NEAPINED

Honda Civic Type R για έκτη και τελευταία φορά [vid]

Η Honda αποκαλύπτει στην Ιαπωνία το ολοκαίνουργιο Type R που για τελευταία φορά φιγουράρει δίχως υβριδικά υποκατάστατα. Αρχές 2023 στην Ευρώπη και στην Ελλάδα.

Αυτή είναι η 6η γενιά του Type R που στα 25 χρόνια της κυκλοφορίας του έχει δημιουργήσει ένα μοναδικό μύθο. Προς το παρόν η Honda κρατά μυστική την ισχύ του δίλιτρου 17YM τετρακύλινδρου VTEC Turbo, αλλά λέει πως θα είναι τόσο αναβαθμισμένους ώστε να είναι το ισχυρότερο Civic Type R που έχει υπάρξει μέχρι σήμερα.

Έτσι, μπορούμε να υποθέσουμε πως η ισχύς του θα ξεπερνά έστω και λίγο τους 320 ίππους και η ροπή τα 400 Nm. Και το σημαντικότερο είναι πως δεν θα υπάρχει κανένα ίχνος εξηλεκτρισμού. Μάλιστα, αυτό θα είναι το τελευταίο Honda που δεν θα έχει κανένα υβριδικό στοιχείο.

Κατά τα υπόλοιπα να πούμε πως η ισχύς μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου με έξι σχέσεις, το διαφορικό είναι μπλοκέ, τα φρένα της Brembo ακόμη πιο δυνατά, η ανάρτηση έχει νέα ρύθμιση, ενώ παρόλο που η συνταγή είναι η ίδια οι Ιάπωνες μιλούν για το πιο «πολεμικό» Type R.

Λογικά, το νέο Civic Type R θα είναι ελαφρύτερο και ταχύτερο για την διαδικασία του «0-100». Το προηγούμενο Type R ολοκλήρωνε την διαδικασία αυτή σε 4,9 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα τα 270 χλμ./ώρα.

Και λογικά οι Ιάπωνες θα κυνηγήσουν να σπάσουν τα ρεκόρ για προσθιοκίνητο αυτοκίνητο σε διάφορες πίστες του κόσμου. Ήδη αναμένεται και επισήμως το νέο ρεκόρ στην Suzuka και αργότερα στο Nurburgring.

Σχεδιαστικά, το νέο Type R συμβαδίζει με το πιο ήρεμο στιλ της τωρινής γενιάς Civic. Αυτό, βέβαια δεν σημαίνει πως το νέο Type R δεν εξιτάρει με την πρώτη ματιά. Απλά έχει λιγότερες υπερβολές με την πίσω φτερούγα να είναι μεν μεγάλη αλλά πιο διακριτική.

Μεγάλος είναι και ο πίσω διαχύτης που ενσωματώνει την τριπλή απόληξη της εξάτμισης ως ένα άμεσο σημείο αναγνωρισιμότητας. Υπάρχουν σπορ προφυλακτήρες, τονισμένα φτερά, μεγαλύτερες πόρτες και μια διαφοροποιημένη μάσκα σε συνδυασμό με μια μεγάλη εισαγωγή αέρα. Όσο για τις ζάντες είναι 19 ιντσών και όχι 20, όπως στο μοντέλο που αντικαθιστά.

Type R αέρας επικρατεί και στην καμπίνα με τα σπορ κόκκινα καθίσματα, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με τις δύο διαμορφώσεις -εκτός από την κλασική υπάρχει και αυτή που η Honda ονομάζει τύπου supercar- και την οθόνη του συστήματος infotainment.

Στην οθόνη απεικονίζονται οι ενδείξεις του Honda LogR που απεικονίζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου ανά πάσα στιγμή. Την προσοχή τραβά και ο επιλογέας ταχυτήτων που μας θυμίζει κάτι από τα παλιά.



Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button