NEA

Στην Βουλγαρία ανοίγει εργοστάσιο η Next.e.Go Mobile

Τη στιγμή που η γερμανική εταιρεία Next.e.Go Mobile τηρεί σιγή ιχθύος για τα σχέδια της στην Ελλάδα, παρά τις εξαγγελίες για άνοιγμα εργοστασίου στη χώρα μας, στην τελική ευθεία είναι η κατασκευή εργοστασίου συναρμολόγησης οχημάτων στη βόρεια Βουλγαρία και συγκεκριμένα στην πόλη Λόβετς, σύμφωνα με δημοσίευμα που επικαλείται ανακοίνωση του δήμου. 

Υπενθυμίζεται ότι από το 2021 υπήρξε συμφωνία της γερμανικής Start up με την βουλγαρική κυβέρνηση προκειμένου η Next.e.Go Mobile να επενδύσει στη γείτονα χώρα. Μάλιστα τότε έκαναν λόγο για ευόδωση της επένδυσης σε δυο χρόνια. 

Το εργοστάσιο στην πόλη Λόβετς θα απλώνεται σε 173.511 τετραγωνικά μέτρα στο βιομηχανικό πάρκο της πόλης, όπως δήλωσε ο δήμος σε ανακοίνωση του νωρίτερα αυτή την εβδομάδα. Από την έκταση αυτή, περίπου 17.250 τ.μ. θα διατεθούν μεταξύ άλλων για χώρους στάθμευσης, σημείο ελέγχου φορτηγών, χώρους στάθμευσης και φόρτωσης έτοιμων οχημάτων, καθώς και δοκιμές και υλικοτεχνική στάθμευση.

Το έργο για την εγκατάσταση προχωρά σύμφωνα με το σχέδιο, όπως τονίζεται, ενώ η κατασκευή  ξεκινά στα μέσα Ιουλίου, ανέφερε ο Λούμπομιρ Στανισλάβοφ, διευθυντής της θυγατρικής εταιρείας e.GO Mobile Bulgaria.  Το εργοστάσιο αναμένεται να είναι πλήρως εξοπλισμένο μέχρι το τέλος του 2023, με την πλήρη παραγωγική ικανότητα να έχει επιτευχθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2024.

Τον περασμένο Ιούλιο, η Next.e.Go Mobile που εδρεύει στο Άαχεν της Γερμανίας, ανέφερε ότι οι εγκαταστάσεις παραγωγής της στη Βουλγαρία θα λειτουργούσαν το πρώτο τρίμηνο του 2024. Το κόστος της επένδυση  εκτιμάται στα 143,2 εκατομμύρια  ευρώ, ενώ το εργοστάσιο θα έχει ικανότητα παραγωγής άνω των 30.000 ηλεκτρικών αυτοκινήτων ετησίως, ενώ το προσωπικό θα ανέρχεται σε 1.000 άτομα προσωπικό, σύμφωνα και με σχετικό δημοσίευμα.

Από τα παραπάνω συνάγεται το γεγονός ότι  στη Βουλγαρία το σχέδιο για το νέο εργοστάσιο της γερμανικής εταιρίας προχωράει, βάσει σχεδίου, ενώ στην Ελλάδα ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί η τοποθεσία για το εργοστάσιο της Next.e.Go Mobile. Να υπενθυμίσουμε ότι σε πρόσφατη επικοινωνία του Caroto με στελέχη της εταιρείας, μας παρέπεμψαν σε μελλοντικές ανακοινώσεις. Πάντως, από τα όσα γνωρίζουμε ο Βόλος και η Πάτρα έχουν απορριφθεί και αν τελικά υπάρξει έστω και μονάδα συναρμολόγησης αυτή θα είναι πιθανότατα στην Κοζάνη ή στην Καβάλα. Μακάρι…

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button