NEA

Νέο Opel Grandland GSe με 300 ίππους

Ακολουθώντας πιστά τα χνάρια των Astra GSe και Astra Sports Tourer GSe, ήρθε τώρα η ώρα για το επόμενο δυναμικό μοντέλο από το νέο εξηλεκτρισμένο Opel. To Grandland GSe αναμένεται στην Ελλάδα τον Μάιο του 2023.

Τα SUV υψηλών επιδόσεων συνδυάζουν την ταχύτητα ενός σπορ αυτοκινήτου με την ευελιξία και το στυλ. Το νέο Grandland GSe συνδυάζει έναν turbo βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε άξονα) για συνολική ισχύ έως 221 kW/ 300 hp (μέση κατανάλωση: 1,3 l/100 km, εκπομπή: 31-29 g/km CO2).

Το plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης καθιστά το Grandland GSe ένα ηλεκτρικό όχημα με μόνιμη τετρακίνηση, βέλτιστη πρόσφυση και κορυφαία στην κατηγορία επιτάχυνση από στάση. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 6,1 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 235 km/h (135 km/h με ηλεκτροκίνηση).

Οι βασικοί πυλώνες για τον εξαιρετικά δυναμικό και απολαυστικό χαρακτήρα του Opel Grandland GSe βρίσκονται στη μοναδική ρύθμιση των συστημάτων ανάρτησης και διεύθυνσης. Με γόνατα MacPherson μπροστά και έναν άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, το σπορ SUV της Opel διαθέτει πιο σκληρά ελατήρια και αμορτισέρ με τεχνολογία KONI FSD (Frequency Selective Damping), που επιτρέπει διαφορετικά χαρακτηριστικά απόσβεσης με προτεραιότητα στον χειρισμό αντί για την άνεση.

Η ‘Bold & Pure’ εξωτερική σχεδίαση του Grandland με το Opel Vizor αναδεικνύεται περαιτέρω με στιλιστικά στοιχεία που αποτελούν την υπογραφή GSe, όπως οι ζάντες αλουμινίου 19” οι οποίες είναι εμπνευσμένες από το βραβευμένο πρωτότυπο Manta GSe, ένας μοναδικός πίσω διαχύτης και το λογότυπο GSe στην πίσω πόρτα.

Ένα ακόμα στοιχείο διαφοροποίησης είναι ότι το Grandland GSe θα διατίθεται προαιρετικά με μαύρο καπό. Στο εσωτερικό, τα εμπρός καθίσματα ‘performance’ με επένδυση Alcantara και πιστοποίηση AGR αποτελούν μία ακόμα απόδειξη της αριστείας της Opel στον σχεδιασμό καθισμάτων. Χάρη στην πρόσθετη άνεση και στήριξη των εξαιρετικά εργονομικών καθισμάτων, ο οδηγός και ο συνοδηγός του Grandland GSe  απολαμβάνουν μια δυναμική οδηγική εμπειρία, χωρίς να επιβαρύνεται η σπονδυλική τους στήλη.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button