NEA

Νέο Peugeot 408: Με crossover άποψη και fastback στιλ

Το νέο 408 είναι ένα crossover και μια εναλλακτική ανάμεσα στο μικρότερο 308 και στο μεγαλύτερο 3008. Λανσάρισμα στις αρχές του 2023.

Η γαλλική εταιρία προσθέτει ένα ακόμη μοντέλο στην γκάμα της που βασίζεται και αυτό στο πλαίσιο EMP2 της Stellantis. Όπως μπορούμε να δούμε το βασικό του χαρακτηριστικό είναι η μεγάλη μάσκα και η απόσταση από το έδαφος στα 18,8 εκατοστά. Το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 4,69 μέτρα και ένα από τα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά είναι το χαμήλωμα της πίσω οροφής δημιουργώντας ένα fastback αμάξωμα.

Στο εσωτερικό βλέπουμε το γνωστό ψηφιακό ταμπλό i-cockpit με το μικρό τιμόνι και στην εκτέλεσή του όπως στο Peugeot 308. Σύμφωνα με τους Γάλλους έχει δοθεί έμφαση στην ποιότητα και στη συνδεσιμότητα, ενώ υπάρχουν και πολλά συστήματα υποβοήθησης που συνεργάζονται με 6 κάμερες και 9 ραντάρ. Ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 536 λίτρα και φτάνει έως τα 1.611 λίτρα.

Το νέο 408 θα διατίθεται με δύο plug-in hybrid κινητήρες:

  • PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8: Με κίνηση στους 2 τροχούς / συνδυασμός κινητήρα PureTech 180 ίππων (132 kW) και ηλεκτροκινητήρα 81 kW, και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8 8 ταχυτήτων  (σε διαδικασία έγκρισης).
  • PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8: Με κίνηση στους 2 τροχούς / συνδυασμός κινητήρα PureTech 150 ίππων (110 kW) και ηλεκτροκινητήρα 81 kW και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8 8 ταχυτήτων  (σε διαδικασία έγκρισης).

Η μπαταρία ιόντων λιθίου και στις δύο plug-in hybrid εκδόσεις έχει χωρητικότητα 12.4kWh και αποδίδει 102 kW. Διατίθενται δύο τύποι ενσωματωμένων φορτιστών : ένας φορτιστής 3.7kW μονοφασικού ρεύματος στο βασικό εξοπλισμό και ένας προαιρετικός μονοφασικός των 7.4kW.

Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης είναι οι παρακάτω :

  • Από Wall Box (32 A) των 7.4kW και με τον μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή των 7.4kW, για μία πλήρη φόρτιση σε 1 ώρα και 55 λεπτά.
  • Από ενισχυμένη παροχή (16 A) και με τον μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή των 3,7kW, για μία πλήρη φόρτιση σε 3 ώρες και 50 λεπτά..
  • Πλαίσιο κειμένου: PRESS KITαπό συμβατική παροχή (8A) και με τον μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή των 3,7kW, για μία πλήρη φόρτιση σε 7,5 περίπου, ώρες.

Το μοντέλο διατίθεται επίσης και με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσεως: τον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα PureTech ισχύος 130hp, ο οποίος πληροί τις προδιαγραφές εκπομπών EURO 6.4, και συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο EAT8 των 8 σχέσεων με σύστημα Start & Stop. Η συγκεκριμένη έκδοση βρίσκεται στο στάδιο της έγκρισης τύπου.

Να σημειωθεί ότι όλοι οι κινητήρες του νέου PEUGEOT 408 είναι εξοπλισμένοι με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, που εγγυάται την ηρεμία και την οικονομία στην οδήγηση.

Το μοντέλο δεν θα διατίθεται σε έκδοση με κινητήρα diesel, ενώ μία 100% ηλεκτροκίνητη έκδοση θα λανσαριστεί στο προσεχές μέλλον.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!