Η Skoda έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία για το νέο Kodiaq και έστω με βαρύ καμουφλάζ αποκάλυψε τις τεχνικές του λεπτομέρειες. Λανσάρισμα αρχές 2024.
Το αμάξωμα φαίνεται να διατηρεί ορισμένα στοιχεία από το τωρινό μοντέλο και χρησιμοποιεί πιο καθαρές επιφάνειες και σύγχρονα χαρακτηριστικά. Οι προβολείς είναι πλήρους LED Matrix με επεξεργασία “Crystallinium”. Το μήκος είναι στα 4.758 χιλιοστά, το πλάτος στα 1.864 χιλιοστά και το ύψος στα 1.657 χιλιοστά, με το μεταξόνιο στα 2.791 χιλιοστά.
Το ταμπλό περιλαμβάνει μια οθόνη αφής 12,9 ιντσών για το σύστημα infotainment, ένα Virtual Cockpit 10,25 ιντσών και μια οθόνη head-up. Ο μοχλός αλλαγής ταχυτήτων του DSG μετακινήθηκε στην κολόνα του τιμονιού για να ελευθερωθεί χώρος στο κεντρικό τούνελ. Επιπλέον, υπάρχουν νέοι αποθηκευτικοί χώροι για τους πίσω επιβάτες, ένα ψυχόμενο διπλό Phone Box για φόρτιση και ένα καθαριστικό οθόνης, μεταξύ άλλων, στα χαρακτηριστικά Simply Clever.
Παρά το γεγονός ότι το προηγούμενο Kodiaq ήταν ήδη ευρύχωρο, η νέα γενιά προσφέρει ακόμη περισσότερο εσωτερικό χώρο. Ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 75 λίτρα, φτάνοντας τα 920 λίτρα στο πενταθέσιο μοντέλο ή μεταξύ 340-845 λίτρα στην επταθέσια έκδοση.
Όπως και το Superb, το νέο Kodiaq θα βασίζεται στη βελτιωμένη έκδοση της αρχιτεκτονικής MQB και θα προσφέρει κινητήρια σύνολα βενζίνης και ντίζελ, καθώς και υβριδικές και plug-in υβριδικές επιλογές.
Βενζίνη | ||
1.5 TSI mHEV | 7-Speed DSG FWD | 150 hp |
2.0 TSI | 7-Speed DSG AWD | 204 hp |
Ντίζελ | ||
2.0 TDI | 7-Speed DSG FWD | 150 hp |
2.0 TDI | 7-Speed DSG AWD | 193 hp |
Plug-in Hybrid | ||
1.5 TSI iV | 6-Speed DSG FWD | 204 hp |
Το PHEV αποτελεί την ατραξιόν της γκάμας και διαθέτει έναν κινητήρα 1.5 TSI Evo 2 με έναν ηλεκτροκινητήρα, προσφέροντας συνολική ισχύ 204 ίππων. Η μπαταρία των 25,7 kWh παρέχει ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων και υποστηρίζει ταχεία φόρτιση DC έως 50 kW. Η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στον μπροστινό άξονα μέσω ενός αυτόματου DSG 6 σχέσεων.
Η Skoda έχει ήδη πουλήσει 792.000 μονάδες του Kodiaq σε 60 διαφορετικές χώρες, με την Κίνα να αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά για το μοντέλο, ακολουθούμενη από τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Τσεχική Δημοκρατία.