NEA

Ποιο θα είναι το μέλλον του Nissan GT-R;

Οι φήμες σχετικά με το επόμενο βήμα της Nissan στον κόσμο των high-performance αυτοκινήτων οργιάζουν, αφού υπάρχει η πιθανότητα να δούμε ένα εντελώς νέο Nissan GT-R, που θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό και σεντάν.

Η ιαπωνική εταιρεία, υπερβαίνοντας τα όρια των συμβατικών κινητήρων, επιδιώκει να ενσωματώσει την πιο προηγμένη τεχνολογία solid state μπαταριών για να δημιουργήσει έναν ηλεκτρικό σεντάν με εντυπωσιακή ιπποδύναμη που φτάνει τους 760 ίππους.

Ενώ οι ανταγωνιστές της μάρκας, όπως η Toyota, επιλέγουν να επενδύουν σε νέα μοντέλα στις ΗΠΑ, η Nissan παίρνει διαφορετική προσέγγιση. Στηρίζεται στις υπάρχουσες δυνατότητες της γκάμας της, και τα αποτελέσματα είναι παρηγορητικά, καθώς οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 25% κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.

Όμως, η προσοχή των Ιαπώνων στρέφεται στην επόμενη γενιά του GT-R, γνωστή ως R36. Αναμένεται να είναι μια εντελώς νέα πρόταση, και πολλοί υποστηρίζουν ότι η Nissan μπορεί να αφήσει πίσω τα υβριδικά και PHEV συστήματα κίνησης, επιλέγοντας να προχωρήσει σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό GT-R.

Διαρροές αποκαλύπτουν ότι η εταιρεία στοχεύει σε μια πραγματική δυναμική βελτίωση, σχεδιάζοντας να ξεπεράσει τις επιδόσεις των προηγούμενων εκδοχών του GT-R, συμπεριλαμβανομένου του εντυπωσιακού GT-R50 που προσέφερε 710 ίππους.

Από την πλευρά του σχεδιασμού, ο ψηφιακός καλλιτέχνης της Halo, στο σκίτσο του οποίου παρουσιάζουμε εδώ, φαντάζεται το GT-R της επόμενης γενιάς ως ένα τετράθυρο σεντάν υψηλών επιδόσεων, αποκλίνοντας από το δίθυρο κουπέ στυλ του προκατόχου του. Αυτή η κίνηση αποτελεί ένα αφιέρωμα στο αρχικό Skyline GT-R, το οποίο είχε εναλλακτικά διαθέσιμες και τις δύο εκδόσεις, κουπέ και σεντάν.

Παρά τις αβεβαιότητες, η Nissan φαίνεται να κινείται προς μια στρατηγική που ενσωματώνει την ηλεκτροκίνηση στον κόσμο των high-performance αυτοκινήτων. Η προσεχής κυκλοφορία του R36 GT-R θα αποτελέσει το απόλυτο ορόσημο για τη νέα εποχή της Nissan, προσφέροντας στους λάτρεις της ταχύτητας μια εκπληκτική επιλογή και μια πρωτοποριακή εμπειρία οδήγησης σε ένα πλήρως ηλεκτρικό πακέτο. Για να δούμε…

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!