PINEDΔΟΚΙΜΕΣ

Στο Βάμο με το Suzuki Strong Hybrid Vitara [on the road]

Μπορεί να προγραμματίζεις για μήνες τη δυνατότητα να αποδράσεις με ένα SUV εκτός Αθηνών και πάντα την τελευταία στιγμή να συμβαίνει κάτι που θα χαλάει τα σχέδια.

Εξοικειωμένοι με το παραπάνω αξίωμα ρίξαμε τη ζαριά…εκδώσαμε  πρώτα τα εισιτήρια για Χανιά και αφήσαμε στην τύχη το μέσο μεταφοράς που θα μας πήγαινε στα πατρογονικά μας εδάφη.

Η κληρωτίδα των ημερομηνιών για Test Drive  μας “έβγαλε” το Suzuki Vitara Strong Hybrid και στην τετρακίνητη εκδοχή μάλιστα. Ούτε τάμα να είχαμε κάνει! Και οικονομία στα καύσιμα και τετρακίνηση για δύσκολα εδάφη που θέλαμε να επισκεφτούμε.

Στην εν λόγω εκδοχή, το Vitara με το μοτέρ βενζίνης των 1,5 λίτρων μαζί με τον ελαφρύ ηλεκτροκινητήρα (MGU)  αποδίδει  116 ίππους. Η  ροπή του  να ανέρχεται στα 138 Nm στις 4.400 rpm και όλα αυτά συνηγορούν για μια ασφαλή οδήγηση στον ΒΟΑΚ.

Και εξηγούμαστε: Ο ΒΟΑΚ είναι ένας δρόμος που στα 90% της διαδρομής του έχει διπλή λωρίδα, έχει τυφλές στροφές και κακούς οδηγούς (το κερασάκι στην τούρτα). Κατά συνέπεια το σβέλτο αυτοκίνητο στον ΒΟΑΚ θα εξασφαλίσει γρήγορες και ασφαλείς προσπεράσεις και κυρίως θα σε προφυλάξει από πολλές παγίδες. Θα φρενάρει καλύτερα, θα έχει καλύτερα κρατήματα κ.α.

Στην εκδοχή του Suzuki Vitara Strong Hybrid πληρούνται τα παραπάνω κριτήρια και την ίδια στιγμή διαθέτεις ικανοποιητικό χώρο αποσκευών  για να μετακινηθείς άνετα.

Εστιάζοντας στο Suzuki Strong Hybrid Vitara κάθε φορά που βρισκόμαστε πίσω από το τιμόνι του αντιλαμβανόμαστε ότι είναι σαν το παλιό καλό κρασί.  Κάθε φορά ο Ιάπωνας κατασκευαστής προσθέτει μια πινελιά εξέλιξης, που το καθιστά επίκαιρο και ανταγωνιστικό. Σε ένα υβριδικό κόσμο, το Vitara δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός, έτσι προσφέρει την παρούσα έκδοση με γνώμονα την οικονομία καυσίμου.

Το Suzuki Strong Hybrid Vitara κινεί ο 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας DualJet 1,5 lt, ο οποίος αποδίδει 102 PS και διαθέτει 138 Nm ροπής στις 4.400 rpm. Στο εν λόγω  θερμικό μοτέρ, έρχεται να προστεθεί ο ηλεκτροκινητήρας (MGU) που αποδίδει 33 PS με 60 Nm, που συνοδεύεται από ένα 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (AGS, με αυτοματοποιημένο συμπλέκτη) και μια αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου τάσης 140V.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το υβριδικό σύστημα του Vitara σβήνει το θερμικό μοτέρ σε ταχύτητα έως και 80 km/h, ενώ κρατάει ανενεργό τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και κατά τη διαδικασία της επιβράδυνσης, προκειμένου να φορτίσει τις μπαταρίες, που βρίσκονται στον χώρο των αποσκευών.

Στην πράξη το υβριδικό τετρακίνητο Vitara είναι ένα  αυτοκίνητο που θα ικανοποιήσει κάθε ανάγκη του ιδιοκτήτη. Θα κινηθεί με ασφάλεια και σβελτάδα στην εθνική οδό, θα πάει σε δύσκολα μονοπάτια, που απαιτούν τετρακίνηση και με προσοχή μπορεί να πατήσει και άμμο στην παραλία. Εξαιρετικό και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων (AGS, με αυτοματοποιημένο συμπλέκτη), που θα σας κάνει την ζωή εύκολη.

Σε συνδυασμό με προγράμματα οδήγησης, (eco, sport, auto, αλλά και επιλογή τετρακίνησης που κλειδώνει) συμβάλλουν στην οικονομική οδήγηση. Με το προσωπικό μας στυλ οδήγησης το Vitara κινήθηκε με 6,3 λίτρα ανα 100 χιλιόμετρα, επίδοση ιδιαίτερα καλή, αν ληφθεί υπόψη ότι δεν καταφέραμε να μετακινηθούμε για πολλά χιλιόμετρα με τον ηλεκτροκινητήρα.

Σε κάθε περίπτωση, με τιμή εκκίνησης λίγο κάτω από τα 20.000 ευρώ το Vitara (στην απλή έκδοση) είναι ένα από τα πιο ανταγωνιστικά SUV της ελληνικής αγοράς. Να τονιστεί ότι άμεσα στο Caroto θα ακολουθήσει η σύγκριση ανάμεσα στο φουλ υβριδικό Vitara σε σχέση με το Mild υβριδικό.

Για όσους τέλος θέλουν να επισκεφτούν την Κρήτη και τον Βάμο, να πούμε ότι πρόκειται για ένα  χωριό, στους πρόποδες των Λευκών Ορέων της δυτικής Κρήτης, και απέχει 25 χλµ. από την πόλη των Χανίων. Είναι ένας ηµιορεινός οικισμός, µε υψόμετρο 300 μέτρων, που περιβάλλεται από καλλιεργημένη και άγρια φύση. Διαθέτει πλήθος ξενώνων και για πολλούς είναι η Τοσκάνη της Ελλάδας.

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button