NEA

Η Toyota κόντρα στην πίεση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η ιαπωνική εταιρία έχει εκφράσει πολλές φορές την θέση της ενάντια στην πίεση που υπάρχει για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη και στον υπόλοιπο κόσμο.

Η Toyota είναι η πρώτη εταιρία που επένδυση σοβαρά στην υβριδική τεχνολογία και εδώ και χρόνια απολαμβάνει τεράστια κερδοφορία έχοντας κάνει μια εξίσου μεγάλη μείωση του κόστος παραγωγής και των τιμών των μοντέλων της.

Λογικό είναι να θέλει να κερδίσει χρόνο (και χρήμα) και να πουλά όσο περισσότερο μπορεί τα υβριδικά της μοντέλα. Άλλωστε, η πρώτη της σοβαρή είσοδος στα ηλεκτρικά με το bZ4X έχει αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα με το λανσάρισμά του να έχει καθυστερήσει πολύ.

Πρόσφατα, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Gill Pratt, παραδέχθηκε ότι οι επιδοτήσεις κάνουν τα ηλεκτρικά οχήματα πιο ελκυστικά. Ωστόσο, εξέφρασε ξανά τους προβληματισμούς του για την πίεση που υπάρχει για αγορά BEV λέγοντας πως αυτά το μόνο που κάνουν είναι να πείθουν τους καταναλωτές να παραμένουν στα συμβατικά αυτοκίνητα.

Οι δηλώσεις έγιναν πρόσφατα στη Χιροσίμα, εδώ βλέπετε τον Gill Pratt στο φόρουμ του Νταβός.

Επίσης, ο Pratt αναφέρθηκε πως η παγκόσμια αγορά και η αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι έτοιμη να στραφεί αποκλειστικά σε EV, αιτιολογώντας την άποψη του για τα υλικά των μπαταριών.

Κάποια στιγμή οι πρώτες ύλες θα είναι επαρκείς. Ωστόσο, θα χρειαστούν δεκαετίες για να επεκταθούν τα ορυχεία υλών για τις μπαταρίες, τις εγκαταστάσεις παραγωγής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, τις γραμμές μεταφοράς και αποθήκευσης ενέργειας κ.α.

Κανείς δε λέει το αντίθετο, αφού η παγκόσμια αγορά βρίσκεται ακόμη στην αρχή της μετάβασης. Ζούμε σε μία εποχή που οι εξελίξεις τρέχουν ραγδαία και που από χρονιά σε χρονιά ο κόσμος αλλάζει συνεχώς. Και μέσα σε μία δεκαετία και κάτι από σήμερα πολλά θα είναι αυτά που θα αλλάζουν μέρα με τη μέρα. Και ποιος ξέρει, το αυστηρό 2035 που έχει εξαγγείλει η ΕΕ για την πώληση μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων μπορεί να γίνει 2040 ή 2045. Και βλέπουμε…

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!