NEA

Φήμες για αποχώρηση της Skoda από την Κίνα

H αποχώρηση από την Κίνα πιθανόν να ενισχύσει την παρουσία της Skoda σε άλλες αγορές, όπως για παράδειγμα την Ινδία ή το Βιετνάμ.

Ο βασικός λόγος είναι ο έντονος ανταγωνισμός αλλά και οι δυσκολίες με την κυβέρνηση της χώρας η οποία ενισχύει τις ντόπιες βιομηχανίες εις βάρος των ξένων.

Η αγορά της Κίνας ήταν ιδιαίτερα επικερδής στο παρελθόν για τη Skoda, έχοντας φθάσει έως και το 30% των παγκόσμιων πωλήσεων της εταιρίας. Το ποσοστό έπεσε στο 13% το 2021 και θα πέσει ακόμα περισσότερο το 2022. Η πτώση των πωλήσεων στην Κίνα μέχρι και τον Σεπτέμβριο ήταν της τάξης του 31%.

Μία από τις εναλλακτικές που μελετά η Skoda είναι να σταματήσει την παραγωγή στην Κίνα και να αρκεστεί στις εισαγωγές. Αυτή την εποχή η τσέχικη εταιρία κατασκευάζει εκδοχές των ευρωπαϊκών της μοντέλων για την κινέζικη αγορά σε συνεργασία με ντόπια εταιρία, μέσα στα πλαίσια του γκρουπ VW.

Πάντως, η Skoda δεν είναι η μόνη εταιρία που το ξανασκέφτεται για την Κίνα, καθώς το γκρουπ Stellantis δηλώνει και αυτό τη δυσφορία του για την κατάσταση που επικρατεί εκεί, ενώ τόσο η Mercedes όσο και η Tesla οδηγήθηκαν σε μείωση των τιμών ώστε να μπορέσουν να παραμείνουν ανταγωνιστικές απέναντι στις κινέζικες εταιρίες.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Η ομάδα του Caroto