NEAPINED

H τιμή πώλησης του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα

To νέο Ranger Raptor είναι διαθέσιμο στην χώρα μας για να βάλει σε πειρασμό όποιον αναζητά ένα pick-up με σπορ επιδόσεις.

Το νέο Ranger Raptor τροφοδοτείται από τον κινητήρα 3.0L EcoBoost V6 της Ford, ο οποίος αποδίδει 288 PS και ροπή 491 Nm εξασφαλίζοντας μοναδικές ικανότητες εντός και εκτός δρόμου. Τέσσερα διαφορετικά προγράμματα μεταβάλουν την ηχητική του με την αρωγή ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου και ενεργού συστήματος εξαγωγής.

Το νέο προηγμένο, σύστημα μετάδοσης με αυτόματη τετρακίνηση περιλαμβάνει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο μεταφοράς δύο σχέσεων και μπλοκέ διαφορικά μπροστά και πίσω. Επτά επιλέξιμα προφίλ οδήγησης και ανασχεδιασμένη ανάρτηση με αμορτισέρ  FOX 2,5 ιντσών Live Valve Internal Bypass που υπογράφει η Ford Performance.

Το νέο Ford Ranger Raptor είναι διαθέσιμο για παραγγελία στην Ελλάδα μέσα από το δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων της Ford με τιμή που ξεκινά από τα 69.630 ευρώ.

Αναλυτικότερα, κάτω από το καπό φιλοξενείται ένας προηγμένος κινητήρας βενζίνης 3.0L EcoBoost που βελτιστοποιήθηκε από την Ford Performance για να αποδίδει μέγιστη ισχύ 288 PS και ροπή 491 Nm. Σε συνδυασμό με ένα αγωνιστικής προέλευσης σύστημα anti-lag, παρόμοιο με αυτό που είδαμε για πρώτη φορά στα Ford GT και Focus ST, ο κινητήρας επιτρέπει τη στιγμιαία και on-demand αύξηση της ισχύος. Επιπλέον, ο κινητήρας είναι προγραμματισμένος με ένα ανεξάρτητο προφίλ αύξησης της πίεσης υπερπλήρωσης (boost) για κάθε μία από τις 10 σχέσεις του προηγμένου αυτόματου κιβωτίου, με στόχο την περαιτέρω βελτιστοποίηση των επιδόσεων.

Για πρώτη φορά, το Ranger Raptor εξοπλίζεται με ένα προηγμένο σύστημα μετάδοσης με αυτόματη τετρακίνηση, αλλά και ένα νέο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο on-demand κιβώτιο μεταφοράς δύο σχέσεων (αργό/γρήγορο), σε συνδυασμό με εμπρός και πίσω μπλοκέ διαφορικά. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι οδηγοί του νέου Ranger Raptor μπορούν να επιλέξουν τον ήχο κινητήρα που προτιμούν πιέζοντας ένα μπουτόν στο τιμόνι ή επιλέγοντας ένα drive mode που χρησιμοποιεί μία από τις ρυθμίσεις Quiet, Normal, Sport και Βaja.

Ταυτόχρονα, η επόμενη γενιά των αμορτισέρ FOX 2.5” Live Valve Internal Bypass υιοθετούν τεχνολογία αιχμής, με αποτέλεσμα η απόσβεση να προσαρμόζεται στη διαδρομή του αμορτισέρ. Ενώ το hardware της ανάρτησης φέρει την υπογραφή της FOX, η ρύθμιση και η εξέλιξή της πραγματοποιήθηκαν από την Ford Performance, χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό μηχανικής με τη βοήθεια υπολογιστή (CAE) και δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες.

Στη διαχείριση όλων των εδαφικών συνθηκών βοηθοί του νέου Ranger Raptor είναι τα 7 επιλέξιμα προφίλ οδήγησης, στα οποία περιλαμβάνεται και το πρόγραμμα Baja το οποίο είναι προσανατολισμένο για off-road διαδρομές και διαμορφώνει τα ηλεκτρονικά συστήματα του οχήματος για μέγιστες επιδόσεις κατά τη γρήγορη οδήγηση εκτός δρόμου.

Σκληρό και ανθεκτικό

Σε απόλυτη αρμονία με τις αυξημένες ικανότητες του Ranger Raptor, η νέα εμφάνιση του αυτοκινήτου βασίζεται στο τολμηρό, δυναμικό στυλ της επόμενης γενιάς Ranger με σημαντικές προσθήκες που τονίζουν τον δυναμικό χαρακτήρα του. Τα προτεταμένα φτερά καλύπτουν τις μυώδεις ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών που συνδυάζονται με αποκλειστικά all‑terrain ελαστικά υψηλών επιδόσεων. Επιπρόσθετα, οι λειτουργικές εισαγωγές αέρα, μια σειρά από αεροδυναμικά στοιχεία καθώς και τα ανθεκτικά πλαϊνά σκαλοπάτια από χυτό αλουμίνιο αναδεικνύουν ακόμα περισσότερο την εμφάνιση του νέου pick-up.

Το εσωτερικό τονίζει με τη σειρά του τον γεμάτο δυναμισμό και ενέργεια off-road χαρακτήρα του Ranger Raptor. Η καμπίνα περιλαμβάνει νέα, σπορ καθίσματα μπροστά και πίσω, τα οποία είναι εμπνευσμένα από μαχητικά αεροσκάφη. Την ίδια στιγμή, οι επιβάτες απολαμβάνουν την τελευταία λέξη της ψηφιακής τεχνολογίας καθώς στην high-tech καμπίνα δεσπόζει μία πλήρως ψηφιακή οθόνη 12,4” και μία κεντρική οθόνη αφής 12” για την υποστήριξη των συστημάτων συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας SYNC 4A νέας γενιάς της Ford.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Mήκος οχήματος: 5360 mm
  • Πλάτος οχήματος: με καθρέφτες: 2208 mm / χωρίς καθρέφτες: 2028 mm
  • Ύψος οχήματος: 1926 mm
  • Μεταξόνιο: 3270 mm
  • Μετατρόχιο: 1710 mm
  • Μικτό βάρος: 3130 kg*
  • Απόβαρο: 2578 kg*
  • Ωφέλιμο φορτίο: 552 kg*
  • Μήκος καρότσας στο κάτω μέρος: 1544 mm
  • Μήκος καρότσας στο πάνω μέρος: 1471 mm
  • Πλάτος καρότσας ανάμεσα στους θόλους: 1224 mm
  • Ύψος καρότσας: 529 mm
  • Ικανότητα Έλξης: 2410 kg*
  • Απόσταση από το έδαφος (χωρίς φορτίο): 272 mm
  • Βάθος διέλευσης υδάτινου εμποδίου: 850mm
  • Εμπρός πρόβολος: 865 mm
  • Γωνία προσέγγισης: 32⁰
  • Γωνία αναχώρησης: χωρίς κοτσαδόρο: 27⁰ / με τοποθετημένο κοτσαδόρο: 24⁰
  • Γωνία υπέρβασης ράμπας: 24⁰
  • Πίσω πρόβολος: 1225 mm
  • Κύκλος στροφής: 13 m
*Προκαταρκτικές τεχνικές προδιαγραφές

Εξοπλισμός

  • Βενζινοκινητήρας 3.0L V6 EcoBoost ιπποδύναμης 288PS
  • 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων E-Shifter
  • Ζάντες ελαφρού κράματος 17″ μαύρης απόχρωσης με ελαστικά παντός εδάφους “All-Terrain” και διαστάσεις ελαστικών LT 285/70R17 A/T
  • Κλείδωμα εμπρός διαφορικού
  • Κλείδωμα πίσω διαφορικού
  • Κάλυμμα προστασίας κάτω από τον κινητήρα
  • Εμπρός και πίσω δισκόφρενα
  • Διπλή απόληξη εξάτμισης (με τον βενζινοκινητήρα 3.0L V6 EcoBoost)
  • Ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού (EPAS)
  • Σύστημα αποτροπής σύγκρουσης (Collision Mitigation System)
  • Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των φρένων (ABS)
  • Σύστημα ευστάθειας οχήματος (ESC)
  • Σύστημα αποτροπής ανατροπής (RSC)
  • Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (Lane Keeping Aid/Warning)
  • Σύστημα επιτήρησης κόπωσης οδηγού (Driver Alert)
  • Αναγνώριση πινακίδων ορίου ταχύτητας (Traffic Sign Recognition)
  • Adaptive Cruise Control με τεχνολογία Intelligent Speed Assist
  • Υποβοήθηση των φρένων κατά την όπισθεν (Reverse Brake Assist)
  • Αερόσακοι (οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί, οροφής, γονάτων οδηγού & συνοδηγού, και πλευρικός αερόσακος οδηγού τύπου far side)
  • Ανάρτηση Ford Performance (FOX)
  • 7 επιλέξιμες λειτουργίες οδήγησης (Drive Modes): Normal, Sport, Slippery, Mud/Ruts, Rock Crawl, Sand, & Baja Mode
  • 4 επιλογές μετάδοσης κίνησης: 2H, 4A, 4H & 4L
  • 4 ηλεκτρικά παράθυρα με τα παράθυρα οδηγού και συνοδηγού να ανεβαίνουν/ κατεβαίνουν με μία κίνηση
  • Ηλεκτρικό χειρόφρενο
  • Σύστημα εισόδου και εκκίνησης/διακοπής κινητήρα χωρίς κλειδί – Keyless Entry/Start
  • Αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος με εμπρός-πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος
  • Κάμερα θέασης 360ο
  • Hλεκτρικά θερμαινόμενοι, ρυθμιζόμενοι & αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες
  • Ενισχυμένο σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων (Blind Spot Information System – BLIS) με δυνατότητα επιτήρησης και του ρυμουλκούμενου οχήματος
  • Προβολείς οχήματος τεχνολογίας Matrix LED με φώτα ημέρας LED και εμπρός προβολείς ομίχλης LED
  • Αυτόματη λειτουργία προβολέων (Auto Headlamps) με αυτόματη ρύθμιση ύψους δέσμης φωτός προβολέων και αυτόματη εναλλαγη μεγάλης/μεσαίας σκάλας προβολέων με τεχνολογία Glare Free High-Beam.
  • Πίσω φώτα LED
  • Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής
  • Έγχρωμη ψηφιακή οθόνη Full LCD 12,4” πίνακα οργάνων οδηγού
  • Κεντρική ψηφιακή οθόνη αφής 12″ με Ford SYNC 4 με Σύστημα Πλοήγησης, Bluetooth και Κλήση Έκτακτης Ανάγκης, 2 θύρες USB & Eνσωματωμένο Modem
  • Επώνυμο ηχοσύστημα Β&Ο με ψηφιακό ραδιόφωνο DAB και 8 ηχεία
  • Αυτόματο διζωνικό ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού (DEATC) με αεραγωγούς και για τους πίσω επιβάτες
  • Δερμάτινη επένδυση καθισμάτων
  • Θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού/συνοδηγού, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα 10 κατευθύνσεων
  • Δερμάτινο και θερμαινόμενο τιμόνι με ενσωματωμένα χειριστήρια στο τιμόνι και paddle shifters για αλλαγή ταχυτήτων
  • Δερμάτινη λαβή ταχυτήτων
  • Εμπρός θερμαινόμενο παρμπρίζ από λαμιναρισμένο (ηχο-απορροφητικό) κρύσταλλο
  • Πίσω θερμαινόμενο παρμπρίζ
  • Πίσω φιμέ κρύσταλλα
  • Βάσεις παιδικού καθίσματος ISOFIX στις πίσω εξωτερικές θέσεις
  • Μαύρα πλαϊνά σκαλοπάτια (με το λογότυπο του Raptor)
  • Φωτοχρωματικός εσωτερικός κεντρικός καθρέφτης οδηγού
  • Σκιάδια οδηγού και συνοδηγού με ενσωματωμένο καθρεφτάκι
  • Θήκη οδηγού για γυαλιά ηλίου
  • Ατμοσφαιρικός εσωτερικός κρυφός φωτισμός LED
  • Εμπρός ταπέτα δαπέδου
  • Πίσω κεντρικό υποβραχιόνιο
  • 5 προσκέφαλα καθισμάτων
  • Υπενθύμιση ζωνών ασφαλείας για τους εμπρός και πίσω επιβάτες
  • Ασύμαρτη φόρτιση συσκευών – Wireless Charging
  • Θύρα USB για φόρτιση συσκευών για τους πίσω επιβάτες
  • Ενσωματωμένη θύρα USB στον εσωτερικό κεντρικό καθρέφτη για φόρτιση συσκευών
  • Ενσωματωμένη πρίζα παροχής ισχύος 400W
  • Πρίζα 12V στην καρότσα του οχήματος
  • Φωτισμός οχήματος 360ο (Zone Lighting) 4 ζωνών
  • Φωτισμός στην καρότσα (Cargo Light)
  • Ρεζέρβα ελαφρού κράματος 17”
  • Σύστημα επιτήρησης πίεσης ελαστικών – Tyre Pressure Monitor System (TPMS)
  • Εμπρός και πίσω αντιλασπωτικά καλύμματα
  • Εμπρός και πίσω γάντζοι ρυμούλκησης
  • Eργοστασιακός συναγερμός Thatcham με αισθητήρα όγκου και κλίσης
  • Κοτσαδόρος με 13-πινη ηλεκτρική σύνδεση κοτσαδόρου

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!