NEA

Mazda: 6 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση για όλα τα μοντέλα

Η Mazda επεκτείνει την εργοστασιακή εγγύηση από τα 3 στα 6 χρόνια ή 150.000 χλμ. Το νέο πρόγραμμα εργοστασιακής ισχύει για όλα τα νέα Mazda που έχουν ταξινομηθεί από την 1η Σεπτεμβρίου 2022.

Η Mazda είναι γνωστή για τους πολύ πιστούς πελάτες της. Όχι μόνο επιστρέφουν για να αγοράσουν ένα ακόμη Mazda, αλλά μένουν πιστοί στους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους, όταν τους επισκέπτονται για το service του αυτοκινήτου τους. Για παράδειγμα, η αξιοπιστία στο service τα πρώτα τρία χρόνια είναι 90% στην Ελλάδα. Αυτό σημαίνει ότι 9 στους 10 πελάτες που έχουν  αποκτήσει αυτοκίνητο Mazda τα τελευταία 3 χρόνια επισκέπτονται τους εξουσιοδοτημένους επισκευαστές για την επισκευή ή/και συντήρηση του καινούργιου τους αυτοκινήτου.

Η 6ετής εργοστασιακή εγγύηση της ιαπωνικής μάρκας δεν είναι η μόνη υποστηρικτική υπηρεσία που προσφέρει η Mazda στους πελάτες της. Σε αυτούς τους ευμετάβλητους καιρούς που όλοι βιώνουμε, κάθε υπηρεσία που προσφέρει περισσότερη σταθερότητα και εμπιστοσύνη είναι σημαντική για τους πελάτες.

Όπως και το Mazda Assistance -το πρόγραμμα οδικής βοήθειας που καλύπτει ολόκληρη την Ευρώπη- το οποίο παρατείνεται για ένα επιπλέον έτος με κάθε ετήσια επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της Mazda, για αυτοκίνητα ηλικίας έως και 15 ετών. Έτσι, ο πελάτης μπορεί να ταξιδέψει σε όλη την Ευρώπη χωρίς ανησυχίες με το σύστημα οδικής βοήθειας Mazda, το οποίο είναι έτοιμο να βοηθήσει σε περίπτωση που παρουσιαστεί ένα απροσδόκητο πρόβλημα.

«Στόχος δεν είναι απλώς να ικανοποιήσουμε τον πελάτη όταν έρχεται και αγοράζει ένα όχημα, καθώς αυτό δεν είναι μια πραγματική πρόκληση για τη Mazda. Η πραγματική πρόκληση είναι να κάνουμε τον πελάτη χαρούμενο όταν επιστρέψει για να κάνει service στο αυτοκίνητό του», λέει ο Wojciech Halarewicz, Vice President Sales & Customer Service Mazda Motor Europe.

Το πρόγραμμα ισχύει για όλα τα νέα μοντέλα από 1 Σεπτεμβρίου, λέει η Mazda. Ωστόσο, για μία εταιρία που προβάλλει την αξιοπιστία της, δεν θα ήταν πιο σωστό η εγγύηση να ισχύει αναδρομικά, π.χ. από 1 Ιανουαρίου του 2022; Γιατί κάποιος πελάτης να χάσει αυτό το προνόμιο για μερικές μέρες;

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button