Η ιαπωνική εταιρία επιστρέφει στις ευρωπαϊκές αγορές με άρωμα γαλλικό και για πρώτη φορά με ένα plug-in υβριδικό.
Δεν είναι η πρώτη φορά και σίγουρα όχι η τελευταία που βλέπουμε ένα rebadged μοντέλο. Ένα από τα πιο πρόσφατα παραδείγματα ήταν το Mazda 2 που βασίζεται στο Toyota Yaris και τώρα βλέπουμε μία ακόμη παρόμοια περίπτωση όπου το νέο ASX βασίζεται στο Renault Captur.
Ως γνωστόν η Mitsubishi είναι μέλος του Renault Group και βλέπουμε πως το εκμεταλλεύεται στο έπακρο αφού το νέο ASX διαφέρει ελάχιστα εξωτερικά. Κυρίως από τα λογότυπα της μάρκας και την ελαφρώς διαφοροποιημένη μάσκα. Το εσωτερικό είναι πανομοιότυπο με του γαλλικού SUV.
Ολόιδια είναι και η γκάμα των κινητήρων ξεκινώντας από τον 1.000άρη τρικύλινδρο βενζίνης με τους 90 ίππους, φτάνοντας στον 1.300άρη με τους 138 ή τους 156 ίππους και τη φουλ υβριδική 1.6 των 141 ίππων. Στην κορυφή βρίσκεται η plug-in υβριδική των 158 ίππων με 47 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας.
Το νέο Mitsubishi ASX θα ξεκινήσει να πωλείται σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης από τον Μάρτιο του 2023. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο για την ελληνική αγορά αφού όλα θα κριθούν κυρίως από το αν θα υπάρξει κάποια ανταγωνιστική τιμή πώλησης.
Κινητήρας | Ισχύς | Ροπή | Χωρητικότητα μπαταρίας | Αυτονομία ηλεκτρική |
1.0-Liter Three-Cylinder Six-Speed Manual | 90 HP (67 kW) | 118 LB-FT (160 Nm) | N/A | N/A |
1.3-Liter Four-Cylinder Mild Hybrid Six-Speed Manual | 138 HP (103 kW) | 192 LB-FT (260 Nm) | N/A | N/A |
1.3-Liter Four-Cylinder Mild Hybrid Seven-Speed Dual-Clutch | 156 HP (116 kW) | 199 LB-FT (270 Nm) | N/A | N/A |
1.6-Liter Four-Cylinder Hybrid | 141 HP (105 kW) | 109 LB-FT (148 Nm) | 1.3 kWh | N/A |
1.6-Liter Plug-in Hybrid | 160 HP (117 kW) | 106 LB-FT (144 Nm) | 10,5 kWh | 47 KM – 49 KM) |