NEAPINED

Πόσο κοστίζει το εξαθέσιο Hyundai Santa Fe στην Ελλάδα;

To νέο Santa Fe στην Ευρώπη προσφέρει μια σειρά από premium αναβαθμίσεις και αποκλειστικά Full Hybrid και Plug-in Hybrid συστήματα κίνησης. Είναι το πρώτο μοντέλο της Hyundai στην Ευρώπη που χρησιμοποιεί την ολοκαίνουρια πλατφόρμα οχημάτων τρίτης γενιάς. Είναι εξαθέσιο και προαιρετικά προσφέρεται και ως επταθέσιο.

Στην 20ή επέτειό της, η ναυαρχίδα των SUV της Hyundai στην Ευρώπη έχει διακριθεί για την άνεση και την ευρυχωρία της, τα ολοκληρωμένα στάνταρ χαρακτηριστικά και τη λειτουργική σχεδίαση της καμπίνας της. Το νέο Santa Fe συνιστά μια premium επιλογή διαθέτοντας τολμηρή και ξεχωριστή νέα σχεδίαση καθώς και μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά τεχνολογίας και ασφάλειας.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις τιμές πώλησης. Εδώ τα τεχνικά χαρακτηριστικά, εδώ ο εξοπλισμός.

Τι λέει η Hyundai για το νέο Santa Fe

Τολμηρός νέος σχεδιασμός για μια ξεχωριστή εμφάνιση: Η νέα εξωτερική σχεδίαση του Santa Fe συνδυάζει στιβαρή εμφάνιση και κομψότητα. Η εντυπωσιακή σχεδίαση του μπροστινού μέρους, ξεχωρίζει μέσω της χαρακτηριστικής φαρδιάς μάσκας, που αγκαλιάζει τα κύρια φωτιστικά σώματα με ένα τονισμένο τρισδιάστατο μοτίβο. Τα μοναδικά, εντυπωσιακά φώτα LED σε σχήμα Τ δημιουργούν μία αδιαμφισβήτητη οπτική ταυτότητα στον δρόμο.

Οι φαρδιές επενδύσεις στους θόλους των τροχών συνδυάζονται με αεροδυναμικές ζάντες 19’’. Στο πίσω μέρος, η νέα σχεδίαση των φώτων με οριζόντια γραφικά ενισχύει οπτικά το πλάτος του αμαξώματος, ενώ ο προφυλακτήρας αναδεικνύει ωριμότητα, αρμονία και κομψότητα.

Στις υψηλότερες εκδόσεις του, το νέο Santa Fe επενδύεται με ένα πολυτελές αισθητικό σύνολο που περιλαμβάνει την χαμηλότερη περιμετρική επένδυση και προφυλακτήρες σε πλήρες ταίριασμα με το χρώμα του αμαξώματος.

Premium εσωτερικός σχεδιασμός: Ο εσωτερικός χώρος του Santa Fe προσφέρει πλούσια ευρυχωρία και ένα νέο επίπεδο πολυτέλειας, με κάθε επιφάνεια φινιρισμένη με υλικά υψηλής ποιότητας απαλής αφής. Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών συνοδεύει την επιβλητική οθόνη αφής AVN 10,25 ιντσών, η οποία είναι τοποθετημένη πάνω από την αιωρούμενη κεντρική κονσόλα.

Τα πλήκτρα μετάδοσης κίνησης, τεχνολογίας shift-by-wire, έχουν αντικαταστήσει τον παραδοσιακό λεβιέ, ενώ ένας ειδικός επιλογέας στην κεντρική κονσόλα εναλλάσσει εύκολα μεταξύ διαφορετικών λειτουργιών οδήγησης.

Τα πλήκτρα είναι κεντρικά τοποθετημένα για διαισθητική και εργονομική χρήση, εύκολα προσβάσιμα από τη θέση του οδηγού. Η ποτηροθήκη μπορεί να κλείσει όταν δε χρησιμοποιείται και η θήκη κάτω από την κονσόλα παρέχει επιπλέον χώρο αποθήκευσης.

Εξαθέσια και επταθέσια άνεση: Μία ευρεία γκάμα εκδόσεων καθισμάτων και πρακτικών χαρακτηριστικών εξυπηρετούν κάθε ανάγκη και περίσταση. Το Santa Fe προσφέρει μέγιστη άνεση και ευελιξία με ένα απίστευτα ευέλικτο σύστημα καθισμάτων και έξυπνους καθημερινούς βοηθούς, όπως το Smart Power Tailgate με το οποίο ανοίγει αυτόματα η πίσω πόρτα.

Στην πρωτοποριακή εξαθέσια διάταξη, οι δύο επιβάτες της μεσαίας σειράς έχουν ανεξάρτητα υποβραχιόνια σε καθίσματα «captain seats» ενώ η πρόσβαση στην τρίτη σειρά καθισμάτων διατηρείται διαρκώς ελεύθερη.

Στην επταθέσια διάταξη, οι επιβαίνοντες μπορούν να σύρουν τη διαιρούμενη 60/40 και αναδιπλούμενη δεύτερη σειρά καθισμάτων ώστε να μεταφερθούν άνετα επιβάτες και αποσκευές. Η πρόσβαση στα καθίσματα της τρίτης σειράς διευκολύνεται πιέζοντας απλά ένα πλήκτρο, με το οποίο σύρεται πλήρως η 2η σειρά καθισμάτων, με ταυτόχρονη άμεση αναδίπλωση της πλάτης.

Η σχεδίαση και άριστη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων του Santa Fe προσφέρει περισσότερο χώρο στη δεύτερη σειρά καθισμάτων και στο χώρο αποσκευών, διασφαλίζοντας ένα άνετο ταξίδι για όλους.

Πιο αποδοτικά και νέα ηλεκτροκίνητα συστήματα μετάδοσης κίνησης: Το νέο Santa Fe είναι το δεύτερο Hyundai στην Ευρώπη μετά το Hyundai Tucson, το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2022 για την Ελλάδα» που διατίθεται με το νέο Full Hybrid και Plug-in Hybrid σύστημα μετάδοσης κίνησης, συνδυαζόμενο με Turbo CVVD κινητήρα 1.6 τεχνολογίας SmartStream.

Η υβριδική έκδοση του νέου Santa Fe, αποτελείται από το νέο κινητήρα SmartStream T-GDi (turbocharged βενζίνης άμεσου ψεκασμού) 1,6 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα 44,2 kW, που αντλεί την ισχύ του από μια μπαταρία πολυμερούς ιόντων λίθου 1,49 kWh. Διατίθεται με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς με συνδυαστική ισχύ 230ps και ροπή 350 Nm, προσφέροντας χαμηλές εκπομπές ρύπων χωρίς συμβιβασμούς στην οδηγική απόλαυση.

Η plug-in υβριδική έκδοση, έρχεται με τον ίδιο κινητήρα 1,6 λίτρων T-GDi SmartStream σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 66,9 kW που αντλεί την ισχύ του από μια μπαταρία πολυμερούς ιόντων λιθίου 13,8 kWh. Αυτή η έκδοση διατίθεται με τετρακίνηση συνδυασμένης απόδοσης 265ps και ροπή 350 Nm.

Τόσο το υβριδικό όσο και το plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι διαθέσιμα με ένα πρόσφατα εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων (6AT) που προσφέρει άμεση μετάδοση και υψηλή οικονομία καυσίμου.

Ο νέος κινητήρας 1,6 λίτρων T-GDi SmartStream χρησιμοποιεί την καινοτόμο τεχνολογία Continuously Variable Valve Duration (CVVD) της Hyundai και διαθέτει επίσης ανακυκλοφορία καυσαερίων χαμηλής πίεσης (LP EGR) για περαιτέρω βελτιστοποίηση της απόδοσης καυσίμου. Το CVVD ρυθμίζει τη διάρκεια του ανοίγματος και του κλεισίματος των βαλβίδων σύμφωνα με τις συνθήκες οδήγησης, επιτυγχάνοντας καλύτερες επιδόσεις και βελτιώσεις στην απόδοση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.

Νέα πλατφόρμα για καλύτερη απόδοση και βελτιωμένη ασφάλεια: Το νέο Santa Fe είναι το πρώτο μοντέλο Hyundai στην Ευρώπη και το πρώτο SUV της Hyundai παγκοσμίως που βασίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα οχημάτων τρίτης γενιάς. Η νέα πλατφόρμα επιτρέπει σημαντικές βελτιώσεις στην απόδοση, το χειρισμό, την απόδοση καυσίμου και την ασφάλεια.

Διαθέτοντας ένα σύστημα που ελέγχει τη ροή του αέρα, η νέα πλατφόρμα βελτιώνει την κίνηση του αέρα μέσω του χώρου του κινητήρα και επιτρέπει τη διάχυση της θερμότητας. Αυτό ενισχύει τη σταθερότητα στο κάτω μέρος του οχήματος. Η σταθερότητα του οχήματος ενισχύεται περαιτέρω από τη χαμηλωμένη θέση του βαρέως εξοπλισμού εντός της πλατφόρμας. Η αεροδυναμική έχει επίσης βελτιωθεί, ελαχιστοποιώντας την αντίσταση του αέρα ώστε να προσφέρει εξαιρετική απόδοση καυσίμου, ισχύ και επιδόσεις.

Ενισχυμένα συστήματα απορρόφησης ήχου σε ευαίσθητα σε κραδασμούς σημεία, συντελούν σε εξαιρετική μείωση επιπέδων θορύβου και κραδασμών ενώ βελτιώνουν την αντιληπτή ποιότητα κύλισης.

Η νέα πλατφόρμα φέρνει επίσης σημαντικές βελτιώσεις στην παθητική ασφάλεια, χάρη στις βελτιώσεις που επιτυγχάνονται μέσω της χρήσης μιας δομής πολλαπλών φορτίων, της προηγμένης μεταλλουργικής τεχνολογίας ενσφράγισης σε υψηλή θερμοκρασία (hot stamping), καθώς και της ενσωμάτωσης στρώματος χάλυβα υπέρ-υψηλής αντοχής.

Tετρακίνηση προσαρμοζόμενη σε κάθε συνθήκη εδάφους: Το Santa Fe διαθέτει την χαρακτηριστική τεχνολογία τετρακίνησης HTRAC των SUV της Hyundai. Το HTRAC είναι συνδυασμός των λέξεων «Hyundai» και «Traction» (πρόσφυση) και επιτρέπει τον ευέλικτο χειρισμό και την καλύτερη κατανομή ροπής ανάλογα με την πρόσφυση του κάθε τροχού και την ταχύτητα του οχήματος.

Για πρώτη φορά, το νέο Santa Fe έρχεται με έναν επιλογέα λειτουργίας εδάφους: ένα πλήκτρο ελέγχου που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα για εύκολη εναλλαγή μεταξύ διαφορετικών λειτουργιών οδήγησης. Οι διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης βελτιστοποιούν την απόδοση οδήγησης και τις ρυθμίσεις HTRAC που ρυθμίζουν την οδήγηση σε συνθήκες άμμου, χιονιού και λάσπης, καθώς και τις λειτουργίες οδήγησης Eco, Sport και Comfort. Μια πρόσθετη επιλογή, η έξυπνη λειτουργία οδήγησης, σημαίνει ότι το αυτοκίνητο θα αναγνωρίσει αυτόματα το στυλ οδήγησης και θα επιλέξει μια λειτουργία, χωρίς τη διαμεσολάβηση του οδηγού.

Ο συνδυασμός των διαφορετικών τρόπων οδήγησης με το HTRAC έχει ως αποτέλεσμα βελτιώσεις στην επιτάχυνση, τη σταθερότητα και την απόδοση καυσίμου. Σε επιφάνειες όπως χιόνι, χαλίκι και λάσπη, το σύστημα αυξάνει την πρόσφυση για βελτιωμένη απόδοση στις στροφές. Σε ολισθηρές συνθήκες, η ισχύς κατανέμεται αυτόματα και στους τέσσερις τροχούς. Στη λειτουργία Sport, το HTRAC επιτρέπει βελτιωμένη επιτάχυνση κατανέμοντας έως και 50 τοις εκατό ροπή στους πίσω τροχούς. Στη λειτουργία Comfort, βελτιώνει τη σταθερότητα κατανέμοντας έως και 35 τοις εκατό ροπή στους πίσω τροχούς. Στη λειτουργία Eco, το σύστημα βελτιώνει την απόδοση καυσίμου χρησιμοποιώντας μόνο την κίνηση στους πρόσθιους τροχούς.

Υπερσύγχρονα χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας: Το νέο Santa Fe είναι εξοπλισμένο με ολοκληρωμένα χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας Hyundai SmartSense και συμμορφώνεται με τα υψηλότερα ευρωπαϊκά πρότυπα ασφαλείας.

Για πρώτη φορά, το νέο Santa Fe εξοπλίζεται με τη λειτουργία Highway Driving Assist (HDA) που είναι ένας συνδυασμός Lane Following Assist και Smart Cruise Control, χρησιμοποιώντας αισθητήρες και δεδομένα χάρτη για την εξασφάλιση της ασφαλούς λειτουργίας καθώς και την αυτόματη προσαρμογή της ταχύτητας σε ελεγχόμενο περιβάλλον. Ένα ειδικό πλήκτρο στο τιμόνι επιτρέπει στον οδηγό να ενεργοποιήσει το HDA με ένα μόνο πάτημα.

Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό, το Reverse Parking Collision-Avoidance Assist (PCA) χρησιμοποιεί κάμερα οπισθοπορίας και πίσω αισθητήρες υπερήχων για να ανιχνεύει εμπόδια κατά την όπισθεν, παρέχοντας μια προειδοποίηση αλλά και ενεργοποιώντας τα φρένα, εάν είναι απαραίτητο, για την αποφυγή σύγκρουσης. Το Remote Smart Parking Assist (RSPA) επιτρέπει στον οδηγό, χωρίς να βρίσκεται στο αυτοκίνητο, να μετακινεί το νέο Santa Fe προς τα εμπρός ή προς τα πίσω, χρησιμοποιώντας εντολή από το κλειδί. Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν Forward Collision-Avoidance Assist (FCA), Blind-Spot Collision Warning (BCW), Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA), Safe Exit Assist (SEA), Blind-Spot View Monitor (BVM), Lane Following Assist (LFA) και Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA).

Διαθέσιμα χαρακτηριστικά ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης Hyundai SmartSense:

Multi-Collision Brake – Έκτακτη πέδηση πολλαπλής σύγκρουσης
Trailer Stability Assist- Σύστημα υποβοήθησης και ελέγχου ανατροπής ρυμουλκούμενου
VSM – Συνεργασία Ηλεκτρικής Υποβοήθησης Τιμονιού (MDPS) και Ελέγχου Ευστάθειας (ESC)
HAC – Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης σε Ανηφόρα
DBC – Σύστημα Υποβοήθησης Καθόδου
MSLA – Σύστημα Περιοριστή Ταχύτητας
ΙSLW – Σύστημα Έξυπνης Προειδοποίησης Ορίου Ταχύτητας
LDW – Σύστημα Προειδοποίησης Εκτροπής Λωρίδας
LKA – Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας
LFA – Σύστημα Οδήγησης στο Mέσον της Λωρίδας
LVDA – Σύστημα Προειδοποίησης Εκκίνησης Προπορευόμενου Οχήματος
DAW – Σύστημα Προειδοποίησης Απόσπασης Προσοχής Οδηγού
FCA City – Σύστημα Αυτόματης Έκτακτης Πέδησης (χαμηλών ταχυτήτων)
FCA Interurban – Σύστημα Αυτόματης Έκτακτης Πέδησης (μεσαίων ταχυτήτων)
FCA Pedestrian – Σύστημα Αυτόματης Έκτακτης Πέδησης (ανίχνευση πεζών)
FCA Cyclist – Σύστημα Αυτόματης Έκτακτης Πέδησης (ανίχνευση δικύκλων)
FCA-JX (Junction Turning): Αυτόματη έκτακτη πέδηση κατά τη στροφή σε διασταύρωση
HBA – Σύστημα Αυτόματης Ρύθμισης Υψηλής Σκάλας Φώτων
BCΑ – Σύστημα Αποφυγής Σύγκρουσης Τυφλού Σημείου με Πέδηση
RCCΑ – Σύστημα Αποφυγής Σύγκρουσης με Κάθετα Διερχόμενα κατά την Όπισθεν με Πέδηση
SEW – Σύστημα Προειδοποίησης Σύγκρουσης κατά το άνοιγμα των Θυρών (σε περίπτωση διερχομένου οχήματος)
SEA – Σύστημα Αυτόματου Ηλεκτρονικού Κλειδώματος Θυρών για παιδιά (σε περίπτωση διερχομένου οχήματος)
Rear Occupant Alert – Σύστημα Προειδοποίησης εγκατάλειψης προσώπου στο πίσω κάθισμα
SCC w S&G – Έξυπνος Ρυθμιστής Tαχύτητας με λειτουργία Stop & Go (0-160km/h)
Smart Cruise Control (NSSC) βασισμένο σε πλοήγηση
Υποβοήθηση οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο (HDA)

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button