H αποχώρηση από την Κίνα πιθανόν να ενισχύσει την παρουσία της Skoda σε άλλες αγορές, όπως για παράδειγμα την Ινδία ή το Βιετνάμ.
Ο βασικός λόγος είναι ο έντονος ανταγωνισμός αλλά και οι δυσκολίες με την κυβέρνηση της χώρας η οποία ενισχύει τις ντόπιες βιομηχανίες εις βάρος των ξένων.
Η αγορά της Κίνας ήταν ιδιαίτερα επικερδής στο παρελθόν για τη Skoda, έχοντας φθάσει έως και το 30% των παγκόσμιων πωλήσεων της εταιρίας. Το ποσοστό έπεσε στο 13% το 2021 και θα πέσει ακόμα περισσότερο το 2022. Η πτώση των πωλήσεων στην Κίνα μέχρι και τον Σεπτέμβριο ήταν της τάξης του 31%.
Μία από τις εναλλακτικές που μελετά η Skoda είναι να σταματήσει την παραγωγή στην Κίνα και να αρκεστεί στις εισαγωγές. Αυτή την εποχή η τσέχικη εταιρία κατασκευάζει εκδοχές των ευρωπαϊκών της μοντέλων για την κινέζικη αγορά σε συνεργασία με ντόπια εταιρία, μέσα στα πλαίσια του γκρουπ VW.
Πάντως, η Skoda δεν είναι η μόνη εταιρία που το ξανασκέφτεται για την Κίνα, καθώς το γκρουπ Stellantis δηλώνει και αυτό τη δυσφορία του για την κατάσταση που επικρατεί εκεί, ενώ τόσο η Mercedes όσο και η Tesla οδηγήθηκαν σε μείωση των τιμών ώστε να μπορέσουν να παραμείνουν ανταγωνιστικές απέναντι στις κινέζικες εταιρίες.