NEAPINED

Το νέο VW Amarok ομόρφυνε και μεγάλωσε με DΝΑ από Ford

H γερμανική εταιρία παρουσίασε τη νέα γενιά του Amarok που θα ξεκινήσει να πωλείται στις αγορές της Ευρώπης από τα τέλη του έτους. Θα κατασκευάζεται στη Νότιο Αφρική.

Όπως ήταν αναμενόμενο η δεύτερη γενιά του Amarok, η οποία βασίζεται στα μηχανικά μέρη του νέου Ford Ranger, έχει νέα σχεδίαση που συνάδει με το σύγχρονο look των επιβατικών μοντέλων. Ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα, το ανάγλυφο «AMAROK» στην πόρτα της καρότσας και πολλά άλλα στοιχεία από το θηριώδες αμάξωμα που έχει μακρύνει ακόμη περισσότερο.

Συγκεκριμένα, το νέο Amarok είναι 9,6 εκατοστά μακρύτερο και φτάνει τα 5,35 μέτρα όταν το μεταξόνιο έχει αυξηθεί στα 3.270 μέτρα. Και κάπως έτσι υπάρχουν πιο άνετοι χώροι για το διπλοκάμπινο του οποίου το ταμπλό δεν έχει να ζηλέψει κάτι από ένα Touareg, ενώ υπάρχουν περισσότερα από 30 συστήματα υποβοήθησης και άνεσης.

Προσφέρονται όλες οι ανέσεις με το βλέμμα να πέφτει πάνω στην μεγάλη οθόνη από 10 έως 12 ίντσες όταν ο πίνακας οργάνων είναι επίσης ψηφιακός στις 8 ίντσες. Η δυνατότητα έλξης είναι στους 3,5 τόνους, το ωφέλιμο στα 1.160 κιλά, υπάρχει ηλεκτρικό κάλυμμα για την καρότσα και στατικό ωφέλιμο 350 κιλών για την μεταφορά τεσσάρων ατόμων.

Όλα τα Amarok που θα κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη θα έχουν τετρακίνηση. Η οποία  ανάλογα με την έκδοση θα είναι κατ’ επιλογήν ή μόνιμη με επιλογή ηλεκτρονικά ελεγχόμενου transfer case και έξι προγράμματα κίνησης. Λόγω των πιο μικρών προβόλων το υδάτινο πέρασμα έχει αυξηθεί από τα 50 εκ. στα 80 εκ.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τρείς δίλιτρες turbo-diesel εκδόσεις. Η βασική αποδίδει 150 ίππους, υπάρχει με 170 ίππους καθώς και μία bi-turbo με 210 ίππους. Ο κορυφαίος V6 τρίλιτρος diesel είναι τρίλιτρος με 240 ή 250 ίππους (ανάλογα με την αγορά). Η μοναδική έκδοση βενζίνης είναι τετρακύλινδρη στα 2,3 λίτρα με 302 ίππους.

Αξιοσημείωτο είναι πως τα Amarok με ισχύ πάνω από 200 ίππους έχουν στάνταρ αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων που αντικαθιστά το προηγούμενο 8άρι. Πέρα από το διπλοκάμπινο του χρόνου θα παρουσιαστεί και η πιο επαγγελματική έκδοση με μονή καμπίνα και δύο πόρτες.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button