NEA

VW Group: Καταργεί πάνω από τα μισά μοντέλα με θερμικούς κινητήρες

Ο γερμανικός όμιλος θα αποστασιοποιηθεί από την κούρσα της πρωτιάς πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο κόντρα στην Toyota. Θα εστιάσει περισσότερο στην ποιότητα και στην κερδοφορία.

Μία αναμενόμενη κίνηση αφού μέσα στην δεκαετία θα βλέπουμε περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα και λιγότερα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτή την στιγμή ο όμιλος VW με όλα του τα σήματα (Audi, Skoda, VW, Seat κ.α.) έχει ένα στόλο από περισσότερα από 100 διαφορετικά μοντέλα.

Ήδη έχει ξεκινήσει να καταργεί αρκετά από αυτά με συμβατικούς κινητήρες και μέχρι το 2030 περίπου το 60% αυτών θα έχει καταργηθεί για να προωθηθούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μέσω των οποίων το VW Group θέλει να ακολουθήσει το πρότυπο των Mercedes και BMW που σημείωσαν κέρδος παρά την κρίση της πανδημίας.

Χαρακτηριστικό είναι πως τα περισσότερα κέρδη τα σημειώνουν οι Audi και Porsche και για αυτό οι ιθύνοντες του γκρουπ θέλουν ποιοτικότερα και αναπόφευκτα ακριβότερα αυτοκίνητα. «Βασικός στόχος δεν είναι πλέον η εξέλιξη, αλλά η κερδοφορία» είπε σε συνέντευξη του στους Financial Times ο οικονομικός διευθυντής της εταιρίας, Arno Antlitz.

Επειδή έχει αυξηθεί το κόστος των πρώτων υλών και ακόμη οι μπαταρίες σε κόστος δεν έχουν μειωθεί στα προβλεπόμενα επίπεδα τα ηλεκτρικά δεν είναι ακόμη κερδοφόρα. Ωστόσο, μετά το τέλος της κρίσης (τόσο της πανδημίας όσο και του πολέμου Ρωσίας-Ουκρανίας), μακροπρόθεσμα το κόστος παραγωγής των ηλεκτρικών θα μειωθεί σημαντικά όταν των συμβατικών θα αυξάνεται λόγω ρύπων.

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button