NEAPINED

Όνειρο το ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 20.000 ευρώ

«Η δογματική απόφαση που λήφθηκε να πουληθούν μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2035 (στην ΕΕ) έχει ανεξέλεγκτες κοινωνικές συνέπειες», δήλωσε ο επικεφαλής του ομίλου με 14 μάρκες κατά τη διάρκεια συνέντευξης στον Τύπο.

Μάλιστα κάλεσε όλους να δουν την πραγματικότητα αναφέροντας ότι πρέπει να συνεχιστεί υποστήριξε ο κ. Tavares. Αλλά η προσφορά αυτοκινήτων για λιγότερα από 20.000 ευρώ (χωρίς τα μπόνους και τις επιδοτήσεις) τα επόμενα τρία με πέντε χρόνια είναι απίθανο «και σίγουρα δε θα κατασκευαστούν στη Γαλλία!», υπογράμμισε Κάρλος Ταβάρες.

Σε αυτή την περίπτωση, «πώς να προστατεύσουμε την ελευθερία κινήσεων των μεσαίων στρωμάτων που δε θα έχουν πρόσβαση στην αγορά ηλεκτρικού οχήματος; Το να λες στη μεσαία τάξη μείνε στο σπίτι δεν είναι πολιτικά διαχειρίσιμο», δήλωσε ο κ. Ταβάρες, λίγο μετά την υποδοχή του Εμμανουέλ Μακρόν στο περίπτερο της Peugeot.

«Πρέπει να προσφέρουμε μια μεταβατική λύση», ώστε οι μεσαίες τάξεις να συνεχίσουν να αντικαθιστούν τα παλιά τους αυτοκίνητα με υβριδικά αυτοκίνητα, λιγότερο ρυπογόνα, αλλά όχι ακόμη ηλεκτρικά, υποστήριξε ο κ. Ταβάρες.

Αν δεν πέσουν οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, «ο πραγματικός ανταγωνισμός θα έρθει από τους Κινέζους», που είναι ένα βήμα μπροστά από το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, και που είναι πολυάριθμοι στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, προειδοποίησε ο κ. Ταβάρες.

Επιστρέφοντας στις εντάσεις με την Κίνα και τη Ρωσία, ο κ. Ταβάρες προειδοποίησε ότι εάν ο κόσμος κατακερματιστεί σε «φούσκες», η τιμή των οχημάτων είναι πιθανό να αυξηθεί. Η αύξηση του κόστους των πρώτων υλών είναι επίσης πιθανό να θέσει σε κίνδυνο τις αυτοκινητοβιομηχανίες. «Θα δούμε ποιος θα επιβιώσει την περίοδο 2020-2030», σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Ταβάρες.

Η Renault «δεν είναι στο ίδιο πρωτάθλημα» και έχει συνεργαστεί με έναν κινεζικό όμιλο, την AESC Envision, για να κατασκευάσει τις μπαταρίες της, είπε.

Επίσης, σε αντίθεση με τη Renault, η Stellantis δε σχεδιάζει να διαχωρίσει τις θερμικές και ηλεκτρικές της δραστηριότητες. «Δεν πρόκειται να κόψουμε την εταιρεία σε κομμάτια, αποφασίστε ότι το ένα μέρος είναι ξεπερασμένο για να λειτουργεί καλύτερα με το άλλο».

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button