NEA

Πόσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρέδωσε η Audi μέσα στο 2022;

Το 2022, η Audi κατάφερε και πάλι να αυξήσει σημαντικά τις παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Με άνοδο περίπου 44%, η μάρκα συνέχισε συστηματικά την στρατηγική της προς την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, παραμένοντας στην τροχιά των στόχων της, σε μια χρονιά που χαρακτηρίστηκε από μεγάλες παγκόσμιες κρίσεις.

Συνολικά, η Audi πούλησε περισσότερα από 1,61 εκατομμύρια οχήματα πέρυσι, αριθμός που ήταν κοντά στο επίπεδο του προηγούμενου έτους παρά τα προβλήματα που υπήρξαν στις προμήθειες και τις μεγάλες προκλήσεις που αντιμετώπισε η εφοδιαστική αλυσίδα. Η Audi ξεπέρασε τα αποτελέσματα του 2021 στην Ευρώπη, στην Γερμανία και σε άλλες σημαντικές αγορές.

«Οι μεγάλες πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μας δείχνουν ότι η ξεκάθαρη αφοσίωσή μας στην μετακίνηση είναι ο σωστός δρόμος», λέει η Hildegard Wortmann, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για τις Πωλήσεις και το Μάρκετινγκ της AUDI AG. Συνολικά, η Audi παρέδωσε 118.196 ηλεκτρικά μοντέλα στους πελάτες της το 2022, δηλαδή 42,8% περισσότερα από το 2021.

Η υψηλή ζήτηση για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα Audi Q4 e-tron, Audi e-tron GT quattro και Audi e-tron επιβεβαιώνει τη σαφή απόφαση της εταιρείας υπέρ ενός πλήρως ηλεκτρικού μέλλοντος. Και παράλληλα θα ενισχύσει την ορμή της Audi στην μετεξέλιξή της ως ένας προμηθευτής βιώσιμης premium κινητικότητας. Ένα ακόμα μοντέλο είναι έτοιμο να δώσει επιπλέον ώθηση: το νέο Audi Q8 e-tron συνεχίζει την ιστορία επιτυχίας του Audi e-tron ως πρωτοπόρος στην ηλεκτρική ενέργεια.

Στην Ευρώπη η Audi σημείωσε άνοδο 1,2% σε σχέση με το 2021 με συνολικές πωλήσεις 624.498 αυτοκινήτων. Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα παρουσίασαν αυξημένη ζήτηση και εδώ, ιδιαίτερα τα Audi Q4 e-tron (+99,4%), Audi e-tron GT (+ 29,2 %) και το Audi e-tron (+8,5%). Η Audi Sport συνέβαλε στο ισχυρό αποτέλεσμα με ρεκόρ 29.417 αυτοκινήτων που παραδόθηκαν στην Ευρώπη (+30,8%). Συνολικά, οι πωλήσεις ήταν υψηλότερες σε 29 ευρωπαϊκές αγορές σε σύγκριση με το 2021.

Η ζήτηση για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε άλλες αγορές σε όλο τον κόσμο αυξήθηκε κατά 90,2%. Συνολικά, η Audi παρέδωσε 160.310 αυτοκίνητα (-3,5%) σε αυτές τις αγορές, τα οποία, εκτός από τις προκλήσεις και τις δυσκολίες στην εφοδιαστική αλυσίδα, επηρεάστηκαν σημαντικά και από τις γεωπολιτικές κρίσεις. Η εταιρεία πέτυχε σημαντική ανάπτυξη, ειδικά στη Μέση Ανατολή (+47,9%), στην Ινδία (+27,1%) και στην Ταϊβάν (+22,2%).

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Η ομάδα του Caroto