NEA

Ανέτοιμα τα ΚΤΕΟ για την εποχή της ηλεκτροκίνησης

Τα ΚΤΕΟ δεν είναι ακόμα έτοιμα για την εποχή της ηλεκτροκίνησης γιατί δεν έχουν εξοπλιστεί με τον κατάλληλο νόμο – Τι αναμένουν από την πολιτεία να πράξει – Συνέντευξη στο Caroto του Κ. Βήκα (Β’ Μέρος).

Αυτό τονίζει στο Caroto.gr ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ, Κωνσταντίνος Βήκας επισημαίνοντας ότι ήδη στο υπουργείο μεταφορών τους απασχολεί η παρούσα κατάσταση και σύντομα εκτιμάται ότι θα υπάρξει εξέλιξη και στο μέτωπο αυτό.

Τα ΚΤΕΟ δεν έχουν το δικαίωμα να ελέγξουν την μπαταρία και τα σημεία που φορτίζουν το EV

Σήμερα στο Caroto σας παραθέτουμε το δεύτερο μέρος της συνέντευξης του κ. Βήκα, που αφορά το μέλλον των ΚΤΕΟ και τις υπηρεσίες που θα προσφέρουν στο μέλλον. Είναι χαρακτηριστικό, όπως τονίζει ο κ. Βήκας, τα ΚΤΕΟ σήμερα δεν έχουν αρμοδιότητα να ελέγξουν τη μπαταρία και τα σημεία που φορτίζουν το ηλεκτρικό όχημα. Μόνο το αμάξωμα και τις αναρτήσεις επιθεωρούν, όπως τονίζεται.

Σήμερα τα ΚΤΕΟ δεν μπορούν να κάνουν έλεγχο του εγκεφάλου του αυτοκινήτου

Σήμερα πάντως τα ΚΤΕΟ δεν μπορούν να κάνουν έλεγχο του εγκεφάλου του αυτοκινήτου, γιατί τους το απαγορεύει το νομοθετικό πλαίσιο. Ελπίδα για τον κ. Βήκα παραμένει η αλλαγή του παρόντος νόμου που διέπει τα ΚΤΕΟ, ώστε με τη σειρά του να ξεκλειδώσουν κορυφαίες υπηρεσίες προς όφελος της οδικής ασφάλειας.

Η αθρόα μάλιστα εισαγωγή χιλιάδων μεταχειρισμένων στην Ελλάδα, που φέτος οι πωλήσεις τους ξεπέρασαν αυτές των καινούριων, συνηγορεί στο γεγονός ότι ο εκσυγχρονισμός του νομοθετικού πλαισίου  των ΚΤΕΟ είναι μονόδρομος.

Τα ΚΤΕΟ μπορούν να ελέγξουν αν έχουν γυριστεί τα χιλιόμετρα στο μεταχειρισμένο όχημα

Τα ΚΤΕΟ μπορούν να απαντήσουν σε μια ανάγκη πολύ κομβική για την κατάσταση του αυτοκινήτου, που δεν είναι άλλη από τον έλεγχο των πραγματικών χιλιομέτρων.  Όπως τονίζει ο κ. Βήκας, τα χιλιόμετρα που κάνει το αυτοκίνητο καταγράφονται, πέραν από τα καντράν και σε άλλους ειδικούς εγκεφάλους.

Αν και αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει ακόμα πλήρη πρόσβαση σε όλα τα σημεία, σήμερα τα ΚΤΕΟ έχουν τη δυνατότητα διασταύρωσης με στοιχεία από επτά χώρες της Ευρώπης. Ένας σωστός εμπεριστατωμένος έλεγχος μπορεί να δείξει την κατάσταση του οχήματος και να διαπιστώσει αν τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά ή όχι, αναφέρει ο κ. Βήκας.

Τέλος ο πρόεδρος των Ι.ΚΤΕΟ καλεί τους καταναλωτές να είναι προσεκτικοί στην επιλογή του ΚΤΕΟ που θα εμπιστευτούν του όχημα τους για τον έλεγχο. Η χαμηλή τιμή πάει χέρι-χέρι με τις υπηρεσίες που κάθε επιχείρηση προσφέρει, όπως  αναφέρει.

Θα έρθουν και… ιπτάμενα ΚΤΕΟ;

Κλείνοντας την πολύ χρήσιμη κουβέντα με έναν φορέα της αυτοκίνησης, θελήσαμε να μάθουμε πως βλέπει ο κ. Βήκας το μέλλον της αυτοκίνησης. «Το αυτοκίνητο είναι συνυφασμένο με τον άνθρωπο. Θα συνεχίσουμε να ζούμε για πολλά χρόνια με το αυτοκίνητο καθώς είναι ένα κομμάτι της ζωής μας. Από κει και πέρα θα δούμε πολλά πράγματα ακόμα και ιπτάμενα αυτοκίνητα», ανέφερε ο κ. Βήκας.

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button