NEAPINED

Το Ford Explorer είναι το πρώτο ηλεκτρικό της μάρκας για την Ευρώπη [video]

Το ολοκαίνουργιο Explorer επιστρέφει ως ένα κόμπακτ ηλεκτρικό SUV με έως 340 ίππους, πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις και αυτονομία που ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα. Οι πωλήσεις ξεκινούν τέλη 2023 με τιμή έναρξης κάτω από τις 45.000 ευρώ.

Η Ford προχωρά με γοργούς ρυθμούς προς τον ηλεκτρικό της μετασχηματισμό. Έτσι, μετά την εντυπωσιακή Mustang Mach-E ετοιμάζεται να λανσάρει από το νέο έτος το πρώτο της ηλεκτρικό SUV που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ford, στην Κολωνία. Μάλιστα, είναι και το πρώτο EV που βασίζεται στη MEB πλατφόρμα του VW Group, πάνω στην οποία βασίζονται τα ID.4, ID.5, Skoda Enyaq iV κ.α.

Σχεδιαστικά το αμάξωμα των περίπου 4,5 μέτρων (τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά αναμένονται) έχει ένα όμορφο ανάγλυφο με μία κλειστή μάσκα μπροστά. Τον SUV χαρακτήρα του αυτοκινήτου ενισχύουν τα πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος, ενώ οι πίσω κολόνες τονίζονται με διαφορετικό χρώμα (π.χ. όπως στο Kia Niro).

Τόσο μπροστά όσο και πίσω υπάρχει μία λωρίδα με την ονομασία του μοντέλου. Αισθητικά, πάντως, θα λέγαμε πως το στιλ του Explorer συνάδει και με τα μοντέλα που κυκλοφορούν στην βορειοαμερικανική αγορά.

Στο εσωτερικό βλέπουμε ένα ταμπλό δίχως σχεδιαστικές υπερβολές και στην κεντρική κονσόλα να υπάρχει μια ελαφρώς «οριζοντιωμένη» οθόνη αφής 15 ιντσών που «τρέχει» στη τελευταία γενιά του συστήματος πολυμέσων Sync Move. Χαμηλότερα υπάρχει ένας διακόπτης αφής για την ένταση του ήχου και βαθιές θήκες για μικροαντικείμενα.

Μπροστά του οδηγός έχει μια μικρότερη οθόνη που λειτουργεί ως πίνακας οργάνων, ενώ την προσοχή τραβά ο εσωτερικός κρυφός φωτισμός καμπίνας, αλλά και μία φωτεινή ρίγα στο μέσο του ταμπλό. Η Ford κάνει λόγο για μεγάλους και άνετους χώρους με το πορτμπαγκάζ να ξεκινά από τα 450 λίτρα και με πεσμένα τα καθίσματα να φτάνει τα 1.400 λίτρα.

Στην διάθεσή του ο οδηγός έχει τρία προγράμματα κίνησης, τα Normal, Sport, Eco και Individual, ενώ για τις τετρακίνητες υπάρχει και το Traction. Ο επιλογέας της κίνησης βρίσκεται στα δεξιά της κολόνας του τιμονιού, π.χ. όπως στην Mercedes A-Class.

Το νέο Explorer θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού που θα έχουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ (πίσω σύγχρονο, μπροστά ασύγχρονο) και συνδυασμένη ισχύς στους 340 ίππους. Η γκάμα περιλαμβάνει ακόμη δύο συστήματα πρόωσης με ένα σύγχρονο ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα. Έτσι, η βασική έκδοση του Explorer αποδίδει 170 ίππους, ενώ η ενδιάμεση έχει 286 άλογα.




Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!