NEAPINED

Porsche 911 Dakar: Ένα Πορσικό παντός εδάφους [video]

Αν η off-road 911 σας κάνει κλικ, τότε θα πρέπει να… βιαστείτε! Θα κατασκευαστούν μόλις 2.500 έκδοσης 911 Dakar με τη τιμή πώλησης στη γερμανική αγορά να έχει οριστεί στις 222.022 ευρώ.

Με άρωμα από τα ομώνυμα ράλι της δεκαετίας του 1980 η Porsche παρουσιάζει μια εκδοχή της 911 που μας γυρίζει πίσω σε άλλες εποχές, της αγωνιστικής 959 Group B.

Μηχανολογικά, η 911 Dakar βασίζεται στην τετρακίνητη Carrera 4. Ο εξακύλινδρος τρίλιτρος boxer με τα διπλά turbo είναι αυτός της GTS με τους 480 ίππους και τα 570 Nm. Συνδυάζεται με το 8άρι αυτόματο PDK και με τη δύναμη του ωθεί την Dakar σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα για το «0-100» με την τελική να αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα.

Όπως μπορείτε να δείτε η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 5 εκατοστά, σε σχέση με τις συμβατικές 911. Μάλιστα, χάρη στη νέα ανάρτηση και το πρόγραμμα Offroad το αμάξωμα μπορεί να «ψηλώσει» έως τα 8 εκατοστά για ακόμη μεγαλύτερες περιπέτειες στο χώμα και σε ταχύτητες έως τα 170 χλμ./ώρα.

Υπάρχει και ένα δεύτερο ειδικό πρόγραμμα για την τετρακίνητη 911 Dakar. Το Rallye στο οποίο το μεγαλύτερο ποσοστό της ροπής μεταφέρεται στους πίσω τροχούς για μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση, ενώ το Rallye Launch Control για γρήγορες εκκινήσεις και εκτός ασφάλτου.

Οπτικά μπορούμε να δούμε πως υπάρχει μία σταθερή πίσω πτέρυγα αφού οι μηχανικοί της Porsche την προτίμησαν από μία κινούμενη για λόγους πρακτικότητας και αξιοπιστίας. Είναι κατασκευασμένη από συνθετικό υλικό ενισχυμένο από ανθρακονήματα (CFK), ενώ από το ίδιο υλικό είναι και το εμπρός καπό) και τονισμένα φτερά.

H λίστα με τα προαιρετικά στοιχεία έχει πολλά καλούδια, όπως μια σχάρα οροφής που ενισχύει το περιπετειώδες look και προσφέρει και μία παροχή ρεύματος για τους προβολείς. Μεταξύ άλλων υπάρχουν «ποδιές» από ανοξείδωτο χάλυβα μπροστά, πίσω και στα μαρσπιέ, πλέγμα στην εισαγωγή αέρα κ.α.

Ο διάκοσμος είναι ντυμένος σχεδόν εξολοκλήρου με αλκαντάρα. Επίσης υπάρχουν και μπάκετ καθίσματα, αλλά τα πίσω έχουν αφαιρεθεί αφού έχουν τοποθετηθεί ενισχύσεις για την αύξηση της ακαμψίας.

Τέλος, να πούμε πως πέρα από το στάνταρ Shade Green χρώμα που είναι το πράσινο, υπάρχει και η επιλογή Rally Design Package που με 26 χιλιάδες και κάτι ευρώ κάνει την 911 Dakar να μοιάζει με το πάλαι ποτέ αγωνιστικό. Κερασάκι στη τούρτα αποτελεί το νούμερο εκκίνησης, από το 1 έως το 999.




Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button