H ελληνική αντιπροσωπεία της Honda ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης των ανανεωμένων Jazz που έχουν αναβαθμιστεί στα σημεία.
Στο πρότυπο ενός facelift η ιαπωνική εταιρία ανανέωσε εξωτερικά το Jazz που έχει πλέον επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και φωτιστικά σώματα. Υπάρχουν νέας σχεδίασης τροχοί, νέα χρώματα, ενώ εννοείται πως οι αλλαγές αφορούν και στην έκδοση Jazz e:HEV Crosstar.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι εξίσου διακριτικές και επικεντρώνονται στα σημεία. Για παράδειγμα το τιμόνι έχει γίνει πιο απλό, ενώ υπάρχουν βελτιώσεις στα σημεία και σε ορισμένους διακόπτες. Αναβαθμισμένα είναι τα υλικά κατασκευής στον ήδη ποιοτικό διάκοσμο του Jazz, ενώ το σύστημα infotainment έχει αναβαθμιστεί στην πιο πρόσφατη εκδοχή του.
Ανάμεσα στα νέα στοιχεία είναι η έκδοση Advance Sport σε ένα ειδικό γκρι χρώμα και με ένα σπορ look που τονίζεται από τις 16άρες ζάντες, τις τονισμένες εξωτερικές λεπτομέρειες, τις σπορ επενδύσεις στα καθίσματα, τις χρωματικές αντιθέσεις, το νέο τριάκτινο τιμόνι κ.α. Αναβαθμισμένα είναι και τα συστήματα υποβοήθησης με την κάμερα-ραντάρ να είναι πιο ευρυγώνια σε ανίχνευση και το Traffic Jam Assist να λειτουργεί από στάση (από τα 0 χλμ./ώρα).
Σημαντικές είναι οι βελτιώσεις στο υβριδικό σύστημα όπου το ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει πλέον 122 ίππους (+14 από το απερχόμενο μοντέλο) και η γεννήτρια 106 (+9). Αύξηση ισχύος υπάρχει και για τον βενζινοκινητήρα 1.5 i-MMD που φτάνει τους 107 ίππους (+9).
Συνολικά η μέγιστη ισχύς του αναβαθμισμένου Jazz e:HEV έχει ανέβει στους 122 ίππους με τη ροπή να παραμένει στα 131 Nm. Η εργοστασιακή μέση κατανάλωση καυσίμου είναι στα από 4,5 λίτρα/100 χλμ. και η εκπομπή CO2 στα από 102 γραμμ./χλμ. Περισσότερα θα πούμε στη σχετική μας δοκιμή.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις τιμές πώλησης ανά έκδοση:
Έκδοση Honda Jazz | Τιμή πώλησης |
Elegance | 27.500 ευρώ |
Advance | 29.800 ευρώ |
Advance Sport | 31.200 ευρώ |
Crosstar Advance | 31.700 ευρώ |
Παρακάτω αναλυτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά:
Μοντέλο | Jazz Elegance | Jazz Advance | Jazz Crosstar | Jazz Advance Sport |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | ||||
Τύπος Κινητήρα | i-MMD | |||
Όνομα Κινητήρα | Intelligent Multi Mode Drive | |||
Χωρητικότητα (cc) | 1498cm3 | |||
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | Διάμετρος: 73.0mm, Διαδρομή: 89.5mm | |||
Σχέση Συμπίεσης | 13.5 | |||
Σύστημα Βαλβίδων | DOHC 4V EVTC | |||
Πρότυπο Εκπομπών Ρύπων | EURO-6D | |||
Καύσιμο | Αμόλυβδη βενζίνη (95 ron) | |||
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | ||||
Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα (kW σε σαλ.) | 79kW @ 6000-6400 | |||
Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα (PS σε σαλ.) | 107 @ 6000-6400 | |||
Μέγιστη Ροπή Κινητήρα (NM σε σαλ.) | 131 @ 4500-5000 | |||
Μέγιστη Ισχύς Ηλεκτροκινητήρα (kW [PS]) | 90 (122) | |||
Μέγιστη Ροπή Ηλεκτροκινητήρα (Nm) | 253 | |||
0 → 100 km/h (δευτερόλεπτα) | 9.4 | 9.6 | 9.7 | 9.6 |
Τελική Ταχύτητα (km/h) | 175 | |||
Επίπεδο ήχου: Drive-by (dB) | 65.0 | |||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ & ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΡΥΠΩΝ | ||||
WLTC * | ||||
Χαμηλό – CO2 g/km | 82 | 85 | 89 | 90 |
Μεσαίο – CO2 g/km | 84 | 86 | 88 | 85 |
Υψηλό – CO2 g/km | 89 | 90 | 94 | 92 |
Πολύ Υψηλό – CO2 g/km | 132 | 133 | 140 | 135 |
Συνδυασμένος Κύκλος – CO2 g/km | 102 | 104 | 108 | 105 |
Χαμηλό – FC l/100km | 3.6 | 3.8 | 3.9 | 4.0 |
Μεσαίο – FC l/100km | 3.7 | 3.8 | 3.9 | 3.7 |
Υψηλό – FC l/100km | 3.9 | 4.0 | 4.1 | 4.0 |
Πολύ Υψηλό – FC l/100km | 5.8 | 5.9 | 6.2 | 6.0 |
Συνδυασμένος Κύκλος – FC l/100km | 4.5 | 4.6 | 4.8 | 4.6 |
NEDC * | ||||
Αστικός Κύκλος CO2 g/km | 57 | 59 | 61 | 60 |
Υπεραστικός Κύκλος CO2 g/km | 102 | 103 | 105 | 100 |
Συνδυασμένος Κύκλος CO2 g/km | 85 | 87 | 89 | 85 |
Αστικός Κύκλος CO2 g/km | 2.5 | 2.6 | 2.7 | 2.6 |
Υπεραστικός Κύκλος CO2 g/km | 4.5 | 4.5 | 4.6 | 4.4 |
Συνδυασμένος Κύκλος CO2 g/km | 3.7 | 3.8 | 3.9 | 3.7 |
WVTA | ||||
Μονοξείδιο του Άνθρακα CO (mg/km) | 38.7 | 38.7 | 38.7 | 46.2 |
Συνολικοί Υδρογονάνθρακες HC (mg/km) | 10.1 | 10.1 | 10.1 | 8.1 |
Υδρογονάνθρακες εκτός Μεθανίου NMHC (mg/km) | 8.4 | 8.4 | 8.4 | 6.7 |
Οξείδια του Αζώτου NOx (mg/km) | 10.1 | 10.1 | 10.1 | 6.2 |
Σωματίδια (mg/km) | ||||
* Ισχύον Κανονισμός = Εκπομπές Ρύπων: Αρ. βασικής ρυθμιστής πράξης και η τελευταία τροποποιητική κανονιστική πράξη: EC 715/2007 EU 2017/1347 | ||||
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | ||||
Μήκος (mm) | 4.089 | 4.089 | 4.105 | 4.089 |
Πλάτος (mm) | 1.694 | 1.694 | 1.725 | 1.694 |
Συνολικό Πλάτος (mm) με Εξωτερικούς Καθρέπτες Αναδιπλωμένους | 1.814 | |||
Πλάτος συμπερ. Εξωτερικών Καθρεπτών (mm) | 1.966 | |||
Ύψος – Χωρίς Φορτίο (mm) | 1.526 | 1.526 | 1.556 | 1.526 |
Μεταξόνιο (mm) | 2.517 | 2.517 | 2.520 | 2.517 |
Μετατρόχιο Εμπρός (mm) | 1.487 | 1.487 | 1.498 | 1.487 |
Μετατρόχιο Πίσω (mm) | 1.474 | 1.474 | 1.485 | 1.474 |
Απόσταση από το Έδαφος – Χωρίς Φορτίο (mm) | 136.0 | 136.0 | 146.0 | 136.0 |
Απόσταση από το Έδαφος – με Πλήρες Φορτίο (mm) | 106.1 | 106.4 | 120.5 | 104.9 |
Κύκλος Στροφής – στο Αμάξωμα (m) | 10.1 | 10.7 | 10.1 | 10.7 |
Ακτίνα Στροφής – στο Κέντρο του Τροχού (m) | 4.9 | 5.2 | 5.0 | 5.2 |
Τιμόνι από τέρμα σε τέρμα (περιστροφές) | 2.51 | 2.35 | 2.63 | 2.35 |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ | ||||
Ρεζερβουάρ καυσίμου (litres) | 40 | |||
Χωρητικότητα καθισμάτων (άτομα) | 5 | |||
Χώρος αποσκευών – Με το Πίσω Κάθισμα όρθιο (λίτρα, μέθοδος VDA) | 304 | |||
Χώρος αποσκευών – Με το Πίσω Κάθισμα Αναδιπλωμένο, Φορτίο Μέχρι την Οροφή (λίτρα, μέθοδος VDA) | 1205 | |||
Χώρος αποσκευών – Με το Πίσω Κάθισμα Αναδιπλωμένο, Φορτίο Μέχρι το Παράθυρο (λίτρα, μέθοδος VDA) | 844 | |||
ΒΑΡΟΣ | ||||
Απόβαρο (kg) | 1230-1247 | 1230-1247 | 1248-1253 | 1242-1244 |
Μέγιστο Επιτρεπόμενο Βάρος (kg) | 1,690 | |||
Ωφέλιμο Φορτίο (kg) | 443-460 | 443-460 | 437-442 | 446-448 |
Μέγιστο Επιτρεπόμενο Βάρος Άξονα – Εμπρός/Πίσω (kg) | FR: 946 / RR:805 | FR: 946 / RR:805 | FR: 946 / RR:805 | FR: 946 / RR:805 |
Μέγιστο Βάρος Ρυμούλκησης (kg) χωρίς φρένα | 500 | |||
Μέγιστο Φορτίο Οροφής (kg) | 35 | 35 | 50 | 35 |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | ||||
Τύπος Κιβωτίου | Αυτόματο | |||
Τελική Σχέση Μετάδοσης | 3.423 | |||
ΑΣΦΑΛΕΙΑ | ||||
ABS (Anti-Lock Braking System) | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Αερόσακοι – Εμπρός Κεντρικός | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Αερόσακοι – Εμπρός Οδηγού & Συνοδηγού | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Αερόσακοι – Γονάτων (DR) | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Αερόσακοι – Συνοδηγού SRS Με Διακόπτη Απενεργοποίησης | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Αερόσακοι – Πίσω Πλευρικοί | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Αερόσακοι – Πλευρικοί (Εμπρός) | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Αερόσακοι – Πλευρικοί Τύπου Κουρτίνας (Εμπρός & Πίσω) | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Blind Spot Information συμπερ. Cross Traffic Monitor | – | ⬤ | – | ⬤ |
Brake Assist (BA) | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Collision Mitigation Braking System | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Deflation Warning System (DWS) | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Αερόσακος Οδηγού SRS (Single Stage Inflation) | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
eCall (Ευρώπη) | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Emergency Stop Signal | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Forward Collision Warning | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Ζώνες Ασφαλείας Εμπρός & Πίσω Καθισμάτων Emergency Locking Retractor (ELR) | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Προσαρμοζόμενος Περιοριστής Ταχύτητας | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Intelligent Speed Limiter | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
ISO Σημεία Στήριξης / I-SIZE | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Lane Departure Warning (LDW) | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Lane Keeping Assist System | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Low Speed Following | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Road Departure Mitigation | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Traffic Jam Assistant | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Traffic Sign Recognition System | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Vehicle Stability Assist (VSA) | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Εμπρός Προσκέφαλα με Ελαχιστοποίηση Αυχενικού Τραυματισμού | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ | ||||
Σύστημα Immobiliser | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Απομακρυσμένο Κεντρικό Κλείδωμα με 2 Key Fobs | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Σύστημα Συναγερμού | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Smart Entry & Start | – | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Super Locking | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Αισθητήρας Κλίσης | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Εταζέρα | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ – ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ | ||||
Πάνελ Εσωτερικού | Απαλή δερμάτινη επένδυση (Συνθετική) | |||
Σπορ πεντάλ | – | – | – | ⬤ |
Λαβή επιλογέα ταχυτήτων – Γνήσιο Δέρμα | – | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Τιμόνι – Γνήσιο Δέρμα 2 ακτίνων | ⬤ | ⬤ | ⬤ | – |
Τιμόνι – Γνήσιο Δέρμα 3 ακτίνων | – | – | – | ⬤ |
Επένδυση | Ύφασμα/ Δέρμα (Συνθετικό) | Αδιάβροχο Ύφασμα/ Δέρμα (Συνθετικό) | Ultra-suede / ύφασμα / Δέρμα (Συνθετικό) | |
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ & ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | ||||
Agile Handle Assist (AHA) | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
ECON Mode | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Drive Mode | – | – | – | Sport Mode |
Ηλεκτρικό Χειρόφρενο με Automatic Brake Hold | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Brake Hold | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Electric Power Steering – Μεταβλητός Λόγος Υποπολλαπλασιασμού | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Hill Start Assist (HSA) | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Idle Stop (Petrol) / HEV Mode (Hybrid models) | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Multi Info Display | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Αναγεννητική Πέδηση / Έλεγχος Επιβράδυνσης (Paddle) | – | – | – | ⬤ |
ΑΝΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΙΕΣ | ||||
Θέση Πρίζας Αξεσουάρ | Εμπρός | Εμπρός | Εμπρός | Εμπρός |
Air Conditioning | Climate Control | Climate Control | Climate Control | Climate Control |
Αυτόματοι Καθαριστήρες | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Άγκιστρο Διχτυού Φορτίου | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Cruise Control – Adaptive | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Εξωτερικός Καθρέπτης Οδηγού – Παραβολικός | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Εξωτερικοί Καθρέπτες – Ηλεκτρικά Ρυθμιζόμενοι | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Εξωτερικοί Καθρέπτες – Θερμαινόμενοι | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Εξωτερικοί Καθρέπτες – Ηλεκτρικά Αναδιπλούμενοι | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Υποβραχιόνιο Καθισμάτων Οδηγού και Συνοδηγού | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Ηλεκτρικά Παράθυρα Εμπρός & Πίσω | Μόνο Dr Auto | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Εμπρός Κάθισμα – Μηχανική Ρύθμιση Ύψους | Οδηγού | |||
Εμπρός Κάθισμα – Τσέπες | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Θερμαινόμενα Καθίσματα – Εμπρός | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Θερμαινόμενο Τιμόνι | – | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Λειτουργία Key Fob (Συμπερ. Καθρεπτών & Παραθύρων) | – | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Magic Seats | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Αισθητήρες Στάθμευσης (Εμπρός 4: Πίσω 4) | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Διαιρούμενος Πίσω Πάγκος | 60/40 | |||
Κάμερα Οπισθοπορείας | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Καθρέπτες Αλεξηλίων | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Τηλεσκοπική Κολώνα Τιμονιού με Ρυθμιζόμενη Κλίση | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
ΦΩΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ | ||||
Πλαφονιέρα | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Σπορ Ανάγνωσης (Εμπρός) | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Φωτισμός Καθρέπτη Αλεξηλίου | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Φως Χώρου Αποσκευών | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | ||||
BluetoothTM Hands Free Telephone (HFT) | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
DAB+ | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Honda CONNECT (οθόνη αφής 9″, AM / FM / DAB, Apple CarPlay και Android Auto) | ⬤ | – | – | – |
Honda CONNECT με GARMIN Nav (οθόνη αφής 9″, AM / FM / DAB, Apple CarPlay και Android Auto) | – | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Ηχεία | 4 | 4 | 4 | 4 |
Ισχύς Ηχοσυστήματος (W) | 180w | 180w | 180w | 180w |
Χειριστήρια Τιμονιού | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
2x USB Εμπρός (1 δεδομένων, 1 φόρτισης) | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Αριθμός πίσω θυρών USB | – | 2 x Φόρτιση | 2 x Φόρτιση | 2 x Φόρτιση |
Wireless Apple Carplay | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ | ||||
Τύπος Κεραίας | Πτερύγιο | |||
Λογότυπα | e:HEV | |||
Εξάτμιση | Μονή | Μονή με διακοσμητικό | ||
Λαβή Εξωτερικής Πόρτας στο Χρώμα του Αμαξώματος | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Γρίλια | ⬤ Sport Grille | ⬤ Sport Grille | ⬤ | ⬤ Sport Grille |
Χρώμα Καθρεπτών | Αμαξώματος | Μαύρο | ||
Φιμέ Τζάμια | – | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Ράγες Οροφής | – | – | ⬤ | – |
Αεροτομή | – | – | – | ⬤ |
Αποκλειστικό στυλ (θέση) | – | Εμπρός/ Πίσω Διακόσμηση προφυλακτήρα στο χρώμα του αμαξώματος | Εμπρός/ Πίσω Διακόσμηση εμπρός προφυλακτήρα FOG Ασημί διακόσμηση φτερών | Εμπρός/ Πίσω Μαύρο Ένθετο Προφυλακτήρα |
ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΦΩΤΑ | ||||
Αυτόματοι Προβολείς | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Ρύθμιση Αυτόματων Προβολέων | Χειροκίνητη Λειτουργία | |||
Φώτα Ημέρας LED | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Εμπρός Φώτα Ομίχλης | – | – | LED | – |
Χρονοδιακόπτης αυτόματης ενεργοποίησης/απενεργοποίησης με λειτουργία Coming Home/Leaving Home | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Χρώμα προέκτασης προβολέων | Μαύρο | Μαύρο | Μαύρο | Μαύρο |
Τύπος Προβολέων | LED | LED | LED | LED |
High Beam Support (HSS) | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Τύπος Πίσω Φώτων | LED | LED | LED | LED |
ΤΡΟΧΟΙ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ | ||||
Λύση Flat Tyre | Κιτ Επισκευής Ελαστικών | |||
Διάσταση Ελαστικών Εμπρός / Πίσω | 185 / 60 R15 88H | 185 / 55 R16 87H | 185 / 60 R16 86H | 185 / 55 R16 87H |
Ζάντες Αλουμινίου | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
Στυλ Ζαντών | Δέκα ακτίνων, light grey πρόσοψη με σκούρα γκρι ένθετα και εξωτερική στεφάνη | Diamond cut ακτίνες και dark grey εσωτερικό τμήμα | Αποκλειστική σχεδίαση πέντε ακτίνων με diamond όψη και γυαλιστερές μαύρες λεπτομέρειες | Ανανεωμένο χρώμα σε dark grey με νέα 3D χρωμιωμένα κεντρικά καπάκια με σήμα ‘H’ |
Διάσταση Ζαντών | 15″ | 16″ |