PINEDΔΟΚΙΜΕΣ

Hyundai Kona Hybrid [mini test]

Με 120.000 και πλέον πωλήσεις στην Ευρώπη από το 2017 που παρουσιάστηκε το Hyundai Kona αποτελεί ένα από τα δυνατά χαρτιά του κορεατικού ομίλου. Και πως θα μπορούσε να είναι διαφορετικά όταν πρόκειται για ένα σύνολο που παντρεύει την ιδιαίτερη εξωτερική εμφάνιση και τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης σε μια άκρως ανταγωνιστική τιμή.

Στην προκειμένη περίπτωση, το ανανεωμένο Kona Hybrid που κινείται από τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.6 GDI της γενιάς Kappa, συνολικής ισχύς 140 ίππων έρχεται να ανησυχήσει τους ανταγωνιστές στο υβριδικό μέτωπο, καθώς διατίθεται στην έκδοση Premium με το εξάρι αυτόματο κιβώτιο στα από 25.940 ευρώ.

Αν σε αυτό προστεθεί και η χαμηλή κατανάλωση, που στις περισσότερες περιπτώσεις δε θα ξεπεράσει τα 6 λίτρα, τότε το Hyundai Kona μπαίνει δικαιωματικά στο κλαμπ των VFM (value for money) οχημάτων της ελληνικής αγοράς.

Οπτικά, το ανανεωμένο Kona δεν ξεφεύγει από τη συνταγή που το καθιέρωσε στην αυτοκινητιστική σκηνή, ενώ οι πινελιές ανανέωσης εντοπίζονται στο εσωτερικό του οχήματος και συγκεκριμένα στον τεχνολογικό του εξοπλισμό, συμπεριλαμβανομένης της σύνδεσης Blue Link.

Συνολικά το Kona Hybrid διακρίνεται για την ποιοτική του κατασκευή, κάτι που γίνεται αντιληπτό από τα πρώτα μέτρα της κίνησης του. Αθόρυβο, στιβαρό και συγχρόνως ευχάριστο στην οδήγηση. Με 19.000 περίπου χιλιόμετρα που είχε το μοντέλο που οδηγήσαμε, η απουσία τριγμών είναι κάτι δεδομένο για το Kona, παρά τις αρχικές ανησυχίες για το σκληρό πλαστικό που κυριαρχεί στο ταμπλό. Ενδεικτικό της καλής συναρμογής που αυτά έχουν στο Kona, αλλά και συνολικά στα οχήματα του ομίλου.

Αναφορικά με τις τεχνικές προδιαγραφές του ατμοσφαιρικού κινητήρα τονίζεται ότι  Kona Hybrid κινείται από τον 1.6 GDI της γενιάς Kappa, έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης με άμεσο ψεκασμό και μέγιστη απόδοση 105 PS και 147 Nm ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη αποδίδει 43,5 PS (32 kW) και μέγιστη ροπή 170 Nm.

Παράλληλα, η μπαταρία ιόντων λιθίου των 1,56 kWh προσφέρει εξαιρετικά χαρακτηριστικά φόρτισης/ εκφόρτισης, εξασφαλίζοντας βέλτιστη απόδοση και επιτρέποντας την ταχεία ανάκτηση ενέργειας. Η συνδυαστική ισχύς των 103,6 kW (141 PS) και των έως και 265 Nm ροπής, εξασφαλίζει ότι το Kona Hybrid προσφέρει μια δυναμική εμπειρία οδήγησης.

Προφανώς, δεν μπορεί να σταθεί απέναντι στα γρήγορα “N” του Ομίλου, ωστόσο η γεύση του υβριδικού Kona κάθε άλλο από αδιάφορη είναι. Οι κλίσεις στην απότομη αλλαγή λουρίδας, θυμίζει Mini Cooper, το κοφτερό τιμόνι αλλά και η αίσθηση από το αυτόματο εξάρι κιβώριο, όταν αυτό ρυθμιστεί στη σπορ διάταξη, προσφέρει τη σπορ “εσάνς” που τυχόν αναζητήσει ο οδηγός του υβριδικού Kona. Στα δυνατά στοιχεία του Kona, κατανάλωση του, που στα χέρια μας, με συνετή οδήγηση δεν ξεπέρασε τα 5,3 λίτρα/100 χλμ.

Εστιάζοντας στα στοιχεία που καταδεικνύουν ότι το Kona κινείται στο πεδίο του VFM, αυτά έχουν να κάνουν με τις παροχές της εισαγωγικής εταιρίας και είναι οι εξής:

5 Χρόνια εργοστ. εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων # 5 Χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια # 5 Χρόνια δωρεάν ετήσιος τεχνικός έλεγχος # 5 Χρόνια εργοστασιακή εγγύηση βαφής # 8 χρόνια/ 160.000 χλμ εργοστασιακή εγγύηση υβριδικής μπαταρίας.

Για όσους από τους δυνητικούς αγοραστές του έχουν την πρόθεση να προβούν στην αγορά του, τονίζεται από την εισαγωγική του, ότι η αναμονή για τα Kona έχει μειωθεί στους 4 μήνες. Σε κάθε περίπτωση η επικοινωνία με τους ντίλερ θα σας λύσει κάθε απορία σχετικά με την παράδοση του.

Tεχνικά χαρακτηριστικάHyundai Kona  Hybrid  
ΚινητήραςΒενζίνης: 1.580 cc
Ισχύς, ΡοπήΙσχύς: 141 PS/ 5.700 rpm
0-100 km/h, Τελική ταχύτητα11,2 sec, 161 km/h
Κατανάλωση εργοστασιακή/ δοκιμής4,3 l/100 km, 5,3 l/100 km
Εκπομπή CO290 gr/km
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ)4.165 / 1.800 / 1.650 mm
Χώρος αποσκευών361 lt
Τιμή πώλησης έκδοσης δοκιμής25.490 ευρώ

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!