H ιαπωνική εταιρία συνεχίζει να υποστηρίζει το υδρογόνο ως καύσιμο και παρουσίασε μια πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα.
Ένα από τα μεγαλύτερα ζητήματα της υδρογονοκίνησης είναι το δίκτυο ανεφοδιασμού. Τόσο για τα οχήματα όσο και για στατικές εφαρμογές με ενεργειακές κυψέλες όπου το υδρογόνο «καίγεται» για να μετατραπεί σε ηλεκτρικό ρεύμα.
Σε συνεργασία με την Eneos η Toyota «τρέχει» ένα πιλοτικό πρόγραμμα στην πρότυπη πόλη Woven City στην Ιαπωνία που βασίζεται στην προμήθεια και στον ανεφοδιασμό με ειδικά κάνιστρα υδρογόνου. Τα οποία μοιάζουν με μπουκάλες που έχουν την λογική αυτή του υγραερίου και του άμεσου ανεφοδιασμού.
Συγκεκριμένα, κάθε μπουκάλα έχει μήκος 40 εκατοστών και διάμετρο 18 εκατοστών. Ζυγίζει περίπου 5 κιλά και μπορεί να δώσει γρήγορη λύση για την παραγωγή ενέργειας για αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες, γεννήτριες, συστήματα θέρμανσης κ.α..
Ο χρόνος θα δείξει αν το υδρογόνο θα αποτελέσει το καύσιμο του μέλλοντος και αν η λύση της Toyota θα αποτελέσει μία καθημερινότητα.
Εγώ αυτό που θέλω να πω είναι κάτι άσχετο. Μετά από κάποια ταξίδια που έκανα στο εξωτερικό (ευρώπη) μετά την πανδημία, λέω με σιγουριά ότι η ζυγαριά έχει γείρει υπέρ μας (και δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι).
Ναί είμαστε καλύτεροι : στο service, στο φαγητό, στ νοσοκομεία (!) , στα αεροδρόμια (!), στην γειτονιά, και φυσικά στις παραλίες και στις φυσικές ομορφιές. Επίσης στις τράπεζες (εξυπηρέτηση).
Μην πιστέυετε κανέναν, τους έχουμε ξεπεράσει σιωπηλά όλους, και ούτε και οι ίδιοι δεν το πιστεύουμε ακόμα.
Δεν ήταν έτσι κάποια χρόνια πριν, τώρα έγινε.
Γινόμαστε η ελβετία της νότιας ευρώπης, αν βαδίσουμε προσεκτικά..