Οι κατασκευαστές θεωρούν πως είναι θέμα χρόνου να δούμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα που να κοστίζουν όσο κάνει σήμερα ένα VW Polo.
Άλλωστε, το πλάνο των εταιριών στην Ευρώπη προβλέπει πως οι επόμενες γενιές των supermini (Ford Fiesta, Skoda Fabia, VW Polo, Renault Clio, Peugeot 208 κ.α.) θα είναι μόνο ηλεκτρικές.
Λογικό, είναι λοιπόν, από τα μέσα της δεκαετίας να βλέπουμε περισσότερα ηλεκτρικά που να βρίσκονται πάνω-κάτω στις 20.000 ευρώ. Φυσικά, όταν υπάρχει επιδότηση, αλλά αυτό είναι ένα θέμα που θα μας απασχολήσει πολύ στο μέλλον και το κατά πόσον θα υπάρξουν «φτηνά» ηλεκτρικά.
Προς το παρόν, ένας από τους ομίλους που έχουν ανακοινώσει πως θα λανσάρει φτηνότερα ηλεκτρικά είναι το VW Group. Ήδη έχει ανακοινώσει πως το μοντέλο παραγωγής που θα προκύψει από το ID. 2all θα τοποθετείται στην κατηγορία του Polo και θα πωλείται παράλληλα για όσο χρειαστεί.
Θα λανσαριστεί το 2025 με την τιμή του στην Ευρώπη να βρίσκεται κάπου στις 25.000 ευρώ και να πέφτει κάτω από το 20άρικο στις αγορές που (και αν) υπάρχει επιδότηση. Πάντως, στα πλάνα της εταιρίας βρίσκεται και το ID. 1 που θα ξεκινά κάτω από τα «εργοστασιακά» 20.000 ευρώ.
O Όμιλος VW ετοιμάζεται να ξεκινήσει την παραγωγή των δικών του μπαταριών στο εργοστάσιό της Βαλένθια στην Ισπανία. Κάτι που θα επιτρέπει στον όμιλο να βγάλει κέρδος από τα επερχόμενα μικρά μοντέλα της, σε συνδυασμό με οικονομίες κλίμακας ανάμεσα σε όλες τις μάρκες του γκρουπ (Volkswagen, Skoda, Audi, Cupra, Seat κ.α.).