NEAPINED

H GT Super είναι μία κούκλα από τα παλιά

Η Totem έχει ήδη γίνει γνωστή με τo ηλεκτρικό της restomod. Τώρα, ακολουθεί μια V6 biturbo έκδοση.

Κανονικά, η ακολουθία έχει ως εξής: πρώτα έρχεται ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, μετά η ηλεκτρική έκδοση. Αλλά η Totem Automobili ανατρέπει τα δεδομένα στα restomods. Αφού οι Ιταλοί παρουσίασαν το 2020 την GT Electric με πηγή έμπνευσης τα κλασικά κουπέ της Alfa Romeo Giulia Sprint GT και GT Junior, τώρα έρχεται με μία νέα έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Αυτή η έκδοση ονομάζεται GT Super και είχαμε γράψει παλιότερα για αυτή. Αρχικά, στην GT Super επρόκειτο να χρησιμοποιηθεί ο κινητήρας V6 biturbo 2,9 λίτρων της τρέχουσας Giulia Quadrifoglio. Ωστόσο, τα πράγματα άλλαξαν και οι Ιταλοί χρησιμοποιούν τώρα έναν κινητήρα V6 biturbo 2,8 λίτρων από την Italtecnica Engineering.

Ο κινητήρας ονομάζεται ITV61 Gloria και διαθέτει τεχνολογία τεσσάρων βαλβίδων, λίπανση ξηρού κάρτερ και άμεσο ψεκασμό. Στην κανονική του ισχύ, ο κινητήρας αποδίδει  600 ίππους και μέγιστη ροπή 700 Nm. Στην έκδοση ITV62 ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 αποδίδει 750 ίππους και αποδίδει μέγιστη ροπή 850 Nm με την χρήση βενζίνης τουλάχιστον 100 οκτανίων. Η ισχύς περνά στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου και μπλοκέ διαφορικού.

Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια με αμορτισέρ της R53 Suspensions. Υπάρχουν τετραπίστονα φρένα της Brembo και προαιρετικά εξαπίστονα με το ABS να παρέχεται από την Bosch και μπορεί να ρυθμιστεί σε δώδεκα επίπεδα. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης προσφέρει τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Η GT Super βασίζεται σε ένα μονοκόκ από άνθρακα που συνδυάζει τμήματα του αρχικού πλαισίου με χάλυβα υψηλής αντοχής. Πάνω σε αυτό υπάρχει ένα νεά σχεδιαστικά, κουπέ αμάξωμα από ανθρακονήματα χωρίς προφυλακτήρες.

Τα φωτιστικά σώματα είναι φουλ LED και οι εξωτερικοί καθρέφτες είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι. Το ελαφρύ υλικό συμβάλλει στον περιορισμό του βάρους του GT Super μήκους 4,27 μέτρων, στα 1.180 κιλά. Σε αντίθεση με την GT Electric, η GT Super διαθέτει σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι, κατασκευασμένο με τρισδιάστατη εκτύπωση.

Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν πίσω καθίσματα και τα μπροστινά καθίσματα είναι σε μεγάλο βαθμό κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν πολλές ανέσεις, όπως σύστημα keyless go και ηλεκτρικά παράθυρα.

Όπως και το εξωτερικό, η σχεδίαση του εσωτερικού βασίζεται σε μοντέλα της δεκαετίας του 1960 και του 1970. Η οθόνη infotainment 3,5 ιντσών με πλοήγηση Google Maps, ραδιόφωνο DAB+, συνδεσιμότητα Bluetooth, USB και δύο ηχεία 165 mm στις πόρτες συμπληρώνουν τον vintage διάκοσμο.

Η Totem Automobili δεν έχει αποκαλύψει ακόμη πόσο θα κοστίζει το GT Super. Μέχρι στιγμής, η πληροφορία αυτή αποκαλύπτεται μόνο σε όσους εύλογα εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους για την αγορά του αυτοκινήτου. Πάντως, μην σας εκπλήξει αν η τιμή ξεπερνά τις 500.000 ευρώ.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!