Μέχρι τώρα η Tesla δεν είχε σοβαρό ανταγωνισμό και απολάμβανε… δωρεάν διαφήμιση από το διαδίκτυο. Ωστόσο, όσο ο ανταγωνισμός ανεβαίνει το μερίδιο από την πίτα των πωλήσεων μικραίνει…
Η τεράστια επιτυχία των ηλεκτρικών της μοντέλων οφείλεται στην φήμη που απέκτησαν από “στόμα σε στόμα”, χωρίς ουσιαστικά να υπάρχει κάποια προσπάθεια μάρκετινγκ από την εταιρία. Έτσι, ανάμεσα στις πολλές καινοτομίες και στα παράδοξα που έφερε η Tesla στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία ήταν ότι ποτέ δεν διαφήμισε τα αυτοκίνητά της.
Τώρα, με τις πωλήσεις να έχουν μειωθεί, η εταιρεία σκέφτεται να αλλάξει τακτική και να ξεκινήσει να διαφημίζεται. Τα νέα προέρχονται από την πιο πρόσφατη συνέλευση των μετόχων της Tesla. Απαντώντας σε ερώτηση από το ακροατήριο σχετικά με το μάρκετινγκ, ο CEO της Tesla Elon Musk απάντησε ότι “θα δοκιμάσουμε λίγη διαφήμιση και θα δούμε πώς θα πάει”.
Ο Musk σημείωσε ότι η γνώμη του για το θέμα άλλαξε σημαντικά μετά την αγορά του Twitter, με την εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης να εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα διαφημιστικά έσοδα.
Σύμφωνα με τον Musk, η διαφήμιση μπορεί να επικεντρωθεί σε ορισμένα από τα μοναδικά και καινοτόμα χαρακτηριστικά των οχημάτων της Tesla που το ευρύτερο κοινό μπορεί να μην γνωρίζει.
Ιστορικά, η Tesla έχει πάει κόντρα στο ρεύμα σε ό,τι αφορά τη διαφήμιση. Η εταιρεία επέλεξε να εξοικονομήσει χρήματα, μη βγάζοντας τηλεοπτικές διαφημίσεις, διαφημιστικές πινακίδες ή διαδικτυακές διαφημίσεις για να προωθήσει τα προϊόντα της στους καταναλωτές.
Ο Musk είχε δηλώσει προηγουμένως ότι μισούσε τις διαφημίσεις και ότι τα χρήματα που εξοικονομούσε διοχετεύονταν αντ’ αυτού στην ανάπτυξη προϊόντων και σε άλλους τομείς της επιχείρησης.