NEAPINED

Έρευνα: Πόσο πέφτει η αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο κρύο;

Αν και στην χώρα μας οι θερμοκρασίες δεν πέφτουν στα επίπεδα της Νορβηγίας, μία ακόμη έρευνα μας δείχνει ποια ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν την καλύτερη αυτονομία στις χαμηλές θερμοκρασίες.

Όπως είναι γνωστό στη Νορβηγία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι τα δημοφιλέστερα από κάθε άλλη αγορά της Ευρώπης. Και από εκεί μας έρχεται μία πολύ ενδιαφέρουσα δοκιμή σε πραγματικές συνθήκες (στους περίπου -5 με -10 βαθμούς Κελσίου) που έκαναν οι συνάδελφοι στην ιστοσελίδα motor.no.

Στη δοκιμή συμμετείχαν και κινεζικά μοντέλα. Όλα μαζί πέρασαν από τις ίδιες διαδικασίες και επιλέγοντας στα ίδια σημεία την ανάκτηση ενέργειας, το οικονομικό προφίλ οδήγησης, το cruise control κ.α.

Όπως θα δείτε στον παρακάτω πίνακα στην πρώτη θέση βρέθηκε το Tesla Model S που κατάφερε να διανύσει 530 χιλιόμετρα σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Οι απώλειες από την εργοστασιακή WLTP αυτονομία ήταν 16%.

Οι δοκιμαστές εντυπωσιάστηκαν από την απόδοση αρκετών κινέζικων μοντέλων, τα οποία όπως επισημαίνουν είναι αρκετά φθηνά. Αξιοσημείωτο είναι πως την καλύτερη σχέση εργοστασιακής/ πραγματικής απόδοσης είχε το κινεζικό Maxus Euniq 6  με σκορ στο μόλις -10%.

Μαζί με τα Tesla και τα κινεζικά, το Kia EV6 GT, το BMW i4 eDrive40, το Hyundai Ioniq 5 LR 4WD κ.α. είχαν επίσης πολύ χαμηλή απόκλιση. Αντίθετα, τα Toyota bZ4X 2WD, Skoda Enyaq Coupe RS, Mercedes EQE 300, Hongqi E-HS9 99kWh κ.α. είχαν από τις χειρότερες.

Δείτε αναλυτικά τις επιδόσεις του κάθε αυτοκινήτου στον πίνακα που ακολουθεί. Ενδιαφέρον έχει η τρίτη στήλη με την απόκλιση από την πραγματική αυτονομία.

Μοντέλο Εργοστασιακή αυτονομία (WLTP)Αυτονομία δοκιμήςΑπόκλιση αυτονομίας
Tesla Model S LR614 km530 km-16.40%
Mercedes EQE 300614 km409 km-33.39%
BMW i7 xDrive60595 km424 km-28.74%
Nio ET7 100kWh580 km434 km-25.17%
BMW i4 eDrive40565 km434 km-23.19%
Tesla Model X Plaid543 km444 km-18.23%
Nissan Airya 2WD533 km400 km-24.95%
Volkswagen ID.5 Pro526 km378 km-28.14%
BYD Han521 km406 km-22.07%
Hongqi E-HS9 prototype (120 kWh)515 km 389 km -24.47%
Skoda Enyaq Coupe RS510 km338 km-33.73%
Toyota bZ4X 2WD503 km323 km-35.79%
Voyah Free501 km391 km-21.96%
Hongqi E-HS9 99kWh465 km303 km-34.84%
Kia Niro EV460 km343 km-25.43%
Tesla Model Y SR+ RWD455 km337 km-25.93%
Hyundai Ioniq 5 LR 4WD454 km345 km-24.01%
Mercedes EQB 250452 km334 km-26.11%
MG ZS LR440 km352 km-20.00%
JAC e-JS4433 km323 km-25.40%
BMW iX1 xDrive30428 km337 km-21.26%
Renault Megane E-Tech428 km318 km-25.70%
MG4 EV LR425 km338 km-20.47%
Kia EV6 GT424 km349 km-17.69%
BYD Atto 3420 km311 km-25.95%
Volkswagen ID. Buzz Pro408 km310 km-24.02%
MG5 LR380 km313 km-17.63%
MG Marvel R AWD370 km308 km-16.76%
Maxus Euniq6354 km317 km-10.45%

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!