PINED

Γιατί επέστρεψε το μποτιλιάρισμα στους δρόμους της Αθήνας;

Ξέχωρα από την σημερινή ταλαιπωρία ελέω της απεργίας στα ΜΜΜ, επέστρεψε το μποτιλιάρισμα στους δρόμους της Αθήνας. Μαζί και οι εκνευρισμοί, αλλά και τα μικροατυχήματα, που με τη σειρά τους αυξάνουν τις ουρές χιλιομέτρων.

Με το άνοιγμα των σχολείων και την είσοδο των σχολικών λεωφορείων στους αστικούς δρόμους, αποτελεί παρελθόν η καλοκαιρινή κανονικότητα… της άνεσης μετακίνησης στην Αθήνα και τους περιφερειακούς της δρόμους. Ποιο το αποτέλεσμα; Ατελείωτες ουρές σε όλους σχεδόν τους δρόμους που οδηγούν στην Αθήνα, ειδικά τις ώρες αιχμής (πρωί και μεσημέρι δηλαδή). Κηφισός, Καρέας, Ηλιουπόλεως, Κηφισίας και σε κάποιες εξόδου της Αττικής οδού είναι μερικοί από τους Μαρτυρικούς δρόμους της Αθήνας.

Δε συζητάμε τι γίνεται στον Πειραιά, στη Λεωφόρο Αθηνών. Απλά το αδιαχώρητο. Σε ό,τι αφορά το κέντρο της Αθήνας, οι δρόμοι που έχουν ξενοδοχεία, αποτελούν έναν ακόμη βραχνά για τους οδηγούς. Αν προστεθούν τα κάθε λογής τουριστικά τρενάκια που κάνουν τον γύρο της πρωτεύουσας η κατάσταση γίνεται ακόμα πιο περίπλοκη.

Πόσα αυτοκίνητα κυκλοφορούν στην Αθήνα;

Είναι χαρακτηριστικό ότι η περιφέρεια της Αθήνας καλείται να διαχειριστεί την ομαλή κυκλοφορία 2.500.000 οχημάτων. Ένα νούμερο εντυπωσιακά μεγάλο για ένα οδικό δίκτυο που δεν επαρκεί για την κυκλοφορία τέτοιων αριθμών.

Ποια είναι η λύση;

Μία και μοναδική είναι η λύση για το πρόβλημα. Τα ΜΜΜ, που στην πανδημία έχασαν τους μισούς και πλέον επιβάτες αναδεικνύονται ως τη μία και μοναδική λύση για την ανακούφιση των οδικών δικτύων. Φέτος μάλιστα, 12 επιπλέον αστικές λεωφορειακές γραμμές της Αθήνας (συνολικά 72 από 60 μέχρι σήμερα) θα αναλάβουν αρχής γενομένης από τον Οκτώβριο οι εταιρείες ΚΤΕΛ που πραγματοποιούν δρομολόγια στην πρωτεύουσα, βάση της σύμβασης μεταξύ του ΟΑΣΑ και των ΚΤΕΛ Αττικής, όπως προβλέπεται σε νέο νομοσχέδιο.

Σε κάθε περίπτωση οι οδηγοί πρέπει να οπλιστούν με υπομονή και καλή διάθεση για να αντιμετωπίσουν το μποτιλιάρισμα. Νευρικές κινήσεις, το μόνο που φέρνουν είναι μικροατυχήματα και μεγαλύτερα μποτιλιαρίσματα. Περίπου 4 ατυχήματα συμβαίνουν κάθε μέρα στον Κηφισό και οι ουρές που σχηματίζονται είναι δυο και τριών χιλιομέτρων. Υπομονή και ψυχραιμία λοιπόν.

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button