PINEDΔΟΚΙΜΕΣ

Audi Q2 30 TFSI 110 PS [mini test]

Το premium μικρό crossover της Audi αντιλαμβάνεται απόλυτα τον παλμό της αγοράς και προσφέρει περισσότερα από αυτά που ζητάει. Σύμμαχος μάλιστα για το Q2 και η πρόσφατη διακριτική ανανέωση ουσίας.

Κυκλοφορεί εδώ και περισσότερα από πέντε χρόνια στην αγορά και παρόλα αυτά δεν μπορείς πεις βλέποντας το, πως ανήκει σε μοντέλο προηγούμενης γενιάς.

Ο λόγος για το Audi Q2 που υποδέχθηκε την… ένεση ανανέωσης από τη γερμανική φίρμα και γέμισε περισσότερη αυτοπεποίθηση απέναντι στον πιο φρέσκο ανταγωνισμό. Διαθέτει αιχμηρές γραμμές μεγάλη χαρακτηριστική μάσκα, χρωμιωμένες λεπτομέρειες και «SUV» παρουσιαστικό, σε βαθμό που να μπαίνει με ευκολία στο κλαμπ των σημερινών best sellers.

Κακά τα ψέματα, όλοι σήμερα αναζητούν ένα μοντέλο με crossover χαρακτηριστικά, ακόμη και αν δεν πρόκειται ποτέ να το «λερώσουν» ή έστω να χρειαστούν το υπερυψωμένο αμάξωμα. Αυτό το γνωρίζει καλύτερα από εμάς η Audi και για αυτό φρόντισε να εφοδιάσει το μικρότερο «Q» της γκάμας της με 1.000άρη TFSI βενζινοκινητήρα απόδοσης 110 ίππων.

Το γεγονός αυτό κάνει το Q2 να είναι το μοναδικό premium crossover με τόσο χαμηλό κυβισμό στην εισαγωγική του έκδοση και φυσικά δίνει ένα extra ενδιαφέρον τόσο από πλευράς ανταγωνιστικότερης τιμής αγοράς, όσο και σε θέμα κατανάλωσης καυσίμου.

Και στα δύο το crossover της Audi τα καταφέρνει αρκετά καλά, αφού πρώτον δεν ξεφεύγει όπως μας έχουν συνηθίσει τα περισσότερα νέα μοντέλα (κάτω από 27.000 ευρώ), ενώ και από πλευράς κατανάλωσης ένας αριθμός λίγο πάνω από τα 7 λίτρα/100 χλμ. είναι σίγουρα εφικτός με τάση προς τα κάτω εφόσον φύγουμε από το στενό κλοιό της πόλης.

Από εκεί και έπειτα μιλάμε για ένα μοντέλο με εξαιρετική ποιότητα κύλισης, ακρίβεια στο τιμόνι και στον επιλογέα (6) ταχυτήτων. Θα λέγαμε πως στο σύνολο του θυμίζει οδηγικά περισσότερο το A3 και λιγότερο κάποιο «ψηλό» SUV, ενώ ο τρόπος με τον οποίο αποσβένει τα κακώς κείμενα της ασφάλτου είναι επιβλητικός.

Το μεγάλο ερωτηματικό εύλογα έχει να κάνει με τον 1.000αρη TFSI 110 ίππων, ο οποίος όμως είναι «ροπάτος» από χαμηλά (200 Nm στις 2.000-3.000 σ.α.λ.) και δεν υστερεί παρά μόνο αν κάποιος έχει ακραίες σπορ διαθέσεις.

Για το λόγο του αληθές τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 11,2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει σχεδόν τα 200 χλμ./ώρα, κάτι στο οποίο και το χαμηλό βάρος (1.250 κιλά) παίζει το ρόλο του.

Σαφώς και το πλαίσιο δηλώνει πως είναι ικανό για πολύ υψηλότερες επιδόσεις και ιπποδυνάμεις, ωστόσο η έκδοση 30 TFSI είναι ότι πιο ουσιαστικό για τη σημερινή εποχή. Οικονομία, ευελιξία και χαμηλό κόστος αγοράς (για τα δεδομένα του τι αγοράζεις), που είναι και κύρια ζητούμενα, περισσότερο ίσως από μία πιο ηχηρή εκκίνηση στο φανάρι.

Εν κατακλείδι, θα λέγαμε πως παρόλο που το Q2 βρίσκεται στη… δύση της καριέρας του, βρίσκει τον τρόπο να γίνεται επίκαιρο και αρεστό με τον τρόπο του και τη συνολική θετική αύρα του.

Είναι ποιοτικό σε όλα, διαθέτει ικανοποιητικούς χώρους (405 λίτρα για αποσκευές) και παρόλο που το εσωτερικό μαρτυρά τα «χρονάκια» του, δεν μπορείς να πεις πως υστερεί σε σχέση με τη… νεολαία. Ειδικά με τιμή αγοράς τα 26.900 ευρώ δύσκολα μπορείς να βρεις άλλο crossover με premium αμφίεση και τόσο ολοκληρωμένη παρουσία.

Περισσότερες δοκιμές μοντέλων AUDI

Τεχνικά χαρακτηριστικά   Audi Q2 30 TFSI 110 PS
Κινητήρας999 κ.εκ., τρικύλινδρος με
υπετροφοδότηση και άμεσο ψεκασμό
Ισχύς, Ροπή110 ίπποι, 200 Nm 2.000-3.000
0-100, Τελική11,2 δλ., 197 χλμ./ώρα
Κατανάλωση εργοστασιακή / δοκιμής5,8 – 7,1 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπή CO2132 γραμμ./χλμ.
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ)4.208 / 1.794 / 1.537 χλστ.
Χώρος αποσκευών405 λίτρα
Τιμή πώλησης έκδοσης δοκιμήςΑπό 26.900
Φωτογραφίες: Νίκος Βαϊλακάκης

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!