Η Toyota, η Hyundai και μερικές άλλες εταιρίες μπορεί να επενδύουν αρκετά στο υδρογόνο ως καύσιμο. Όχι, όμως και το VW Group.
Προφανώς, ο γερμανικός όμιλος δε θέλει να επενδύσει σε ένα μελλοντικό καύσιμο από τώρα και να επικεντρωθεί στα ηλεκτρικά με μπαταρίες. Άλλωστε, ήταν ένας από τους ομίλους που είχαν ρίξει πολύ χρήμα στο CNG, το οποίο τελικά εγκαταλείφθηκε.
Και ενώ η Porsche ποντάρει στα συνθετικά e-fuel καύσιμα ο CEO της Volkswagen ξεκαθάρισε πως δεν πιστεύει ότι το υδρογόνο έχει νόημα για τα επιβατικά αυτοκίνητα. Τουλάχιστον, όχι για αυτή τη δεκαετία.
Χαρακτηριστικά, ο Thomas Schafer είπε ότι «Το υδρογόνο δεν είναι για εμάς. Δεν είναι ανταγωνιστικό, ειδικά για τα επιβατικά αυτοκίνητα, των οποίων οι δεξαμενές καταλαμβάνουν χώρο στην καμπίνα. Ίσως, για επαγγελματικά οχήματα, αλλά όχι επιβατικά».
Πάντως, η VW είχε κάνει τις πρώτες της προσπάθειες με το υδρογόνο το 2014 με δύο πρωτότυπα του Passat και Golf Estate. Τα οποία είχαν έναν ηλεκτροκινητήρα 134 ίππων, μια μικρή μπαταρία λιθίου και δεξαμενές για το υδρογόνο που «καιγόταν» σε κυψέλες.