NEAPINED

Αντέχουν τα δίκτυα ηλεκτροδότησης στην φόρτιση ηλεκτρικών φορτηγών και λεωφορείων;

Δεν είναι μόνο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που σταδιακά θα επιβαρύνουν τα δίκτυα ηλεκτροδότησης, αλλά και τα ηλεκτρικά φορτηγά με τις τεράστιες μπαταρίες τους.

Το θέμα αναδεικνύει η ανακοίνωση της Tesla για την έναρξη της διαθεσιμότητας του Semi Truck από το 2024 με ετήσια ρυθμό παγκόσμιας παραγωγής στις περίπου 50.000 μονάδες.

Αλλά και άλλοι κατασκευαστές, από την Mercedes μέχρι την κινεζική BYD, θα ξεκινήσουν να πωλούν μεγάλα ηλεκτρικά φορτηγά και λεωφορεία με τις πωλήσεις να κορυφώνονται μετά το τέλος της δεκαετίας.

Τι θα γίνει όμως με τα δίκτυα ηλεκτροδότησης; Θα μπορούν να ανταπεξέλθουν στην παροχή ενέργειας για τα σπίτια, τα εργοστάσια και όλα τα ηλεκτρικά οχήματα;

Το θέμα που ανακύπτει είναι προφανές και τεράστιο και αφορά τις απίστευτες επενδύσεις που πρέπει να γίνουν για την κατασκευή υποδομών, και χωρίς να είναι σίγουρο ότι θα είναι επαρκείς για τα δεδομένα.

Μία έρευνα που δημοσιεύτηκε στην Αμερική, υποστηρίζει ότι το 2035, ένας κόμβος φόρτισης για ηλεκτρικά φορτηγά θα τραβά όσο ρεύμα χρειάζεται μία μικρή πόλη ή ένα στάδιο.

Η έρευνα υποστηρίζει ότι το 2045, σε έναν μεγάλο σταθμό ανεφοδιασμού φορτηγών και αυτοκινήτων, οι απαιτήσεις σε ρεύμα θα αγγίζουν τα 30 με 35 mega watts (MW). Νούμερο που μοιάζει εξωπραγματικό για τα σημερινά δεδομένα των υποδομών.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!