NEAPINED

Τα πρώτα στοιχεία για το νέο Toyota C-HR

Η ιαπωνική εταιρία ανακοίνωσε ότι το νέο C-HR θα παρουσιαστεί στις 26 Ιουνίου και θα λανσαριστεί στις αγορές από τις αρχές του 2024.

Πρόσφατες κατασκοπευτικές εικόνες του νέου C-HR που δοκιμάζεται σε δημόσιους δρόμους υποδηλώνουν ότι ο σχεδιασμός της έκδοσης παραγωγής θα είναι μια ριζική εξέλιξη της τρέχουσας γενιάς.

Το C-HR δεύτερης γενιάς, το οποίο αναμένεται να είναι διαθέσιμο το 2024, θα μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα TNGA με το νέο Toyota Prius, προσφέροντας μια υβριδική γκάμα.

Η κορυφαία θα είναι μια plug-in υβριδική, παρόμοια με αυτή που υπάρχει στο Prius. Θα συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων 151 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 163 ίππων στον μπροστινό άξονα.

Με τη συνολική ισχύ να διαμορφώνεται στους 223 ίππους. Κάτι που σημαίνει μια αύξηση περίπου 40 ίππων σε σύγκριση με την παράλληλη υβριδική διάταξη 2,0 λίτρων του σημερινού C-HR.

Με την αξιοποίηση της μπαταρίας των 13,6 kWh του Prius, το νέο C-HR θα μπορούσε να επιτύχει μια αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία περίπου 70 χιλιομέτρων, παρέχοντας μια πιο φιλική προς το περιβάλλον εμπειρία οδήγησης.

Το παράλληλο-υβριδικό σύστημα κίνησης στο C-HR θα είναι μια βελτιωμένη έκδοση του υπάρχοντος κινητήρα 2,0 λίτρων, που αναμένεται να βελτιώσει την απόδοση καυσίμου σε πάνω από 50mpg, παρέχοντας παράλληλα μια μικρή αύξηση από τους 184 ίππους. Δεν είναι σίγουρη η τωρινή βασική Hybrid έκδοση των 122 ίππων.

Εκτός από τις τεχνικές αναβαθμίσεις, το C-HR θα έχει τη νέα σχεδίαση «Hammerhead» στο μπροστινό μέρος που θα αποτελέσει κοινή οπτική ταυτότητα σε όλη τη γκάμα της Toyota. Επίσης, είναι ξεκάθαρο ότι θα διατηρηθούν τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα σε σχήμα C και η πίσω LED φωτιζόμενη μπάρα.

Υπάρχουν φήμες για μια πιθανή αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή του C-HR, η οποία θα ανταγωνίζεται άμεσα το Kia Niro. Πάντως, η Toyota δεν έχει επιβεβαιώσει την ύπαρξη ενός ηλεκτρικού C-HR παρόλο που η πλατφόρμα E-TNGA δίνει αυτή τη δυνατότητα.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!