NEAPINED

H Porsche 911 Carrera Touring είναι η GT3 του λαού

Τρόπος του λέγειν, αφού στη Γερμανία κοστίζει από 123.845 ευρώ. Ακόμη και έτσι όμως αυτή η 911 μπορεί να θεωρηθεί ως μία μικρή GT3 με manual κιβώτιο και δίχως πίσω καθίσματα.

Η νέα έκδοση της 911 Carrera είναι η αναμενόμενη Touring που μπαίνει σφήνα ανάμεσα στη βασική 911 Carrera και στην Carrera S. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές ιδιαιτερότητες και απευθύνεται στους petrolhead που θέλουν μία πιο αγνή επαφή με το αυτοκίνητό τους.

Καταρχήν, υπάρχει μία σημαντική μείωση βάρους κατά 35 κιλά σε σχέση με τη βασική 911 Carrera με το αυτόματο 8άρι PDK. H Touring έχει χειροκίνητο 7άρι κιβώτιο και ζυγίζει 35 κιλά λιγότερα με το απόβαρο να πέφτει τα 1.470 κιλά. Αξιοσημείωτο είναι πως πλέον στη 911 Carrera δεν είναι διαθέσιμο το manual κιβώτιο.

Κάτι που επιτυγχάνεται στα λιγότερα ηχομονωτικά υλικά ώστε τα 385 άλογα (με ροπή στα 450 Nm) του τρίλιτρου bi-turbο εξακύλινδρου να ακούγονται περισσότερο μέσα στην καμπίνα. Επιπρόσθετα, έχουν αφαιρεθεί τα πίσω καθίσματα αναδεικνύοντας ακόμη περισσότερο τον ειδικό χαρακτήρα της 911 Τ.

Όσο για τις επιδόσεις τα πρώτα 100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 4,5 δευτερόλεπτα με το κοντέρ να αγγίζει τα 291 χλμ/ώρα. Από εκεί και πέρα υπάρχουν διάφορα καλά, όπως το PTV για torque vectoring, το πίσω μπλοκέ, η πιο σπορ ανάρτηση που είναι χαμηλωμένη κατά 10 χιλιοστά, η προαιρετική πίσω τετραδιεύθυνση κ.α.

Οι μπροστινοί τροχοί είναι 20 ιντσών, οι πίσω 21, υπάρχουν νέες απολήξεις για ακόμη πιο αυθεντικό ήχο, νέα λογότυπα εντός και εκτός και σκούρες λεπτομέρειες, ενώ τέλος να πούμε πως η Carrera Turismo θα προσφέρεται σε νέα χρώματα, πέρα από τα στάνταρ της βασικής 911 Carrera. Τέλος, να πούμε πως η ονομασία Touring για τη 911 ξεκινά από το 1968.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button