NEA

Δίκτυα φόρτισης: Μόλις δύο χώρες στην Ευρώπη είναι προετοιμασμένες!

Ποιες είναι οι βασικές προκλήσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης για το 2023; Μόνο δύο χώρες πληρούν τις προϋποθέσεις στην ΕΕ!

Η εγκατάσταση σημείων φόρτισης σε όλη την Ευρώπη παραμένει η βασική πρόκληση της ΕΕ για το 2023, όπως τονίζεται από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές προσθέτοντας ότι αυτή η τάση μπορεί να διατηρηθεί μόνο εάν οι κυβερνήσεις εντείνουν τις επενδύσεις σε υποδομές.

Όπως δείχνει η τελευταία Έκθεση Προόδου της ACEA, μέχρι σήμερα σχεδόν το 50% όλων των σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα συγκεντρώνεται μόνο σε δύο χώρες της ΕΕ -την Ολλανδία (90.000 φορτιστές) και τη Γερμανία (60.000)- που αποτελούν λιγότερο από το 10% του συνόλου της ΕΕ.

Μέχρι το 2030 θα απαιτούνται έως και 6,8 εκατομμύρια δημόσια σημεία φόρτισης σε ολόκληρη την ΕΕ

Πράγματι, μέχρι το 2030 θα απαιτούνται έως και 6,8 εκατομμύρια δημόσια σημεία φόρτισης σε ολόκληρη την ΕΕ για να επιτευχθεί η προτεινόμενη μείωση του CO2 κατά 55% για τα επιβατικά αυτοκίνητα – που σημαίνει ότι θα πρέπει να σημειωθεί αύξηση πάνω από 22 φορές σε λιγότερο από 10 χρόνια.

Οι τάσεις της ηλεκτροκίνησης παγκοσμίως

 Η ACEA ανέλυσε τις τάσεις και τις εξελίξεις στις αγορές ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) και τονίζει τα εξής:

  • Ενώ η Κίνα προηγείται επί του παρόντος έναντι της Ευρώπης και των ΗΠΑ στην ηλεκτροκίνηση της αγοράς αυτοκινήτων, η ευρωπαϊκή αγορά θα ανακάμψει το 2025 και θα αναλάβει και πάλι το προβάδισμα στις άλλες περιοχές του κόσμου έως το 2030.

Μπροστά η Κίνα στην ηλεκτροκίνηση.

 Μέχρι στιγμής το 2022, σχεδόν το 20% όλων των νέων αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί στην Κίνα είναι ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV), που σημαίνει ότι η χώρα είναι πλέον μπροστά από την Ευρώπη και πολύ μπροστά από τις ΗΠΑ στον εξηλεκτρισμό της αγοράς αυτοκινήτων.

 Ωστόσο, το μερίδιο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία αναμένεται να φτάσει σχεδόν το 30% της ευρωπαϊκής αγοράς έως το 2025 και να ξεπεράσει το 70% έως το 2030 – παίρνοντας και πάλι το προβάδισμα στις υπόλοιπες περιοχές του κόσμου.

Τα τρία πρώτα τρίμηνα 2022

 Οι κινεζικές πωλήσεις νέων BEV αυξήθηκαν κατά 89,4% φτάνοντας τα 2,9 εκατομμύρια αυτοκίνητα που πωλήθηκαν από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους.  Αυτό το αποτέλεσμα προήλθε σε μεγάλο βαθμό από τα κυβερνητικά κίνητρα που επιδιώκουν να ενισχύσουν τις πωλήσεις μετά τις διαταραχές του lockdown Απριλίου-Μαΐου, που ωφέλησαν κυρίως την αγορά νέων ηλεκτρικών οχημάτων.

 Ταυτόχρονα, η ανάπτυξη ήταν ισχυρή αλλά λιγότερο ανοδική στην ευρωπαϊκή περιοχή -συμπεριλαμβανομένης της ΕΕ, των χωρών της ΕΖΕΣ και του Ηνωμένου Βασιλείου- όπου οι όγκοι πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία ανήλθαν συνολικά σε 1 εκατομμύριο μονάδες, αυξημένοι κατά 25,7% σε σύγκριση με το ίδιο εννεάμηνο  πριν από ένα χρόνο.

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Η ομάδα του Caroto