NEA

Μια Ferrari δεν  θα έχει ποτέ «αυτόματο πιλότο»

Η ιταλική φίρμα λέει ναι στα ημιαυτόνομα συστήματα άνεσης και ασφάλειας Επιπέδου 2, αλλά ξεκαθαρίζει την θέση σε οτιδήποτε πιο εξελιγμένο.

Όπως  είναι λογικό αυτοκίνητα όπως τα Ferrari κατασκευάζονται για να οδηγούνται με πάθος. Άσχετα αν πολλά από αυτά καταλήγουν για μόστρα και βόλτες σε κοσμοπολιτικά στέκια.

Έτσι, οι Ιταλοί διαχωρίζουν την θέση τους από άλλους ανταγωνιστές τους που  ετοιμάζονται μέσα στα επόμενα χρόνια να ασπαστούν την αυτόνομη οδήγηση. Ο λόγος είναι πως η Ferrari θέλει να διατηρήσει το συναίσθημα και την σύνδεση με τον οδηγό που είναι ταυτόσημα με τα σπορ αυτοκίνητα.

Εδώ να πούμε πως τα συστήματα Επιπέδου 3 θα επιτρέπουν στον οδηγό να μην έχει τα χέρια του στο τιμόνι και να μπορεί να απασχολείται με κάτι άλλο (να διαβάζει, να βλέπει ταινία κ.ά.).

Προφανώς όσοι αγοράζουν μία Ferrari δεν την θέλουν για να ταξιδεύουν βλέποντας ταινίες αλλά για να την οδηγούν. Και έτσι εξηγείται εύκολα η αντίθεση των υπευθύνων της εταιρίας να προχωρήσουν πέρα από το Επίπεδο 2 της αυτόνομης οδήγησης.

Ωστόσο, όλα αυτά αλλάζουν και πολύ δύσκολα η Ferrari θα διατηρήσει την ίδια στάση και την επόμενη δεκαετία. Ιδίως από την στιγμή που προχωρά στην παραγωγή της Purosangue, του πρώτου της SUV.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button