
 

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button