NEAPINED

Το Honda Civic Type R είναι πολύ σκληρό για να πεθάνει

Σε συνέντευξη που έδωσε ο Hideki Kakinuma, ο επικεφαλής σχεδιασμού του ταχύτερου Civic, ξεκαθάρισε πως δε νοείται η Honda χωρίς το Type R.

Στα νέα δεδομένα που θέτει η ηλεκτροκίνηση πολλές εταιρίες που είχαν παραδοσιακά ισχυρή παρουσία στα hot-hatches (όπως είναι τα Ford Focus ST, Renault Megane RS, Peugeot 308 GTi κ.α.) έχουν παραδώσει τα όπλα.

Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν είναι διατεθειμένοι να κάνουν και οι Ιάπωνες αφού είναι αποφασισμένοι να κρατήσουν το Civic Type R στη ζωή με κάθε τρόπο. Και ένας από αυτούς είναι ο εξηλεκτρισμός ενσωματώνοντας ένα υβριδικό σύστημα και τουλάχιστον ένα ηλεκτρικό μοτέρ.

Αυτό θα το δούμε στην επόμενη γενιά του μοντέλου και πριν το τέλος της δεκαετίας. Πάντως, ο Kakinuma επισήμανε ότι το Type R βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας της Honda.

Ωστόσο, θα πρέπει να αντιμετωπιστούν οι νέες προκλήσεις για λιγότερους ρύπους, αλλά δίχως να χαθεί η ξεχωριστή αύρα του μοντέλου. Κάτι που σημαίνει πως κάτω από το καπό του επόμενου Type R θα συνεχίσουν να παλινδρομούν πιστόνια. Έστω και αν υποβαστάζονται από ηλεκτρόνια.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Η ομάδα του Caroto